با خورشید روبرو شوید و مشتاق باشید


در این ماه ، ما بهترین چیزها را در اعضای خود ، از جمله موفقیت های آنها و نحوه الهام بخشیدن آنها به دیگران ، بررسی خواهیم کرد. همانطور که از دیگران یاد می گیریم ، از وبلاگ این ماه لذت ببرید ، در میان وعده های خوشمزه شیرجه بزنید و همیشه صورت خود را در معرض نور خورشید قرار دهید.

هموس چیزی به شما می گوید

حمص یکی از بهترین غذاها است. احتمالاً همیشه بهترین است. خوشحال می شویم نظر شما را بشنویم ، اما هنوز مطمئن هستیم که حق با ماست. بسیار متنوع است ، همیشه خوشمزه است و می تواند به دلخواه شما تهیه شود. آیا ما حتی اشاره کردیم که حمص می تواند به نوعی برای شما مفید باشد؟

هوموس می تواند کمک کند:

  • بهبود وضعیت استخوان ها ، ماهیچه ها و پوست (سرشار از پروتئین است)
  • کلسترول پایین (با تشکر از نخود فرنگی!)
  • آنتی اکسیدان های بیشتری ارائه دهید
  • کم خونی (نخود و تاهینی منبع عالی آهن هستند)
  • وزن کم می کنید
  • بیشتر!

برای روز ملی هوموس ، ما یک دستور العمل آسان ارسال کردیم. اینجا دوباره برای کسانی که آن را از دست داده اند.

هوموس سفارشی عالی

فهرست:

1 قوطی نخود ،

سیر ، تاهینی ، آب لیمو ، روغن زیتون ، نمک و زیره بسته به ذائقه شما

اسلاید هوموس 2

دستورالعمل ها:

همه مواد را مخلوط کرده و مزه کنید تا خوشحال شوید.

عطر مورد علاقه خود را (تعداد انگشتان دست) بریزید و لذت ببرید!

اسلاید هوموس 4

نکته: برای خوشبو شدن هموس می توانید مواد مختلفی به آن اضافه کنید. Jalapenos ، چیلی سبز ، عسل ، فلفل قرمز ، زیتون و / یا گوجه فرنگی تنها چند مورد دیگر هستند که می توانید به طعم ماندگارتر آنها اضافه کنید.

آن را بجوید

ما با هشدار مبنی بر اینکه فقط 3 عدد در زندگی شما وجود دارد ، از میان وعده چیست؟ پس از مطالعه مزایای آنها ، مطمئن نیستیم که بتوانیم 3 مورد را نیز انتخاب کنیم. بدیهی است که ما باید قوانین خود را زیر پا بگذاریم و ALL DOES را انتخاب کنیم.

هر کدام از میان وعده های سالم را که انتخاب می کنید ، می خواهیم به شما اطلاع دهیم که هیچ پاسخ اشتباهی وجود ندارد. هر چیزی که ما ارسال می کنیم دارای مزایای سلامتی و ترکیباتی است که به شما کمک می کند وزن کم کنید ، سالم بمانید و همینطور بمانید.

  1. ماست و گرانولا سرشار از فیبر ، کلسیم ، پروتئین و پروبیوتیک هستند
  2. سیب و روغن گردو سرشار از فیبر ، چربی های سالم ، پروتئین و مواد معدنی هستند
  3. نان تست آووکادو – سرشار از پتاسیم ، فیبر ، چربی های سالم و ویتامین ها است
  4. اسموتی میوه ای – حاوی ویتامین های ضروری ، آنتی اکسیدان ها و فیبر است
  5. آجیل مخلوط منبع خوبی از مواد مغذی ، آنتی اکسیدان ها ، چربی های سالم و فیبر است
  6. موز – مقدار زیادی پتاسیم ، ویتامین B و منیزیم
  7. بلغور جو دوسر منبع عالی فیبر ، آنتی اکسیدان ها ، ویتامین ها است و به کاهش قند خون کمک می کند
  8. تخم مرغ آب پز سرشار از پروتئین ، ویتامین B ، کلسیم و روی است
  9. پنیر و میوه – مقدار زیادی ویتامین B ، کلسیم ، پروتئین و مواد معدنی

آیا عطرهای سالم دیگری را که بیشتر دوست دارید برای شما گذاشته ایم؟ در رسانه های اجتماعی فریاد بزنید تا به ما اطلاع دهید که چه چیزی را از دست داده ایم.

اعضای انگیزشی ماه مه

kelinchak

در این ماه ما روز مادر را جشن گرفتیم ، بنابراین خوب است که یک مادر الهام بخش را به شما نشان دهم که آن را به طور کامل در ورزشگاه و بیرون از خانه حذف می کند. Karlacariaga در اینستاگرام کارلا کسی است که کار خود را نشان نمی دهد (شانه های قاتل!) ، او با سخنان مادرش در تشویق حکمت به ما انگیزه می دهد.

“تمرکز بر قدم گذاشتن به جلو ، نه کل نردبان” یکی از آرزوهای زیادی است که #FitcoMom ما را خوشحال کرده است. چه اهداف تناسب اندام برای ما دشوار باشد و چه چالش های زندگی ، ما می دانیم که می توانیم یکی یکی بر آنها غلبه کنیم.

karlacariaga را در اینستاگرام دنبال کنید و برنامه ها و الهامات شگفت انگیز او را ببینید.

@15

Breanna از @ breannalaw15 در اینستاگرام ، این ماه ما را ترک کرد زیرا نمی ترسد از کلمه “F” استفاده کند: ناموفق. برخی از دلگرم کننده ترین مطالب از کسانی است که شکست خورده اند و همچنان ادامه دارند. برنا ، مادر سگ ، می گوید:همه چیز را می توان متعهد کرد “و وقتی او نمی تواند این کار را انجام دهد” ترک آن خوب نیست. “

ما از شور و اشتیاق او الهام گرفته ایم. هر سفر تناسب اندام عمق دارد ، اما تعیین می کند که هنگام سفر چه می کنیم ، چگونه به اهداف خود می رسیم. Breanna تصمیم می گیرد تا به جلو رانندگی خود ادامه دهد. ما می خواهیم با جانباز ارتش در کوره بمانیم ، که همیشه ما را به جلو می راند.

@ breannalaw15 را در اینستاگرام دنبال کنید و تعداد زیادی برنده ، تمرینات و سگ زیبا را ببینید.

@شوکسروکس

آیا به دنبال طرح های کوچکی هستید که متناسب با سطح آمادگی شخصی شما باشد؟ ajaxxfit را در اینستاگرام ببینید! این عقاب UNT سابق تمرینات آموخته شده خود را در طول سالها ترکیب کرده و آنها را با جهان به اشتراک می گذارد تا به دیگران کمک کند تا سالم بمانند. مهم نیست که متخصص هستید یا تازه کار را شروع کرده اید ، آنتونی کار بزرگی در ایجاد تمرینات پویا HIIT با مراحل مختلف سفرهای تناسب اندام انجام داده است.

ajaxxfit را در اینستاگرام دنبال کنید و تماشا کنید که طناب های نبرد را از بین می برد و به بقیه کار ساده تری می دهد.

چه چیزی به شما انگیزه می دهد؟

اردیبهشت ماه زمانی است که ما مشغول نظافت کلاس هستیم. تصمیمات سال منسوخ شده است و این س arال پیش می آید که آیا ارزش این همه کار را دارد یا خیر. BU! زمین خوردن آسان است ، اما همانطور که در این ماه اشاره کردیم ، تسلیم شدن خوب نیست. از شما پرسیدیم اگر همه چیز مثل همیشه عالی نباشد ، چه انگیزه ای برای ادامه کار دارید. ما به 10 دلیلی که ارسال کردیم توجه نمی کنیم ، اما می خواهیم برخی از دلایل کارکرد انگیزه های شما را کنار بگذاریم.

2. برای حفظ شادی کلی

در حین ورزش ، مغز شما مواد شیمیایی زیادی را در بدن شما آزاد می کند. اینها شامل اندورفین ، دوپامین و حتی آدرنالین است که همه آنها به افزایش احساس شادی کمک می کند! داستان کوتاه این است که اگر افسرده هستید و به انگیزه نیاز دارید ، بدانید که ورزش می تواند به شما در بالا بردن روحیه شما کمک کند. ناگفته نماند اعتماد به نفس.

6. استرس را کاهش دهید

ما اشاره کردیم که ورزش اندورفین را برای شادی افزایش می دهد ، اما هورمون های مرتبط با استرس ، از جمله کورتیزول را نیز کاهش می دهد. مغز شما نه تنها مواد شیمیایی ضد استرس را آزاد می کند ، بلکه فواید ورزش برای قلب و بدن شما به طور کلی می تواند به شما کمک کند.

9. یک شیوه زندگی سالم را رعایت کنید

تنها چیزی که می شنویم ورزش است. این می تواند متابولیسم شما را افزایش داده ، به شما در کاهش وزن ، کاهش استرس و افزایش شادی و اعتماد به نفس کمک کند. یک سبک زندگی سالم در همه جنبه های زندگی خانواده ، دوستان و جامعه شما دخیل است. جالب است فکر کنید که ورزش برای خودتان تأثیر مفیدی بر همه چیز در اطراف شما دارد.

چه چیزی به شما انگیزه می دهد؟ هر فردی هنگام شروع (یا ادامه) یک سفر تناسب اندام ، بلندپروازی ها و اهداف خود را دارد. مال تو چیه؟ با هشتگ #FitnessConnection در رسانه های اجتماعی به ما اطلاع دهید و شما می توانید یکی از اعضای مشهور ما شوید.

خورشید پدیدار میشود.

ما در تابستان و اواسط سال سرعت خود را افزایش می دهیم! وقت بگذارید و به خودتان یادآوری کنید که چه چیزی شما را تحریک می کند و چه چیزی شما را در مسیر خود نگه می دارد. به یاد داشته باشید ، استراحت یا افتادن گاه به گاه خوب است ، اما تسلیم شدن خوب نیست. ما به شما بسیار اعتماد داریم ، بنابراین اگر تا به حال نیاز به تقویت خود احساس کرده اید. بازدید کنید و ما به شما کمک می کنیم تا در زمان زیر نور خورشید قرار بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید