این پادکست جنبه های فنی عضله سازی را پوشش می دهد. من بحث می کنم که مهمتر از آن بزرگتر و قوی تر است: هیپرتروفی یا هایپرپلازی؟

این کلمات حتی به چه معنا هستند؟

هایپرتروفی افزایش تعداد سلول های ماهیچه ای است ، در حالی که هیپرپلازی افزایش تعداد سلول های ماهیچه ای است.

دانشمندان به طور قطعی نمی دانند که آیا هیپرپلازی در انسان نیز رخ می دهد یا خیر ، اما “معتقدین” ادعا می کنند که هم هیپرتروفی و ​​هم هیپرپلازی در رشد ماهیچه ها نقش دارند. بنابراین ، آنها می گویند ، شما باید عضلات خود را آموزش دهید تا این رویدادها را در اسرع وقت ایجاد کنند.

تمرکز بر هیپرتروفی یا هایپرپلازی تمرین شما را تغییر می دهد ، بنابراین این مبحث دستورالعمل های کاربردی دارد که در این پادکست برای شما برجسته می کنم.

در نهایت ، اگر می خواهید از نمایش پشتیبانی کنید ، لطفاً سریع آن را در iTunes نگاه کنید. واقعاً کمک می کند!

تمبرهای زمانی:

4:27 – هایپرتروفی چیست؟

4:46 – قسمتهای یک عضله چیست؟

4:56 – هیپرتروفی میوفیبریلار چیست؟

5:16 – هیپرپلازی عضله چیست؟

5:37 – آیا هیپرپلازی در انسان رخ می دهد؟

7:16 – آیا هیپرپلازی وجود دارد؟

8:10 – چگونه هیپرپلازی را در حیوانات القا می کنید؟

9:26 – علم در مورد هایپرپلازی در انسان چه می گوید؟

16:56 – علت هیپرتروفی چیست؟

18:28 – چرا تمرینات نزدیک به شکست منجر به هیپرتروفی می شود؟

19:06 – در مورد هایپرپلازی و ورزش چطور؟

20:12 – آیا کشش باعث هیپرپلازی می شود؟

در نمایش ذکر شده است:

مربیگری انفرادی لژیون VIP

نظر شما در مورد این قسمت چیست؟ آیا چیز دیگری برای به اشتراک گذاشتن دارید؟ با گذاشتن کامنت در ادامه به من اطلاع دهید!

رتبه دانشجویی

بدون رتبه بندی