آیا واقعاً گرسنه هستم؟ علائم جسمانی گرسنگی


آیا واقعاً می توانید علائم گرسنگی را احساس کنید و بدانید در پاسخ چه موقع غذا بخورید؟ با کمال تعجب ، بسیاری از مردم اینطور نیستند و از خود می پرسند: “آیا من واقعاً گرسنه هستم؟”

اما نگران نباشید ، اگر شما نیز یکی از این افراد هستید – ما از شما محافظت می کنیم.

شناسایی علائم فیزیکی گرسنگی می تواند یک بازی دشوار باشد. ما افراد شلوغی هستیم ، بسیاری از امور در حال انجام است و اغلب احساس می کنیم که وقت نداریم با گرسنگی ثبت نام کنیم یا اعتراف کنیم که گرسنگی به چه معناست. حتی گاهی اوقات ، ما نمی دانیم این به چه معناست!

ما در مورد تغذیه زیاد با احتیاط و احتیاط در اینجا در Nutrition Stripped صحبت می کنیم و بار دیگر ، در اینجا نیز نقش دارد. وقتی آگاهانه غذا نمی خوریم (و اگر بخواهیم بی تفاوت غذا می خوریم) ، سخت است بدانیم گرسنگی اساس انتخاب های غذایی ما است یا خیر.

برای کمک به شما در این مورد ، ما به شما یاد می دهیم که چگونه بیشتر گرسنه باشید و علائم گرسنگی فیزیکی را بشناسید.

اما قبل از رفتن به آنجا ، بیایید دریابیم که چرا غذا خوردن هنگام گرسنگی مهم است.

چرا تشخیص علائم فیزیکی گرسنگی مهم است؟

در طول روز بدن ما در تماس مداوم است و به ما اطلاع می دهد که چه زمانی به انرژی نیاز داریم و چه زمانی به آن نیاز نداریم. علائم گرسنگی و سیری ما مسئول این امر است!

هورمون های مسئول تحریک علائم گرسنگی و سیری عبارتند از: گرلین (هورمون گرسنگی) و لپتین (هورمون سیری / سیری).

وقتی علائم گرسنگی را احساس می کنیم ، بدن به ما می گوید که به انرژی نیاز دارد. متأسفانه ، آنچه در طول زمان برای بسیاری از افراد اتفاق می افتد این است که آنها شروع به نادیده گرفتن این علائم فیزیکی یا فراموش کردن احساس خود می کنند. جداول ، کمبود زمان ، استرس و رژیم غذایی تنها تعدادی از عوامل متعدد شیوه زندگی هستند که می توانند باعث این امر شوند.

اگر به علائم جسمانی گرسنگی توجه نکنیم یا احساس نکنیم ، زنجیره ای از وقایع شروع می شود.

ما به نقاط گرسنگی شدید می رسیم و کنترل غذای خود را از دست می دهیم ، بی حالی ، نفخ و احساس سیری هنگام غذا خوردن رخ می دهد ، ما بیش از حد مداوم یا کافی مصرف نمی کنیم ، لیست همچنان ادامه دارد.

برای جلوگیری از این امر ، ما واقعاً می خواهیم با علائم جسمانی گرسنگی آشنا شویم.

علائم کلی فیزیکی گرسنگی

وقتی علائم گرسنگی و سیری را بررسی می کنید ، متوجه می شوید که واقعاً گرسنه هستید و به انرژی نیاز دارید.

موارد زیر شایع ترین علائم جسمانی گرسنگی است.

خستگی و کمبود انرژی

آیا تا به حال احساس کرده اید که اخراج شده اید؟ آیا از خواب خوب خسته شده اید؟ آیا با وجود اینکه هیچ کار سختی انجام نداده اید ، بی حال هستید؟

این یکی از نشانه های گرسنگی فیزیکی است.

ما همچنان در مورد نیاز بدن به انرژی صحبت می کنیم. خوب ، به انرژی = غذا فکر کنید. هنگامی که غذای کافی (و در نتیجه انرژی) وجود ندارد ، بدن شروع به سرگیجه می کند.

کارهای روزمره کمی سخت تر است و ما نمی توانیم آن کار را انجام دهیم. تنها راه رهایی از آن خوردن غذای مغذی است!

دفعه بعد که احساس خستگی و ضعف کردید ، بررسی کنید که آیا این نشانه فیزیکی گرسنگی است یا خیر.

گرفتگی معده

آسان است ، درست است؟

اگر معده شما در حال خس خس کردن یا خس خس سینه است و احساس درد شدید می کنید ، به این معنی است که بدن شما به غذا نیاز دارد.

من به شما قول می دهم ، مهم نیست که رژیم های غذایی ، سم زدایی ها یا پاک کننده ها به شما بگویند که این سیگنال ها را برای x ساعت نادیده بگیرید ، این مفید و درست نیست.

وقتی این درد را احساس می کنیم چه اتفاقی می افتد ، آیا عضله معده وقتی خالی است منقبض می شود؟ دفعه بعد که معده شما غوغا می کند ، به آن گوش دهید و با پنج وعده غذایی اصلی پاسخ دهید!

سردرد و لرزش دست

وقتی گرسنه هستیم و غذا نمی خوریم ، قند خون ما کاهش می یابد. وقتی قند خون شما پایین است ، بدن شما به مغز شما می گوید که به انرژی یا غذای بیشتری احتیاج دارید.

وقتی این اتفاق می افتد ، رگ های خونی منقبض می شوند و فشار خون بالا می رود. نتیجه نهایی؟ سردرد

علاوه بر این ، هنگامی که سطح قند خون پایین است ، معمولاً برای ما لرزیدن و ماندن در حاشیه معمول است.

اگر سردردهای مکرر با دست درد دارید ، بدن شما ممکن است سعی کند به شما بگوید که به غذا نیاز دارد. این می تواند یکی از علائم گرسنگی جسمی شما باشد.

مه مغزی و عدم تمرکز

هر دوی اینها با قند خون پایین مرتبط است. وقتی بدن انرژی مورد نیاز خود را از غذا دریافت نمی کند ، مغز نیز انرژی لازم برای عملکرد صحیح را دریافت نمی کند.

می تواند اوضاع را بهتر کند ، مه آلود! ممکن است احساس کنید ذهن شما کندتر از حد معمول حرکت می کند ، یا ممکن است نتوانید مانند همیشه روی کارهای عادی تمرکز کنید.

با انجام عملکرد سطح پایین ، بدن شما به شما می گوید که برای بازگرداندن سطح قند خون به مواد مغذی بیشتری نیاز دارید.

عصبی بودن

همه تجربه کرده اند “حلقه” هنگامی که قبل از آن شما آشفته ، عصبی ، تحریک پذیر و گاهی اوقات بسیار بی دلیل هستید. آیا چیزی هست که شما را اذیت کند؟ چیزی اشکال دارد؟ نه ، فقط گرسنگی است.

انرژی و تغذیه بدن شما کم است ، بنابراین دوباره قند خون شما پایین است. هنگامی که قند خون پایین است ، بدون هیچ دلیلی برای ما آسان تر می شود که واکنش احساسی انجام دهیم.

اگر شما اغلب غذا نمی خورید و فکر می کنید این اتفاق بیش از حد اتفاق می افتد ، می تواند یکی از علائم گرسنگی در بدن شما باشد.حلقه “ یا عصبی بودن

شخصیت هایی که می توانند برای گرسنگی اشتباه کنند “گرسنگی عمومی”

اما اگر فکر کنیم علائم جسمانی گرسنگی را تجربه می کنیم ، چطور؟ ما به آن می گوییم “گرسنگی سر”

گرسنگی سر – این وضعیت خاصی است ، احساسات یا احساسات نتیجه میل به غذا خوردن است.

در زیر متداول ترین نشانه هایی است که ما آن را صدا می زنیم. گرسنگی سربه

شور ناگهانی

به طور تصادفی با خود فکر کنید: “خدای من ، من می کشم [insert craved food item here]”اصلا؟

شور است! حال قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم ، برخی سناریوهای تشریحی وجود دارد که می تواند اشتها را برانگیزد و واقعاً می تواند با گرسنگی جسمانی مرتبط باشد. اگر می خواهید بیشتر بدانید و هنوز نمی دانید ، در اینجا خواسته شما این است که درباره آنچه می خواهند به شما بگویند بیشتر بدانید.

اما ، بیشتر اوقات ، ما طعم و غذا خوردن را تجربه می کنیم ، نه تغذیه فیزیکی از طریق این غذا. اگر بخواهیم ، اگر می خواهیم غذا بخوریم ، نشانه ای است گرسنگی سربه

خستگی جسمی یا روحی

آیا تا به حال خواسته اید چیزی بخورید تا احساس خوبی داشته باشید زیرا از نظر جسمی یا روحی خسته هستید؟ آره، گرسنگی سربه

حالا می گویم ، کمی پیچیده است. گرسنگی جسمانی در نتیجه خستگی کاملاً ممکن است. اما بیشتر اوقات ، وقتی ما از نظر جسمی یا روحی خسته هستیم و هیچ نشانه ای از گرسنگی نداریم ، غذا خوردن می تواند خوب به نظر برسد.

وقتی در اثر احساسات یا احساسات با بی تفاوتی به غذا می رسیم ، علائم گرسنگی بدن را نمی شنویم.

استرس بدون آدرس

این بسیار شبیه به مثال قبلی ما است! وقتی خسته هستیم می توانیم همین کار را انجام دهیم.

استرس ناراحت کننده و ناخوشایند است. از سوی دیگر ، خوردن غذاهای خوشمزه راحت و بسیار دلپذیر است. ایجاد عادت غذایی در شرایط استرس زا بسیار آسان است.

ما به آن استرس می گوییم!

وقتی استرس به خودی خود برطرف نشود ، تسکین می یابد و ما به دنبال راههای سریع و آسان برای کاهش آن هستیم. غذا یکی از این ابزارهاست. استرس در نتیجه استرس یک ابزار است گرسنگی سر به جای گرسنگی فیزیکی

احساسات قوی

بالاخره ما احساساتی داریم. آیا تا به حال احساس ناراحتی ، عصبانیت ، افسردگی یا افسردگی کرده اید ، فقط می خواهید یک کوکی بیرون بیاورید؟

پس از دو مثال آخر ، من فکر می کنم به راحتی می توان فهمید که این چه نوع نمونه ای است گرسنگی سر درست مانند استرس ، اگر احساسات به خودی خود برطرف نشوند ، می توانیم غذا را از بین ببریم.

یاد بگیرید که با علائم جسمانی گرسنگی سازگار شوید

هدف در اینجا این است که شروع به سازگاری با علائم گرسنگی و حتی سیری خود کنید. شما دائماً با علائم جسمانی گرسنگی روبرو هستید. وقتی این کار را می کنید ، به راحتی عاقلانه غذا می خورید.

در روش تغذیه ذهن آگاه ، اعضای ما ابزارها و منابع در اختیار دارند تا مهارت های خود را برای سازگاری با علائم گرسنگی خود تقویت کنند تا بدانند چه موقع ، چه چیزی و چقدر باید بر اساس ویژگی منحصر به فرد خود بخورند. سپس شما نیاز دارید

این یک مهارت بسیار قوی است!

دیدگاهتان را بنویسید