بهترین غذاها برای حفظ تناسب اندام و تناسب اندام – تناسب اندام کندی


همانطور که ممکن است شنیده باشید ، فرم گرفتن به آسانی بدون کالری و بدون کالری نیست. نوع کالری دریافتی مهم است ، بدین معنا که غذاهایی که می خورید برای کاهش وزن و عضله سازی ، و همچنین سلامت قلب ، عملکرد گوارشی مناسب و “سلامت کلی” بسیار مهم است. زنگ میزنیم.

این که آیا می خواهید به یک برنامه سلامتی شرکتی بپیوندید یا به دنبال چند راه برای بهبود سلامت شخصی خود هستید ، بهترین غذاهایی که باید به رژیم غذایی خود اضافه کنید در اینجا آمده است:

1. چغندر ، قره قاط و توت سیاه (در میان دیگران)

مطالعات نشان داده است که برای حفظ سلامت بدن خود ، به آنتی اکسیدان ها ، ترکیباتی که در برابر سرطان ، بیماری های قلبی و سایر بیماری هایی که به مرور زمان شایع هستند ، احتیاج دارید.

میوه ها سرشار از آنتی اکسیدان هستند ، بنابراین باید در رژیم غذایی شما زیاد باشد.

2. نان و غلات سبوس دار

اگر قصد دارید ورزش کنید ، ساعت های طولانی وقت بگذارید یا کاری انجام دهید که کالری زیادی بسوزاند ، باید مطمئن شوید که انرژی لازم برای این کار را دارید. این به معنی مصرف کربوهیدرات است ، اما نوع کربوهیدرات هایی که مصرف می کنید مهم است.

غذاهایی مانند نان گندم و غلات سبوس دار حاوی کربوهیدراتهای متنوعی هستند که به مرور زمان از توانایی شما برای ورزش پشتیبانی می کنند ، و به عنوان یک امتیاز ، حاوی فیبر هستند که از سلامت دستگاه گوارش حمایت می کند.

3. ماهی قزل آلا و ماهی

هنگام جستجوی منبع پروتئین ، ماهی قزل آلا بهتر از گوشت نیست. عادت خوردن ماهی قزل آلا بیش از میزان متوسط ​​امگا 3 ، که از سلامت قلب و اسیدهای آمینه که به رشد ماهیچه ها کمک می کند ، پشتیبانی می کند ، بر سلامت و وضعیت جسمانی شما تأثیر مثبت دارد.

4. لوبیا و آجیل

چه رژیم غذایی گیاهی داشته باشید و چه بخواهید منابع پروتئین را با هم مخلوط کنید ، لوبیا و آجیل گزینه های زیادی برای غذاهای غنی از پروتئین ارائه می دهند.

لوبیا سیاه همه کاره است و در برگر ، پرکننده و غذاهای جانبی استفاده می شود. از نخود فرنگی می توان در حمص ، سالاد و سایر غذاها استفاده کرد.

5. آووکادو

در حالی که ما زمانی تصور می کردیم که باید از غذاهای چرب اجتناب کرد ، متوجه شدیم که غذاهایی که سرشار از چربی های اشباع نشده هستند در رژیم غذایی ما اهمیت دارند.

آووکادو بی نظیر است زیرا حاوی 77 درصد چربی متوسط ​​است – که مسئول بافت خامه ای میوه است.

6. سبزیجات برگ دار

اسفناج ، کلم و سایر سبزیجات حاوی ویتامین C ، کلسیم ، آهن و سایر مواد معدنی و ویتامین ها هستند که از بسیاری از سیستم های بدن پشتیبانی می کنند. اگر سالاد نمی خورید ، می توانید از خامه ترش یا آب میوه های سبز برگ استفاده کنید تا هر روز یک نوشیدنی ویتامین دار دریافت کنید.

از غذا برای تبدیل تناسب اندام به سبک زندگی استفاده کنید

اکنون که می دانید ، آیا تناسب اندام و سلامتی شما را مجبور می کند نه تنها در مورد ورزش و کاهش وزن ، بلکه در مورد راه هایی برای بهبود شیوه زندگی خود نیز متفاوت فکر کنید؟

در کندی تناسب اندام ، توصیه های تغذیه ای که ما ارائه می دهیم تنها دلیلی نیست که یکی از معتبرترین برنامه های سلامتی شرکت در South Jersey است ، اما مهم است که بدانید برای سلامتی خود چه کار کنید. به



دیدگاهتان را بنویسید