آیا تو استرس داری؟ امتحان کن!


امروز می خواهم در مورد زمان ، تلاش زیادی که برای انتخاب غذای سالم صرف می کنیم صحبت کنم ما به رژیم غذایی می پردازیم (از خواندن پست های اینستاگرام گرفته تا برنامه ریزی برای خرید محصول تغذیه سالم و رژیم غذایی و …) اما می بینیم که همه اینها را انجام داده ایم ، اما نتیجه دلخواه ما نتوانستیم بفهمیم!

به طور خلاصه ، نظریه ای به نام مجموعه نقطه وجود دارد که میزان انرژی را بیان می کند الزامات ما مشروط است

مانند مشکلات عصبی مانند استرس ، می تواند انرژی مورد نیاز شما را تامین کند بدن را تغییر دهید و در نتیجه روند کاهش وزن با مشکلات و شکست مواجه می شود.
در مورد استرس و نقش آن در کاهش وزن ، قبل از هر چیز باید توجه داشت که استرس است اختلالات عصبی مانند افسردگی نیستند ، استرس یک بیماری شایع است. مثل استرس های کوچک (مثال: رانندگی در ترافیک یا محل کار تحت استرس)

بنابراین این کاری است که ما باید انجام دهیم این موقعیت های استرس زا را محدود کنید یا نگرش خود را نسبت به آنها تغییر دهید.
بنابراین فردی که رژیم می گیرد معمولاً صرف نظر از عوامل سبک زندگی چه می کند؟، مصرف آن را بیشتر محدود کرده و فشار بیشتری به بدن وارد می کند. اما وزنش را نمی دانم کاهش نخواهد یافت.

ما از متقاضیان پرسیدیم ، “برای کاهش استرس با ضریب 10 تا 9 چه می کنید؟ می گویند ما می خوریم!

بنابراین شما از آزمون می پرسید ، ما چه می کنیم؟ این یکی از راه حل هایی است که ما به شما پیشنهاد می کنیم یک لیست شخصی از تمرینات برای کمک به شما در خلاص شدن از استرس استراحت خوبی داشته باشید ، آماده شوید!

برای ایجاد و تهیه یک لیست شخصی بر اساس تجربه من ، این ایده ها می تواند به شما کمک کند:

روی صندلی بنشینید و پاهایتان را روی بال ها بگذارید ، چشمان خود را ببندید و استراحت کنید.

دوش گرفتن

کتاب یا مجله خوب بخوانید

اگر به حیوانات قصابی علاقه دارید ، می توانید آنها را بخرید و با آنها تفریح ​​کنید.

با دوست خوب تماس بگیرید

بازی های آنلاین انجام دهید

به قلب طبیعت بروید (حتی پارک خوب است)

طراحی یا ترسیم

ماساژ

فیلم تماشا کنید ، به تئاتر بروید (مخصوصاً کمدی)

یوگا تمرین کنید.

تمرینات تنفس عمیق را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید