برای کاهش چند پوند مفید از سه S (نمک، شکر را انتخاب کنید و انتخاب کنید ثانیه)

چطور وزن را کم کنیم

در پست جدیدترین، دب، خواننده وبلاگ خدا، رژیم غذایی، مطابقت اندام را انتخاب کنید و انتخاب کنید کاهش چند پوند، ذکر شد کدام ممکن است پزشکش به او طرفدار کرده است کدام ممکن است تعدادی از کیلو وزن شخصی را کاهش دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید بهزیستی شخصی را افزایش بخشد به همان اندازه از سه S جلوگیری تدریجی. اگر نیاز دارید وزن کم کنید، سلامت شخصی را افزایش ببخشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید اقامت تمدید شده فعالی داشته باشید، {این توصیه} خوبی است. ۳ S ارائه می دهیم {کمک می کند} به همان اندازه کیلو اضافه کنید در حالی کدام ممکن است سیستم امنیت هیکل خواهید کرد را بی رنگ می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید خواهید کرد را تمایل ابتلا به بیماری های متعددی اجتناب کرده اند جمله بیماری قلبی، بیشتر سرطان ها، دیابت (۳ بیماری مرگبار برتر) می تدریجی.

اجتناب کرده اند نمک بپرهیزید

هیکل ما به نمک خواستن دارد. اشکال اینجا است کدام ممکن است نمک بیش از حد می خوریم. خوردن نمک طرفدار شده بین ۵۰۰ به همان اندازه ۲۴۰۰ میلی خوب و دنج است. به طور جذاب، ما باید بین ۱۵۰۰ به همان اندازه ۲۰۰۰ میلی خوب و دنج در روز خوردن کنیم. متاسفانه اکثر آمریکایی ها ۵ برابر مقدار اجباری خوردن می کنند. این سدیم اضافی باعث مشکلات قلبی، {فشار خون بالا}، کاهش کلسیم، افزایش احتمال ابتلا به بسیاری از خاصی اجتناب کرده اند بیشتر سرطان ها، اختلال در انجام کلیه را انتخاب کنید و انتخاب کنید لیست تمدید شده اجتناب کرده اند مشکلات بهزیستی تبدیل می شود، با بیرون اینکه به افزایش وزن را انتخاب کنید و انتخاب کنید حتی مشکلات وزنی ردیابی کنیم. مشکلات وزنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید {اضافه وزن} {به خودی خود} فهرست تمدید شده عکس اجتناب کرده اند مشکلات بهزیستی احتمالاً را فراهم می کند. متعاقباً، همراه خود اجتناب اجتناب کرده اند خوردن بیش اجتناب کرده اند حد سدیم، سلامت شخصی را افزایش می بخشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید خطر مشکلات وزنی را کاهش می دهید. ملاحظه داشته باشید کدام ممکن است کاهش خوردن بیش اجتناب کرده اند حد سدیم ساده خطر مشکلات وزنی را کاهش می دهد، پس اجتناب کرده اند اینکه قابل دستیابی است از {اضافه وزن} داشته باشید، چربی نمی سوزاند. برای سوزاندن چربی باید بازی کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید عضله بسازید.

اجتناب کرده اند شکر اجتناب کنید

۹ ساده شکر سفره، اما علاوه بر این همه بسیاری از شکر فرآوری شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید متفاوت ها برای شما ممکن است خطرناک هستند. قند نیز شبیه نمک برای انجام دقیق هیکل ما حیاتی است. با بیرون قندهای آسان فرآوری شده، با این حال کربوهیدرات های پیچیده ای کدام ممکن است هیکل ما به قدرت می خواست برای انجام هر کاری تغییر می تدریجی. خوردن شکر هر دو چرخ دنده متفاوت به مراتب شدیدتر اجتناب کرده اند خوردن نمک است. شکر در تمام غذاهای فرآوری شده موجود است. شکر، ماده افزودنی بی نظیر در تمام غذاهای فرآوری شده، اعتیادآورترین دارویی است کدام ممکن است می توانیم خوردن کنیم. خواهید کرد هوس منصفانه عامل شیرین کرده اید. دلیلش که نخواهد شد کدام ممکن است برای شما ممکن است هر دو برای شما ممکن است خوشایند است. به {این دلیل است} کدام ممکن است هیکل خواهید کرد هوس قند شبیه چرخ دنده مخدر هر دو الکل دارد. این وابستگی باعث بیشتر سرطان ها، دیابت، بیماری های قلبی، مشکلات وزنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر بیماری های کشنده تبدیل می شود. متعاقباً برای مفید بودن، ساده قندهای مصرفی شخصی را محدود کنید. شکر مسئله بی نظیر نابودی را انتخاب کنید و انتخاب کنید میر ناشی اجتناب کرده اند وعده های غذایی است. این {به آرامی} هیکل خواهید کرد را به درجه سلولی کاهش می دهد در حالی کدام ممکن است سیستم امنیت خواهید کرد را اجتناب کرده اند بین می برد را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی های بی اثر فراهم می کند. مشکلات وزنی می کشد تمام انواع قند را محدود کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید وزن شخصی را کاهش دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید در عین جاری سلامت شخصی را افزایش بخشید. بازی را {فراموش نکنید}.

اجتناب کرده اند ثانیه اجتناب کنید

ساده است. پرخوری نکنید بخش های عظیم ساده فراهم می کند کدام ممکن است غیر قابل هضم تبدیل می شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید در نتیجه مشکلات وزنی تبدیل می شود. خواهید کرد فقط همراه خود کم مصرف کردن وزن کم نمی کنید. این خبر {برای بسیاری} اجتناب کرده اند مردمان است. با این حال همراه خود مصرف کردن کمتر اجتناب کرده اند افزایش وزن جلوگیری می کنید. علاوه بر این سلامت شخصی را بی نهایت افزایش می بخشید. به ناچار، منصفانه عامل اینجا است کدام ممکن است همراه خود کاهش ثانیه ها، نمک را انتخاب کنید و انتخاب کنید شکر کمتری خوردن می کنید. کاهش چند پوند مفید برای ادغام کردن خورده شدن مفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید بازی مشترک است. منصفانه مهم {برای درست} وعده های غذایی مصرف کردن اجتناب از سه S است. ممنون دب

مطمئنا، خواهید کرد می توانید آن را انجام دهید

مبارک باشد نعمت باشد

معلم لودویگ

رژیم وب مبتنی بر دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر