بهترین گرایش های غذایی TikTok که توسط متخصصان تغذیه رتبه بندی شده است


TikTok به منبع جدیدی برای روندهای توسعه تقریباً در همه زمینه ها تبدیل شده است ، از مد و زیبایی گرفته تا موسیقی و رقص ، بله ، غذا. برخی از گرایش های غذایی TikTok شما را متعجب می کند که چرا هرگز به آن فکر نکرده اید ، در حالی که برخی دیگر ممکن است سر شما را خراش دهند. اما آنها چقدر سالم هستند و آیا باید آنها را امتحان کنید؟ ما Gaby Vaca-Flores ، متخصص تغذیه و آموزش ثبت شده در HUM ، RDN ، CLE را انتخاب کردیم تا رژیم را به دنبال بهترین روندها در محصولات غذایی TikTik بشکنیم. ببینید چگونه با هم جمع می شوند.

Tortilla Hack

یک تکه از مرکز تورتیلا تا لبه آن را امتحان کنید تا تورتیلا پیچیده در تورتیلا را آزمایش کنید. سپس بصورت بصری تورتیلا را به چهار قسمت تقسیم کنید. هر ربع را با یک ماده مختلف پر کنید و از یک جادوی اریگامی کوچک برای سرخ کردن با تا کردن یکباره مستطیل استفاده کنید.

چرا quesadilla را چهار برابر می کنیم؟ همانطور که پیداست ، این می تواند نقش مهمی در ایجاد تعادل در بشقاب شما داشته باشد.

واکا فلورس توضیح می دهد: “توصیه می کنم مطمئن شوید سبزیجاتی مانند فلفل دلمه ای خرد شده یا اسفناج در یکی از ربع ها وجود دارد.” “سایر چهارگوش ها فرصتی عالی برای افزودن پروتئین بدون چربی مانند مرغ یا بوقلمون و چربی های سالم مانند آووکادو است.”

عدم؟ او می گوید: “این دستور غذا نیاز به تهیه یک تورتیلا آرد بزرگ دارد. متأسفانه ، به اندازه ذرت سالم نیست.” Vaca-Flores توصیه می کند که به دنبال یک تورتیلا آرد فیبری باشید ، اما به طور کلی ، این هک می تواند یک وعده غذایی متعادل باشد.

“دانه طبیعت”

اگر سالاد میوه تغییر نام دهد ، “دانه طبیعت” خواهد بود. این روند شامل پر کردن کاسه غلات کلاسیک شما با انواع توت های مخلوط تازه ، آب نارگیل و یخ است. بگذارید واضح باشیم: غلات جعبه ای نیز حاوی مواد طبیعی هستند ، بنابراین نام این روند می تواند کمی گیج کننده باشد.

واکا فلورس می گوید: مواد تشکیل دهنده “غلات طبیعت” واقعاً سالم هستند. “با این حال ، این جایگزین یک کاسه غلات یا صبحانه متعادل نیست. من آن را به عنوان صبحانه توصیه نمی کنم زیرا حاوی پروتئین و چربی های سالم است که برای انرژی مهم هستند و می توان آنها را در طول روز خورد.” دو عنصر درشت مغذی هستند که به شما کمک می کنند احساس سیری کنید. او توصیه می کند اگر می خواهید این روند را امتحان کنید ، مطمئن شوید که صبحانه شما نیست.

لازم به ذکر است که اگر عاشق غلات هستید ، نیازی به جایگزینی غلات سنتی در رژیم غذایی خود ندارید. واکا فلورس می گوید غلات چند فیبر می توانند یک انتخاب جامد باشند و شیر حاوی پروتئین ، ویتامین D ، کلسیم ، ویتامین B و پتاسیم است. اما او می گوید باید به یک چیز توجه کرد: “اگر می خواهید غلات کامل بخورید ، به اندازه تکه ها توجه کنید و موز یا توت فرنگی را برای تقویت فیبر به قطعات تقسیم کنید. اضافه کنید”.

پاستای فتا پخته شده

کشمش یا گوجه فرنگی گیلاسی را با پنیر ، روغن زیتون و ادویه جات بپزید ، سپس ماکارونی مورد علاقه خود را هم بزنید. خودشه. این روند پخت و پز TikTok توسط Vaca-Flores بسیار تأیید می شود و خدا را شکر برای آن ، اگر هنوز آن را امتحان نکرده اید ، از همین حالا فر خود را گرم کنید. آسان ، خوشمزه و سالم است.

shoxrux_official

پاستا فتا پخته – ارزش این همه سر و صدا را دارد! با الهام از مورد علاقه منfeelgoodfoodie 💗 #fyp #foodtiktok #bakedfeta #pasta #foryou #foryoupage

♬ طعم – Ixon

“اگر به مواد اصلی پاستای فتا پخته نگاه کنیم ، آنها یک غذای متعادل متعادل هستند. یک وعده متعادل معمولاً شامل غلات مانند ماکارونی ، میوه ها یا سبزیجات مانند گوجه فرنگی ، چربی های سالم مانند روغن زیتون و البته پنیر است. مانند منبع از پروتئین

او می گوید برای سالم تر شدن آن ، از پنیر سبک استفاده کنید و ماکارونی هایی را انتخاب کنید که دارای فیبر بالا و ریزمغذی هایی مانند سلنیوم و مس است.

همچنین آسان است که آن را با اهداف و خواسته های غذایی خود تطبیق دهید. من از ماکارونی نخود فرنگی و مرغ برای پروتئین اضافی استفاده کردم. TikTokers و وبلاگ نویسان گیاهی همچنین فتا را با پنیر گیاهی یا توفو عوض کردند ، در حالی که دیگران ماکارونی را با نخود عوض کردند. طعم را با سیر ، ریحان ، فلفل قرمز ، نمک و فلفل تطبیق دهید.

“قهوه”

این پورتمانتو بسیار نابغه است – برای یک نوشیدنی قوی ، پروتئین را با قهوه سرد ، اسپرسو یا قهوه داغ مخلوط کنید. اما چرا به این ترفند نیاز دارید؟ واکا فلورس توضیح می دهد: “افرادی که صبحانه متعادل حاوی پروتئین نمی خورند ، می توانند از افزودن پودر پروتئین به قهوه خود سود ببرند.” پروتئین ها در طول صبحانه می توانند سطح متعادل قند خون و انرژی طولانی مدت را تحریک کنند ، اما اگر از قبل در صبحانه پروتئین مصرف کرده اید ، نیازی به این مکمل ها ندارید.

قهوه تفاوت های زیادی در TikTok دارد به طوری که می تواند کیفیت غذا را تغییر داده یا به آن آسیب برساند. برخی از کاربران نوشیدنی را با یک کوکتل پروتئینی بسته بندی شده آماده می کنند که ممکن است حاوی شکر ، شیرین کننده ها یا مواد افزودنی غیر ضروری باشد. سایر کاربران شربت یا شیرین کننده های اضافی اضافه می کنند.

واکا فلورس می گوید یافتن پودر پروتئین با کیفیت بالا که قند کمی دارد بسیار مهم است. “یافتن یک مکمل طبیعی پروتئینی معطر می تواند شما را از افزودن شیرین کننده های اضافی نجات دهد.”

می خواهید روند را امتحان کنید؟ HUM Nutrition’s Core Strength یک پودر پروتئین وانیل گیاهی است-ما طرفدار زیادی هستیم! (ما حتی آن را روی یک matcha latte امتحان کردیم.)

عسل منجمد

چیزی رضایت بخش تر از بیرون کشیدن عسل منجمد از بطری و تماشای عسل منجمد است ، بنابراین ما از نظر زیبایی به این روند نمره A + می دهیم. اما در مورد تغذیه؟ فرض کنید در حال بررسی مقیاس کشویی هستیم.

اکثر TikTokers هنگام امتحان * مقدار زیادی عسل مصرف می کنند. این یک شکست سخت است. واکا فلورس می گوید: “در حالی که عسل طبیعی است ، فراموش کردن کالری و قند آن آسان است.”

“اگر ما بیش از حد قند مصرف کنیم ، می تواند منجر به افزایش سطح قند خون شود. در نهایت ، این تنش ها کاهش می یابد ، که می تواند انرژی کوتاه مدت به نظر برسد ، و سپس احساس خستگی شدیدی وجود دارد.” “علاوه بر این ، مصرف عسل زیاد می تواند باعث ناراحتی های گوارشی ، حالت تهوع و اسهال شود. “

اما می توانید عسل منجمد متوسط ​​را امتحان کنید. واکا فلورس می گوید بیش از یک قاشق غذاخوری (یا اندازه یک انگشت شست) در یک جلسه نشسته است. بهتر است آن را با پروتئین یا چربی سالم امتحان کنید تا از تغییر ناگهانی سطح قند خون جلوگیری کنید.

آب کاهو

TikTokers ، در تلاش برای خواب بهتر ، یک نوشیدنی جدید تهیه کرده است: غوطه ور کردن برگ سالاد در آب گرم مانند چای برای کمک به خواب. در حالی که هیچ شواهدی مبنی بر تأثیر کاهو بر روی انسان وجود ندارد ، واکا فلورس می گوید سالاد حاوی یک ماده مغذی گیاهی به نام لاکتوکاریوم است که به عنوان “تریاک سالاد” نیز شناخته می شود و تأثیر آرام بخشی بر خواب دارد.

در حالی که آب کاهو هیچ خاصیت جادویی ندارد ، واکا فلورس می گوید این نیز بی ضرر است-ابتدا سالاد خود را بشویید. (افرادی که خون خود را رقیق می کنند باید از آب سالاد اجتناب کنند ، زیرا این می تواند با داروهای آنها تداخل داشته باشد.)

اما خوب است؟ واکا فلورس توصیه می کند یک ساعت قبل از خواب چراغ ها را خاموش کنید و زمان نمایش را نشان دهید که مغز شما برای تولید ملاتونین ، هورمونی که چرخه خواب ما را تنظیم می کند ، رسیده است.

تخم مرغ پستو

این می تواند یکی از ساده ترین راه ها برای درست کردن صبحانه ای باشد که می بینیم عالی است. روش مورد علاقه خود را برای پخت تخم مرغ ها (سرخ شده ، آفتابی یا در بالا) انتخاب کنید و به جای سرخ کردن آنها در کره یا روغن ، از پستو استفاده کنید. خودشه. قطعاً می توانید با نان تست با افزودنی های مختلف مانند آووکادو ، گوجه فرنگی یا تکه های فلفل قرمز بپزید.

واکا فلورس این روند غذایی TikTik را تأیید کرد زیرا تخم مرغ یک پروتئین کامل است و کولین را در میان سایر ویتامین ها و مواد معدنی ارائه می دهد. او توصیه می کند: “مطمئن شوید که از سس پستو استفاده می کنید که حاوی چربی های اشباع نشده با کیفیت بالا است ، مانند روغن زیتون یا آفتابگردان. بهتر است سس پستو را خودتان در خانه درست کنید.”

طرفدار پستو نیستید؟ همچنین می توانید تخم مرغ کره چیلی را امتحان کنید.

خط پایین

گرایش های غذایی TikTok می تواند یک کیسه مختلط باشد ، بنابراین به خاطر داشته باشید که اگر آنها را روی نوار خود مشاهده کردید ، همه آنها توسط متخصص تغذیه بررسی نشده اند. اگر از چیزی مطمئن نیستید ، با یک متخصص تغذیه یا حتی یک پزشک مشورت کنید تا از عواقب بالقوه خطرناک جلوگیری کنید. ممکن است بخواهید روند را متناسب با نیازهای تغذیه ای خود تغییر دهید یا چیزی را به طور کلی کنار بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید