با غذا ، تناسب اندام و سرگرمی زندگی جدیدی را تجربه کنید.


آیا باور دارید امسال چهار ماه گذشته است؟! هنگامی که بهار در حال شکوفایی کامل است و تابستان در راه است ، بهترین زمان برای شماست که مجدداً آنچه را که زندگی جدیدی برای شما به ارمغان آورده است ارزیابی کنید. این می تواند تمرینات جدید یا حتی اختصاص زمان برای تنفس و کشش قبل و بعد از تمرین باشد. هر آنچه را که برای ایجاد شادی در زندگی خود انتخاب می کنید ، می خواهیم به شما اطلاع دهیم تیم ما اینجا برای راهنمایی و کمک به شاد کردن شما

این یک سوپ است

باران آوریل گل های ماه مه را به ارمغان می آورد ، اما به آوردن هویج نیز کمک می کند! روز جهانی هویج 4 آوریل استث، می خواستیم مدتی وقت بگذاریم تا بر این لذت نارنجی تأکید کنیم.

هویج علاوه بر اینکه یک غذای همه کاره ، خوش طعم و مورد علاقه خرگوش است ، سرشار از فیبر ، آنتی اکسیدان ها ، پتاسیم ، ویتامین K1 و بتاکاروتن (رنگدانه ای است که بدن شما به ویتامین A تبدیل می کند). علاوه بر بسیاری از مواد مفید که به هویج می دهند ، خواص مفید زیادی برای سلامتی دارند ، از جمله:

  • کاهش کلسترول
  • کاهش وزن
  • بهبود سلامت چشم

برای جشن گرفتن این سبزی ریشه ، ما یک دستور سوپ هویج فوق العاده آماده کرده ایم که قدم شما را کمی پرش می کند. دستور را چاپ کرده و استفاده کنید.

سوپ هویج عالی

فهرست:

یک سیب زمینی شیرین

4 عدد هویج

نصف پیاز

1 کارتن آب سبزیجات

1 قاشق غذاخوری کره

کمی زعفران

پودر سیر ، نمک و فلفل به مزه

دستورالعمل ها:

  1. پیاز را ریز خرد کنید
  2. هویج و سیب زمینی را پوست بگیرید و به قطعات کوچک برش دهید
  3. یک قابلمه بزرگ را گرم کرده و کره را اضافه کنید
  4. پیاز را بپزید تا شفاف شود
  5. هویج ، سیب زمینی شیرین و آب گوشت را اضافه کنید
  6. تا جوشیدن بپزید
  7. حرارت را کم کنید و بپزید تا همه چیز نرم شود
  8. همه چیز را مخلوط کرده یا با استفاده از مخلوط کن ساده مخلوط کنید. (چی داری)

زعفران و ادویه را اضافه کنید. هم بزنید و مزه کنید تا خوشحال شود. همه آنها را بخورید.

اعضای برجسته ما

87

“درد را به اشتیاق تبدیل کنید.” یکی از اعضای ما ، @ bilinarli_kontent87 در IG ، تنها یکی از پیام های الهام بخشی است که برای شما ارسال کردم. غذای او مبادله پیام برای بیدار شدن میل به خوب بودن است. می توانید مطمئن باشید که هرگز یک روز پا را از دست نخواهید داد. یا شانه ها. یا سینه ها. با برنامه های تخریب کننده ماهیچه ها ، کار فوق العاده ای انجام می دهد تا تمرینات آسان به نظر برسند. در واقع ، او صندوقچه ای را که در رسانه های اجتماعی مشاهده می کنید ایجاد کرده است ، جایی که چانه خود را روی زمین گذاشته اید. نگران نباشید ، شاید یک تمرین برای او نیز وجود داشته باشد. Y در واقع ، ما واقعاً می خواستیم با مردی پشت دستمال آشنا شویم و در این ماه چند سوال از او پرسیدیم:

  1. آموزش را از کی شروع کردید؟ چرا؟
    من یک جانباز بازنشسته ارتش هستم و سختگیری ، از نظر جسمی و روحی ، یک الزام در ارتش است. وقتی ارتش را ترک کردم ، کاپیتان سرباز بودم و آنها به من بستگی داشتند که برتری داشته باشم و استاندارد را تعیین کنم. من می خواستم به روح آن رهبر ادامه دهم. البته ، زندگی نیز همینطور خواهد بود. رفتار بدی با من داشت و احساس ناراحتی می کردم. می خواستم ظاهرم را از افسردگی و عصبانیت تغییر دهم. من فکر می کنم بسیاری از مردم سفر خود را از این طریق آغاز می کنند. احساس ناراحتی می کنید و می خواهید برای شخص دیگری جذاب باشید. علاوه بر جراحاتی که در دوران خدمت سربازی دریافت کردم ، به کارهایی که در فیزیوتراپی انجام می دادم توجه زیادی کردم. من می خواستم این ایده ها را تبدیل به کاری کنم که وقتی در باشگاه هستم.
  2. چه کسی از شما الهام می گیرد؟
    افرادی که حرکت می کنند ، من عاشق این هستم که افرادی برای ثبات تلاش می کنند. لازم نیست شما برای من کامل باشید ؛ این است که شما به تلاش خود ادامه دهید اما این مردی بود که من قبل از شروع همه چیز او را دنبال می کردم shahzoda؛ او در واقع شروع کرد آره اتصال تناسب اندام اکنون او در تلویزیون حضور دارد و قراردادهای حمایت مالی و غیره دارد. دوست دارم یک روز با او ملاقات کنم. تماشای کارهای او باعث می شود که بخواهم خلاق تر باشم.
  3. روزی که تقلب می کنید چکار کنید؟
    مقصد من Gyro است. من مقصدی مدیترانه ای دارم که به آنجا بروم و بهترین ژیروسکوپی را که در مدت طولانی داشته ام دارد یا به Frezco Taco Spot می روم (فقط سه شنبه ها).
  4. به کسی که تازه در ورزشگاه شروع کرده است چه می گویید؟
    عجله نکنید. اجازه ندهید ورزشگاه شما را بترساند. به بازگشت خود ادامه دهید ؛ نتیجه به یکباره اتفاق نمی افتد ، اما اگر نتایج حاصل شد ، باید داستانی را بیان کنید.
  5. ورزش مورد علاقه شما در Fitness Connection کدام قسمت است؟
    این یک خانواده ، به ویژه آلن ، TX یک شد. آنها مرا می شناسند و به من اهمیت می دهند. خواهر و برادرزاده من سال گذشته فوت کردند و آلیس برای من یک شیرینی پخت. از مدیران گرفته تا مربیان قبول شدم و چیزی جز مراقبت و حمایت نشان نداد. علاوه بر این ، یک چمن وجود دارد. من عاشق کار روی چمنزار هستم و احساس حرفه ای می کنم.
  6. پیشنهاد انگیزشی شما چیست؟
    می شه انجامش داد. رهبران پیش قدم می شوند !!! – کرنل لوکت

برای مشاهده کلمات خردمندانه و تمرینات عالی @ bilinarli_kontent87 @ را در اینستاگرام مشاهده کنید.

oh.hey.its.chante

FITCO 4 19 آه.  یک نسخه .chante از آن

خود را ملکه مقاصد اعلام کرد ، @oh.hey.its.chante کلاس ها را هدف قرار می دهد. او ما را تشویق می کند که هرگز متوقف نشویم ، به ویژه هنگام سقوط. وقتی شکست می خورید ، متوقف کردن آن آسان است ، اما به گفته چانته ، “هر روز یک روند مداوم است”. یکی از بهترین ویژگی های او تمایل او به بهترین نسخه از او است ، که حتی شامل بازگشت به اهداف آمادگی جسمانی او می شود. او به ما می گوید که همه چیز خوب است. فداکاری او به ما انگیزه می دهد و همیشه ما را برمی انگیزد تا به راه راست بازگردیم. خیلی ممنون که خودتون رو دوست دارید و صبور هستید. این چیزی است که همه ما می توانیم کمی بیشتر از آن استفاده کنیم. ردیابی @oh.hey.its.chante برای تأیید و الهام بخشیدن به زندگی بیشتر در اینستاگرام.

به جلو ادامه دهید

این ماه در شبکه های اجتماعی سوالی در مورد مزایای پیاده روی پرسیدیم. برای علاقه مندان به ورزش ، راه رفتن بی تفاوت به نظر می رسد. اما برای دیگران ، مزایای پیاده روی روزانه هر روز می تواند منفعت بزرگی برای سلامتی شما باشد.

فقط یک تکان دادن 30 دقیقه ای می تواند کمک کند:

  • بهبود سلامت قلب
  • خطر ابتلا به بیماری های قلبی و سکته را کاهش دهید
  • بهبود تعادل
  • استخوان ها را تقویت کنید
  • افزایش قدرت کلی
  • افزایش استقامت
  • کاهش چربی بدن

اگرچه 30 دقیقه مهم است ، اما پیاده روی طولانی مدت برای سلامتی مفید است. اگر احساس می کنید نمی توانید هر روز 30 دقیقه پیاده روی کنید ، گزینه های دیگری که می توانید به برنامه خود اضافه کنید نیز می توانند به شما کمک کنند.

این شامل:

  • راه رفتن با سگ (یا سگ ؛ مانند همسایه ها)
  • هرجا که می روید از پله ها بالا بروید
  • قبل از توقف از کار دور شوید یا از اتوبوس پیاده شوید
  • 10 دقیقه پیاده روی کنید ، نه 30 دقیقه ، و از آنجا قدرت بگیرید

مهم نیست چگونه راه می روید ، هدف اصلی این است که آن را به بخشی دائمی از روز خود تبدیل کنید. سلامت شما را بهبود می بخشد و به شما کمک می کند سالم و شاد باشید.

از ماشین عصبانی نشو

در طول سالها ، بحث هایی در مورد اینکه کدام بهتر است: سبک وزن یا اتومبیل. در اینجا در Fitness Connection ، ما معتقدیم بهترین این دو چیزی است که شما بیشتر دوست دارید. آیا توانستیم پاسخ دهیم؟ کمی ، اما مزایای هر تمرین بر دیگری بیشتر نیست ، بنابراین فرض کنید شما راه خود را انتخاب می کنید (یا اجازه دهید مربیان مجرب ما شما را راهنمایی کنند).

وزن آزاد

نیازی نیست برای هیچ Strongman prepare آماده شوید تا مزایای شگفت انگیز وزن آزاد را بدست آورید. در واقع ، اگر دارای توده لاغرتر (عضله را ببینید) بیشتر از کاردیو کالری بیشتری می سوزانید. اگر می خواهید وزن سنگین خود را کاهش دهید یا تن خود را افزایش دهید ، تمرینات با وزنه می تواند به تناسب اندام شما کمک کند.

شما می توانید کار کوچکی را شروع کرده و پیشرفت کنید ، اما تمرین با وزنه می تواند به شما کمک کند:

  • قدرت ایجاد کنید
  • بهبود انعطاف پذیری و تعادل
  • از قلب و استخوان های سالم حمایت کنید
  • متابولیسم را افزایش می دهد
  • خیلی بیشتر!

باشگاه های بدنسازی

ما می دانیم که نیمکت های بدنسازی چقدر می تواند ترسناک باشد. شما نمی خواهید با قرار دادن شخصی در طبقه بالا خود را شرمنده کنید. همه ما از جایی که شما هستید شروع کردیم ، بنابراین از درخواست کمک از یکی از اعضای تیم Fitness Connection خجالت نکشید. بالاخره ماشینها دوستان شما هستند.

دستگاه ژیمناستیک ما علاوه بر شناسایی ماهیچه های خاص می تواند به موارد زیر نیز کمک کند:

  • زمان ورزش را محدود کنید
  • شما را در امان نگه دارد
  • کاهش فشار بر مفاصل
  • از وزن بیشتر بدون آسیب استفاده کنید

ما یک نظرسنجی آنلاین انجام دادیم تا بدانیم کدام روش ورزشی را ترجیح می دهید. برنده؟

در هر صورت ، هر دو نوع ورزش می توانند به سلامت شما کمک کنند. اگر شخصاً یکی را بر دیگری ترجیح می دهید ، به دنبال آن باشید! بهترین ورزش آن است که از آن لذت ببرید.

قدر چیزهای اطراف خود را بدانید

پس از خوردن سوپ هویج و ورزش با اعضایی که وزنه آزاد و ورزش می کنند ، به یاد داشته باشید که یک کار را انجام دهید: لذت بردن از زندگی. بهار در حال شکوفایی کامل است و این فرصتی عالی برای تنفس هر از گاهی و قدردانی از هوای آزاد است. بوی گل یا گیاهان تازه پیچیده بویید. به دنبال باران یا تشکیل حیات وحش باشید. این زمان از سال زندگی و شادی جدیدی را برای همه چیز در اطراف شما به ارمغان می آورد ، بنابراین همه را بپذیرید و دنیای خود را گرامی بدارید.



دیدگاهتان را بنویسید