بهترین و بدترین زمان از روز برای مصرف غذاهای مورد علاقه خود ، فست فود است



غذا خوردن سخت است. این ممکن است کمبود سال باشد. یافتن غذای مناسب برای خوردن بسیار مشکل است ، اما اگر تغذیه مناسب را در نظر بگیرید یک بار همچنین ، فقط می تواند ترسناک به نظر برسد. حقیقت این است که خوردن یک غذای خاص بسته به بدن و متابولیسم شما ، در چه ساعتی از روز تصمیم به خوردن می گیرید بسیار متفاوت است. بیایید نگاهی به بهترین (و بدترین زمان) برای خوردن غذاهای مورد علاقه خود بیندازیم.

صبح های ما قوی است. آنها در طول روز لحن را تنظیم کردند و صبحانه را به آرامی و بدون فکر آماده کردند ، زیرا وقتی با سرعت از در خارج می شوید ، شکست می خورید. بدتر از این ، نخوردن هیچ چیزی می تواند شما را تا زمان ناهار گرسنه کند. محکوم به این خواهید بود زیرا بدن شما از بیشتر منابع خود برای هضم استفاده می کند. برای جلوگیری از این مشکلات ، مقدار کافی کربوهیدرات سالم به بدن خود از طریق مقدار کمی بلغور جو دوسر سالم یا مقدار کمی میوه بدهید. این کربوهیدراتها برای سرعت بخشیدن به سوخت و ساز بدن در صبح بسیار مهم هستند. در حالت ایده آل ، شما می خواهید ظرف 1-2 ساعت پس از بیدار شدن صبحانه بخورید زیرا بدن شما تا حد ممکن از این غذا به طور موثر استفاده می کند. از آنجا که بدن شما در این مدت غذا را به خوبی جذب می کند ، می توانید کالری اضافی را برای آن غذا ذخیره کنید ، بنابراین لذت ببرید!

غذا خوردن بعد از ظهر بسیار عالی است زیرا اغلب باید تقریباً تمام کالری هایی را که مصرف کرده اید قبل از وعده غذایی بعدی بسوزانید. حتی بهتر است ، اگر می خواهید بقیه روز کاری را تا انتها ادامه دهید و عصرها برنامه ای برای ورزش داشته باشید ، زیرا این کالری تقریباً تمام شده است. در حالی که انتخاب گزینه های سالم هنوز مهم است ، نگرانی در مورد محدودیت کربوهیدرات ها اهمیت کمتری دارد. احتمالاً آنها را می سوزانید. از غذاهای سرخ شده در روزهای هفته اجتناب کنید زیرا این امر باعث کسلی شما می شود ، در عوض غذای کم پروتئین مانند ساندویچ مرغ سرخ شده با چیپس یا سبزیجات پخته را امتحان کنید. چنین انتخاب های سنجیده ای در هنگام استراحت ناهار از خوابیدن و نیاز به قهوه اورژانسی برای بالا نگه داشتن سطح انرژی طبیعی جلوگیری می کند.

بعد از یک روز کاری خسته کننده دیگر ، بهترین چیزی که باید بشنوید این است که وقتی به خانه می رسید یک پیتزای داغ آماده کنید. در حالی که بسیار خوشمزه و راحت است (و گاه به گاه نیز می توان آن را انجام داد) ، شام از آسایش صبحانه به آسانی بر سلامت شما تأثیر می گذارد. خوردن یک وعده غذایی غنی از کربوهیدرات در شب ، مانند پیتزا ، ماکارونی یا برنج ، به این معنی است که بدن شما نمی تواند از این کربوهیدرات ها به طور م effectivelyثر استفاده کند. بدن شما کربوهیدرات ها را به قند تبدیل می کند ، بنابراین شما از آنها به عنوان قند استفاده نمی کنید ، بدن شما آنها را به عنوان چربی ذخیره می کند. بنابراین ، حذف کربوهیدرات ها و شکر ساده ترین تغییر است ، به ویژه اگر دندان های شیرین دارید. شب ها از پروتئین های بدون چربی مانند ماهی یا مرغ استفاده کنید. از جایگزین های بدون قند مانند آجیل یا سبزیجات خشک استفاده کنید.

تغییر ساعت از روز با خوردن غذای یکسان ممکن است بی اهمیت به نظر برسد ، اما تغییراتی از این قبیل می تواند به نتایج مورد انتظار شما منجر شود. صبح و بعد از ظهر یک هفته کربوهیدرات را امتحان کنید ، چه در طول روز کار و چه در ورزش ، دارای نشاط هستند ، سپس پروتئین هایی مانند مرغ یا ماهی را در عصر دریافت کنید ، آنها تمام شب شما را سیر نگه می دارند. از خوردن غذاهای شیرین مانند بستنی یا آب نبات در عصر اجتناب کنید زیرا این قند در بدن شما ذخیره نمی شود. احساس خود را بعد از 7 روز به ما بگویید!



دیدگاهتان را بنویسید