آووکادو با نام دیگر


خوش آمدی! در این ماه ، ما می خواهیم بر آنچه که برای حفظ سلامت خود در اولویت قرار دارید تمرکز کنیم. گاهی اوقات این شامل رژیم غذایی سالم است که به بدن شما کمک می کند تا سالم بمانید. شما نیز سزاوار چیزی هستید که بسیار خوشمزه و پر از آنچه شما نیاز دارید باشد. بیایید از اجتناب شروع کنیم!

نه ، ما آووکادو درست نکردیم

در یک تکه نان تست مخلوط شده با سایر سبزیجات یا در یک نان تست خود به خود ، ما به بهانه دیگری برای مصرف آووکادو نیاز نداریم. آنها یکی از فوق العاده ترین غذاهای طبیعی هستند که سرشار از انواع ویتامین ها و مواد مغذی هستند.

نقشه وبلاگ

آووکادو حاوی پتاسیم است – الکترولیت اصلی تنظیم کننده مایعات در بدن و سلول ها. همچنین یک رسانای الکتریکی عالی است که به بدن شما در انتقال سیگنال ها به طور موثر کمک می کند. واقعیت جالب: پتاسیم آنها بیشتر از موز است!

ذهن خراب است

اما این همه ماجرا نیست!

یک آووکادو حاوی حدود 20 درصد از ارزش روزانه اسید فولیک است. آنچه برای رشد و عملکرد سلول ها مورد نیاز است.

برچسب آووکادو

یک داستان کوتاه؟ آووکادو شگفت انگیز است!

عنوان وبلاگ

شما به دنیای ما اعتقاد دارید

اگر شما هم مانند ما هستید ، روز #ملی_گواکامول را به سبک خود جشن گرفته اید. اگر شما هم مانند ما هستید ، هیچ محدودیتی برای تهیه بهترین گوآک وجود ندارد. برخی از گزینه های سالم عبارتند از:

  • نوعی فلفل سبز مکزیکی
  • سبز شیلی
  • لوبیا سیاه
  • ذرت
  • کلم پیچ

برای یک لقمه دودی اضافی ، می توانید قبل از افزودن به کاسه نیمی از آووکادو یا گوجه فرنگی را کباب کنید! امکانات گواکامول بی پایان است.

چه چیزی گوآکینگ شما را منحصر به فرد می کند؟ نحوه مصرف آووکادو را در رسانه های اجتماعی به ما اطلاع دهید. ما نمی توانیم منتظر بمانیم تا آن را به منوی خود اضافه کنیم.

آووکادو را خرد کرده و له کنید

هیچ زمان اشتباهی برای انجام کارهای خوب با آووکادو در سال وجود ندارد. همیشه زمان مناسبی برای مرور و تمرین رژیم غذایی خود است تا مطمئن شوید که در مسیر درست موفقیت هستید. ما همیشه آماده هستیم تا سلامت شما را در اولویت قرار دهیم ، بنابراین با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید