آیا شطرنج در شطرنج وجود دارد؟


احتمالاً می دانید که اگر می خواهید تناسب اندام و سلامت داشته باشید ، Shakeology می تواند نقش مهمی در رسیدن به این هدف داشته باشد.

این مکمل فوق غذایی با پر کردن شکاف های تغذیه ای در رژیم غذایی شما با مواد مفید برای سلامتی شما ، حمایت از انرژی سالم و حمایت از سلامت دستگاه گوارش شما عمل می کند.

هنگامی که شما Daily Shakeology می نوشید ، به شما کمک می کند تا پایه تغذیه ای قوی را برای غلبه بر چالش های اصلی مانند برنامه تناسب اندام یا رژیم غذایی سالم ایجاد کنید.

Shakeology شامل انواع مواد مغذی از جمله پروتئین ، کربوهیدرات ، فیبر ، مواد مغذی گیاهی ، آنتی اکسیدان ها ، آنزیم های گوارشی ، پیش و پروبیوتیک ها ، سازگارها ، ویتامین ها و مواد معدنی است.

اما شاید با خود فکر می کنید: “خوب ، همه چیز عالی است ، اما شکر چطور؟؟ ”

این س questionال بسیار خوبی است زیرا شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد قند شیرینی را برای سلامتی شما به ارمغان نمی آورد. بنابراین ، بله ، خوب است که میزان قند مصرفی روزانه خود را پیگیری کنید.

در اینجا 411 در مورد قند و شوکولوژی است.

توجه: این مقاله برای مخاطبان انگلیسی طراحی شده است. برای مشاهده نسخه آمریکایی اینجا را کلیک کنید.

محتوای قند شکولوژی

در شیکولوژی ، هفت گرم شکر در هر وعده از ترکیبی از شکر نیشکر ارگانیک و پودرهای میوه ای فوق العاده مختلف وجود دارد. (شکلات گیاهی گیاهی دارای 6 گرم در هر وعده است.)

برای در نظر گرفتن این نکته ، موز متوسط ​​حاوی 14 گرم قند و سیب متوسط ​​حاوی 19 گرم قند است.

ما Shakeology را با استفاده از یک سیستم شیرین کننده با دقت متشکل از قند نیشکر ارگانیک و یک شیرین کننده بدون کالری-استویا ، عصاره گیاه استویا که 150 برابر شیرین تر از شکر است ، ایجاد کردیم.

خودشه.

قاشق شکر ، حبه های شکر

شکر و دیگران

شیرینی را می توان از طرق مختلف به دست آورد: اول ، شکر وجود دارد که می توان آن را در برچسب “شکر” در برچسب “معمولی کربوهیدرات” برچسب گذاری کرد-هم مواد تشکیل دهنده بر اساس قند و هم قندهای مخصوص سایر مواد گیاهی موجود در محصول.

مواد تشکیل دهنده بر پایه قند اشکال مختلفی دارند ، از جمله شکر نیشکر ، عسل ، ملاس و سایر موضوعات بحث برانگیز مانند شربت ذرت فروکتوز (HFCS).

شکر همچنین می تواند در سایر مواد مانند پودر شیر تصفیه شده که حاوی لاکتوز (شکر شیر) و پودر میوه (فروکتوز) در محصول است ، وجود داشته باشد.

شکر دارای خواص تغذیه ای است ، یعنی حاوی کالری است ، شیرین کننده های غیر مغذی است ، یعنی طعم می دهد ، اما مقدار کالری کم است یا وجود ندارد.

شیرین کننده های غیر مغذی شامل شیرین کننده های مصنوعی مانند آسپارتام و سوکرالوز و همچنین شیرینی های گیاهی مانند استویا هستند.

ساده ترین راه برای تهیه شیرینی این است که فقط شکر اضافه کنید ، اما کالری را افزایش می دهد ، که همیشه بهترین راه نیست.

اگرچه شیرین کننده های غیر مغذی مشکل کالری را حل می کنند ، اما ویژگی ها و چالش های خاص خود را دارند.

بنابراین ، اغلب منطقی است که از ترکیبی از شکر و شیرین کننده ها برای پیدا کردن تعادل طعم ، شیرینی و تغذیه معقول استفاده کنید.

اطلاعاتی در مورد شکر

برای مشاهده میزان شکر در یک محصول ، بیانیه تغذیه را در پشت برچسب که برای ثبت شکر در محصول لازم است ، علامت بزنید.

در برخی از محصولات “بدون قند اضافه شده” در جلوی بسته بندی نوشته شده است. اما این بدان معنا نیست که محصولات حاوی قند نیستند. این بدان معناست که قند موجود در محصول “شکر افزوده” نیست. در مقابل ، شکر مخصوص سایر مواد تشکیل دهنده است.

شکر می تواند نام های مختلفی داشته باشد ، بنابراین مهم است که راه های دیگری برای پنهان کردن شکر در لیست مواد تشکیل دهنده خود بدانید:

  • کنسانتره آب میوه
  • آب نیشکر
  • توربوشارژ
  • شربت مالت
  • شربت ذرت
  • دکسترین
  • مانند موس ، دکستروز و فروکتوز – کلماتی که به ose ختم می شوند

در بخش “مواد تشکیل دهنده” برچسب غذای ساده ، آنها در بزرگترین ترتیب فهرست شده اند.

خط پایین

پیروی از رژیم غذایی سالم و متعادل به معنای حذف کامل قند نیست. با انتخاب غذای هوشمند ، به هر حال می توانید از شیرینی زندگی لذت ببرید!

ویتامین C ، B6 و B12 به متابولیسم کمک می کند که انرژی طبیعی را تأمین می کند.

کلسیم به عملکرد طبیعی آنزیم های گوارشی کمک می کند.

صرفه جوییصرفه جویی

دیدگاهتان را بنویسید