آیا خوردن شش وعده در روز متابولیسم را افزایش می دهد؟


هنگامی که اکثر مردم رژیم غذایی جدیدی را شروع می کنند ، از هر 10 غذا 9 مورد با 3 وعده غذایی اصلی استاندارد و 2 میان وعده یا 3 وعده غذایی اصلی و 3 میان وعده شروع می شود. چرا؟ زیرا این همان چیزی است که در دنیای رژیم به ما توصیه می شود. با این حال ، اثبات نشده است که این رژیم م theثرترین است.

مطالعات نشان می دهد که اگر به همان میزان کالری در 24 ساعت مصرف شود ، متابولیسم فردی که در روز 6 غذا می خورد با روز سوم تفاوتی ندارد!

بنابراین چرا “من روزانه شش وعده غذا می خورم تا متابولیسم را تقویت کنم؟” خوب ، بسیاری از مشتریان شنیده اند که “اگر هر 2-3 ساعت غذا نخورید ، بدن شما دچار گرسنگی می شود و به جای استفاده از غذا برای تولید انرژی ، ذخیره آن را به شکل چربی شروع می کند”.

اجازه بدهید به شما اطمینان دهم این اتفاق در مدت کوتاهی رخ نخواهد داد.

پاسخ ساده به اینکه چرا این موضوع اینقدر محبوب است؟ باورهای غلط در مورد تغذیه و افسانه هایی که هرگز نمی میرند!

بگذارید آنچه را که بسیاری از مشتریان من هنگام کار دیده اند به شما بگویم:

خوردن 3 بار در روز با یک میان وعده در محل مناسب (صبح ، بعد از ظهر یا عصر) از نظر سازگاری و کاهش احتمال پرخوری (یا کالری) به نظر می رسد. آره.

واقعیت این است که هر بار که غذا می خورید ، این فرصت را دارید که بیش از حد غذا بخورید – مخصوصاً اگر ما در طول روز دائماً گرسنه باشیم. اگر در زمان فرصت غذا بخوریم ، احساس سیری می کنیم (که معمولاً زمانی اتفاق می افتد که کمتر وعده های غذایی بزرگ بخوریم) و احتمالاً کالری کمتری مصرف می کنیم.

اغلب ، وقتی افراد رژیم غذایی خود را تغییر می دهند ، به ما می گویند که تمام روز به غذا فکر می کنند.

چقدر زمان برای غذا یا عطر بعدی باقی مانده است؟

اگر عصر 5 ساعت به سر کار می روم ، آیا باید 2 وعده غذایی را بسته بندی کنم؟

آیا باید ساعتی را در گوشم بگذارم تا بدانم دقیقاً چه موقع غذا بخورم؟

اگر 3 بار بیشتر در طول روز غذا بخوریم ، این بسیار مفید است. این به ما این امکان را می دهد که احساس سیری و سیری کنیم تا اینکه آنقدر غذا بخوریم که معده خود را حفظ کنیم. آزادی روانی بیشتری در مورد غذا داریم. بنابراین ما به وعده غذایی بعدی فکر نمی کنیم زیرا بدن ما 6-5 ساعت دیگر برای گفتن آن فرصت دارد باز می کنم!

این می تواند نمایشی برای شما باشد!

اما این آزادی! مخصوصاً برای کسانی که مدتهاست به “رژیم” و “محدودیت” فکر می کنند!

به هر حال ، ما هنوز تعداد زیادی مشتری داریم که فکر می کنند به 3 وعده غذا نیاز دارند بزرگ و 2-3 میان وعده بخورید. اما ، اگر احساس می کنید غذا خوردن در طول روز در اولویت است و سیر نیستید ، ارزش تغییر دارد!

وظیفه ما برای شما:

به جای خوردن چند وعده غذایی کوچک در روز ، سراغ یک وعده غذایی بزرگ و یک میان وعده بروید و ببینید چه احساسی دارید! فقط می توانید درک کنید که این ترفند ساده بازی را برای شما تغییر می دهد!

شاد و سلامت باشید.

دیدگاهتان را بنویسید