آیا فلفل دلمه ای برای شما مفید است؟ 4 دلیل برای خوردن بیشتر


فلفل دلمه ای تلخ ، ترد و کمی شیرین است.

آنها در آشپزی کم کربوهیدرات محبوب هستند و می توانید آنها را در تمام طول سال در مغازه خواربارفروشی خود بیابید (اگرچه در فصل تابستان و پاییز فصل خوبی دارند!). اما آیا فلفل دلمه ای برای شما مفید است؟ آره!

بیایید نگاهی به فواید فلفل دلمه ای برای سلامتی و نحوه طبخ آن با دستور العمل های خوشمزه و کم کربوهیدرات داشته باشیم.

فلفل دلمه ای کالری و کربوهیدرات کمی دارد

فلفل دلمه ای قرمز و زرد روی سینی فر پخته می شود

فلفل دلمه ای بزرگ تنها 43 کالری و 10 گرم کربوهیدرات دارد که می تواند خبر خوبی برای کسانی باشد که می خواهند وزن کم کنند.

بنابراین آیا فلفل دلمه ای باعث اضافه وزن می شود؟ به احتمال زیاد … نه!

ایده خوبی است که در رژیم غذایی خود به دنبال مقصرهای دیگر باشید.

هرگونه غذای بیش از حد می تواند منجر به افزایش وزن شود ، اما به احتمال زیاد سه فلفل دلمه ای در وعده غذایی (129 کیلو کالری) مصرف می شود که مربوط به یک وعده معمولی چیپس سیب زمینی است.

وقتی صحبت از میان وعده های شور مانند چیپس می شود ، به احتمال زیاد چند وعده می خورید.

فلفل بلغاری سرشار از مواد مغذی است

اشتباه نکنید – فلفل دلمه ای ممکن است کالری کمی داشته باشد ، اما سرشار از مواد مغذی است.

آنها حاوی ویتامین A ، C ، B6 و فولات و همچنین پتاسیم و آهن هستند. بنابراین کدام رنگ فلفل دلمه ای سالم تر است؟

به گفته بریتانی کرامپ ، MPH ، RD’s Savor Nutrition ، “اگر مواد مغذی دارید ، رنگ فلفل های شما متفاوت خواهد بود.”

فلفل سبز تا زمانی که به رنگ قرمز برسد چیده می شود. فلفل سبز حاوی 150 درصد نیاز روزانه به ویتامین C است.

فلفل قرمز می تواند 350 درصد نیاز روزانه شما را تامین کند.

بیایید کمی عمیق تر جستجو کنیم:

  • مقدار توصیه شده روزانه ویتامین C برای زنان 75 میلی گرم است.
  • برای مردان – 90 میلی گرم در روز.
  • هر فلفل دلمه ای حاوی 128 میلی گرم ویتامین C است ، بنابراین 171 RD از RDA برای زنان و 142 for برای مردان است.

کرامپ گفت: “فلفل قرمز ، زرد و نارنجی در فلفل سبز نارس در لیکوپن و کاروتنوئیدها بیشتر است.”

کاروتنوئیدها ترکیباتی شبیه آنتی اکسیدان های گیاهی هستند که به محافظت از سلول ها در برابر اکسیداسیون کمک می کند.

فلفل دلمه ای منبع خوبی از فیبر است

فلفل دلمه قرمز تازه روی تخته چوبی

فلفل دلمه ای در مقایسه با میزان کالری که به رژیم غذایی خود اضافه می کنید حاوی مقدار زیادی فیبر است.

مصرف یک فلفل بزرگ و کامل 3.5 گرم فیبر به شما می دهد که 14 و 9 درصد مقدار توصیه شده روزانه برای زنان و مردان است.

مصرف فیبر کافی به ویژه برای کاهش وزن و رفاه عمومی مهم است زیرا به شما کمک می کند تا مدت ها سیری را جبران کنید و از یبوست جلوگیری می کند.

فلفل دلمه ای نرم است و خوردن آن آسان است

چرا فلفل دلمه ای را بر دیگران ترجیح می دهید؟

کرامپ توضیح می دهد: “اگر می خواهید از فلفل تند اجتناب کنید ، فلفل دلمه ای گزینه ملایم و خوبی است. برای کسانی که سوزش معده دارند ، فلفل دلمه ای جایگزین مناسبی برای فلفل تند است که می تواند سوزش را بدتر کند.”

برخلاف فلفل چیلی ، فلفل دلمه ای حاوی کپسایسین نیست ، ماده ای که فلفل را می سوزاند.

3 روش آسان برای پختن فلفل دلمه ای

فلفل دلمه ای

حالا “آیا فلفل بلغاری برای شما مفید است؟” س questionال این است. پاسخ داد ، بیایید با آنها در مورد نحوه طبخ صحبت کنیم.

مطمئناً می توانید از فلفل دلمه ای تازه و خرد شده به عنوان میان وعده لذت ببرید ، اما چرا در آشپزخانه کمی خلق نکنید؟

1. فلفل دلمه ای پر یا پر شده

فلفل دلمه ای پر شده می تواند راهی عالی برای استفاده مجدد از بقیه باشد. قسمت توخالی فلفل دلمه ای برای پر کردن گوشت ، تخم مرغ ، پنیر ، لوبیا ، برنج یا سایر سبزیجات پخته ساخته شده است.

البته می توانید همان مواد را روی فلفل دلمه ای خرد شده بارگذاری کرده و بپزید.

خلاق باشید – همه چیز این است که فلفل دلمه ای را به دلخواه برش دهید. چند دستور العمل برای الهام:

2. فلفل دلمه ای کبابی یا بو داده

قند موجود در فلفل دلمه ای را کارامل کنید تا خوش طعم تر از سبزیجات شود. این را می توان در کوره (دودی) یا در فر (سوخته) به دست آورد.

  • برای کباب کردن فلفل دلمه ای ، آن را به چهار قسمت بریزید ، با اسپری مخصوص نچسب بپیچید و آنها را به مدت 5 تا 10 دقیقه روی گریل قرار دهید.
  • برای سرخ کردن فلفل دلمه ای ، آن را به چهار قسمت بریزید ، با اسپری نچسب بپیچید ، مزه دار کنید و در دمای 450 درجه به مدت 15-20 دقیقه بپزید.

از پیش لذت ببرید یا از فلفل دلمه ای پخته به عنوان عنصر در غذای دیگر استفاده کنید ، برای مثال:

3. فلفل دلمه ای مخلوط شده

صادقانه بگویم ، فلفل دلمه ای در زیبا جلوه دادن هر غذای سرخ شده با گوشت و سبزیجات و همچنین خوشمزه تر شدن آن اهمیت دارد.

به دریای آبی و قهوه ای ، قرمز ، زرد یا نارنجی اضافه می کنند.

سیب زمینی بو داده یک شام سالم و مفید است.

به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد تغذیه هستید؟ به BODNutrition.com بروید و در مورد تغذیه سالم با استفاده از دو برنامه تغذیه ما ، 2B Mindset و Portion Fix اطلاعات کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید