ایده ها طلایی {برای حفظ} سلامت روده ها


نکات طلایی برای حفظ سلامت قلب

رویداد۲۴ مصرف شده صحیح را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبک مسکن مفید موقعیت مهمی در محافظت سلامت روده ها ممکن است دارد. همراه خود انواع به درستی وعده های غذایی می توانید خطر ابتلا به بیماری قلبی را کاهش دهید. اجتناب کرده اند دارایی ها سرشار اجتناب کرده اند فیبر مشابه با غلات درست، میوه ها، سبزیجات را انتخاب کنید و انتخاب کنید حبوبات بیشترین استفاده را ببرید. به جای آن چربی های حیوانی مشابه با کره، چربی های طبیعی مشابه با آجیل، روغن زیتون را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیره را انواع کنید.

اهمیت بلعیدن میوه را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات

روی بلعیدن تا حد زیادی غذاهای طبیعی مشابه با سبزیجات را انتخاب کنید و انتخاب کنید حبوبات را انتخاب کنید و انتخاب کنید بلعیدن کمتر چربی اشباع کانون اصلی کنید. میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات ۹ تنها کم انرژی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سرشار اجتناب کرده اند فیبر را انتخاب کنید و انتخاب کنید آنتی اکسیدان هستند، اما علاوه بر این می توانند به مدیریت فشار خون نیز کمک کنند. {فشار خون بالا} مسئله خطر بی نظیر حمله قلبی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سکته است. اجباری به اشاره کردن است کدام ممکن است پتاسیم حال در میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات در کاهش فشار خون کارآمد است. مقدار پیشنهاد شده پتاسیم برای پسرها بالغ ۳۴۰۰ میلی خوب و دنج در روز است. بیشتر است پتاسیم را اجتناب کرده اند طریق وعده های غذایی اکتسابی کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید در همه زمان ها در گذشته اجتناب کرده اند بلعیدن هر مکملی همراه خود دکتر شخصی مراجعه به کنید. روزانه حداقل ۲ وعده میوه و سه وعده سبزیجات بخورید به همان اندازه پتاسیم شخصی را تامین کنید. انتخاب های برتر برای بدست آوردن به این هدف برای ادغام کردن گوجه فرنگی، اسفناج، سیب زمینی، موز را انتخاب کنید و انتخاب کنید کدو تنبل است.

اهمیت نوع چربی مصرفی ممکن است برای سلامت روده ها

تأثیر مقدار را انتخاب کنید و انتخاب کنید نوع چربی کدام ممکن است می خورید بر سلامت روده ها منحصر به فرد است. تحقیقات نماد داده است کدام ممکن است چربی های اشباع شده قابل انجام است عواقب عقب کشیدن بر سلامت روده ها داشته باشند. راهنمای رژیم غذایی برای آمریکایی ها (۲۰۲۵-۲۰۲۰) پیشنهاد می تنبل بلعیدن چربی های اشباع شده را محدود کنید. غذاهایی مشابه با گوشت زرشکی، کره را انتخاب کنید و انتخاب کنید بستنی شامل چربی اشباع شده هستند. نماد داده شده است کدام ممکن است سوئیچ دارایی ها چربی اشباع شده همراه خود چربی غیراشباع برای سلامت روده ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید عروق {مفید است}. غذاهایی مشابه با روغن زیتون، روغن کانولا، آووکادو، گردو را انتخاب کنید و انتخاب کنید بادام شامل چربی های غیر اشباع هستند.

اسیدهای چرب امگا ۳ مشابه با چربی های غیر اشباع در پیشگیری اجتناب کرده اند در حال مرگ ناگهانی ناشی اجتناب کرده اند حمله ها قلبی مفید هستند. ماهی های چرب مشابه با سالمون، ماهی خال مخالی، ماهی تن را انتخاب کنید و انتخاب کنید شاه ماهی شامل ۲ نوع اسید چرب امگا ۳ هستند، دوکوزاهگزانوئیک اسید (DHA) را انتخاب کنید و انتخاب کنید ایکوزاپنتانوئیک اسید (EPA).

نوع عکس اجتناب کرده اند چربی امگا ۳، اسید آلفا لینولنیک (ALA) نیز قابل انجام است فوایدی برای سلامت روده ها داشته باشد. دانه کتان را انتخاب کنید و انتخاب کنید گردو شامل ALA هستند. به طور مشترک ۲ قاشق غذاخوری دانه کتان آسیاب شده هر دو خوب اونس (تقریباً خوب مشت کودک نوپا) گردو را به رژیم غذایی روزانه شخصی اضافه کنید به همان اندازه بلعیدن ALA شخصی را افزایش دهید.

ورزش جسمی برای روده ها {مفید است}

حداقل ۲ ساعت را انتخاب کنید و انتخاب کنید نیم ساعت (۱۵۰ دقیقه) بازی قلبی همراه خود عمق متداولدر کل هفته انجام دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیشتر است تا حد زیادی روزهای هفته پرانرژی باشید. این برای ادغام کردن پرسه زدن، دویدن، دوچرخه استفاده را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیره است. تمرینات قدرتی مشابه با وزنه برداری را حداقل ۲ بار در هفته انجام دهید. علاوه بر این به خاطر داشته باشید کدام ممکن است اجتناب کرده اند تمرینات تعادل را انتخاب کنید و انتخاب کنید کشش بیشترین استفاده را ببرید.

مدیریت استرس را در انتخاب قرار دهید

به مشاوره محل کار افزایش مصرف شده گروه وزارت بهداشت، حتی وقتی مناسب وعده های غذایی بخورید را انتخاب کنید و انتخاب کنید به طور مشترک بازی کنید، استرس مدیریت نشده ممکن است سلامت ممکن است را به خطر بیندازد. خواب کافی، استراتژی های تمدد اعصاب را انتخاب کنید و انتخاب کنید آسانسور روابط خویشاوندی، عادات سالمی هستند کدام ممکن است می توانند اجتناب کرده اند ممکن است به سمت عواقب خطرناک استرس دفاع کردن کنند.