به اصول اولیه اضافه بار پیشرو بازگردید.


به اصول اولیه اضافه بار پیشرو بازگردید.

27 فوریه 2021 –

وقتی صحبت از رسانه های اجتماعی می شود ، بهترین برنامه برای ساخت ، تقویت و توسعه عضلات چیست؟ و من می فهمم چرا اینقدر بزرگ است.

IMG_4047

برای کسانی که تمرینات کشویی را انجام می دهند و در هر پست پاهای خود را زیر گریل دراز می کنند ، این امر دشوار است که بدانند کجا باید به دنبال برنامه ای مناسب شما باشند.

اگر خودم را به عنوان یک جوان 20 ساله به یاد دارم که گامی جدید در دنیای کوهنوردی برداشت ، من از وب سایت قدیمی مدرسه پرورش اندام با مربی سرشناس استفاده کردم و برنامه او را برای T. دنبال کردم.

ما همه اصول اولیه را انجام دادیم. گرانش ، فشار ، فرو رفتن ، لولا و چرخش.

و حدس بزنید چه اتفاقی افتاده است … من تغییر را دیدم.

IMG_4021

من عضلات ایجاد کردم ، قوی تر شدم و در صعودهایم به جلو فشار آوردم.

چطور این کار را کردم؟ اضافه بار پیشرونده

من نمی توانم به اندازه کافی با مشتریانم در باشگاه بدنسازی و فراتر از آن بر این موضوع تاکید کنم. برای مشاهده تغییر ، باید تنش را افزایش دهیم.

اضافه بار پیشرونده افزایش تدریجی وزن ، دفعات یا تعداد تکرارهای این تمرین است.

به عنوان مثال ، اگر از دمبل 5 پوندی مشابه برای پیچ خوردن عضلات دوسر استفاده می کنید و می پرسید چرا نمی بینید که دوسر بازو بلعیده می شود ، وقت آن است که به سراغ دمبل بعدی بروید ، تکرارها را تغییر دهید یا سرعت خود را کاهش دهید. سرعت شما

اگر در حال تمرین در خانه هستید و فقط 1 جفت دمبل دارید ، می توانید این دمبل ها را سنگین تر و سنگین تر کنید ، اما تکرارها و / یا سرعت خود را کاهش دهید (فکر کنید 1-2) سعی کنید و سپس پایین) 1-2-3) به

IMG_4164

همچنین می توانید بر روی پاک کردن فرم خود به عنوان محرک کار کنید.

به عنوان مثال ، من با دوستم سام در مورد چگونگی تقویت خودم در طول تمرین کار کردم. این نه تنها باعث شد تمرین کاملاً متفاوت شود ، بلکه بسیار پایدارتر شد ، که محرک بدن من را افزایش داد.

در حال حاضر ، شما همچنین می توانید حجم کار خود را در مدت زمان کوتاهی افزایش دهید و حتی بیش از حد بارگیری کنید.

اگرچه سال گذشته من بر این عقیده بودم که بیش از حد بدون هوشمند عمل می کنم.

یک تفاوتی هست.

IMG_4270

این بدان معنا نیست که برای انجام کار بیشتر باید 50 فرورفتن بین فرهای دو سر بازویی انجام دهید ، اما برای افزایش سختی و انگیزه ، زمان استراحت بین فرهای بازویی را کاهش می دهید.

تفاوت را دیدید؟

تکه ای از خودم را جمع کردم بازگشت به مبانی با دوستان من در آدیداس ، همه شما باید برای تمرین بعدی خود پس انداز کنید! این تلاشهای من در سال گذشته است و بدن من احساس خوب و قوی دارد ، به این معنی که به اصول اولیه وفادار مانده و از اضافه بار استفاده می کنم.

پاشنه لیوان ها را بلند کرد

HEGS

با HEGS ، از صفحه ای برای بلند کردن پاشنه پا استفاده می کنید.

IMG_4281

با ایجاد این تغییر ، شما می توانید حرکت کامل مچ پا را برداشته و به زانوها و باسن اجازه دهید تمام دامنه حرکت را طی کنند.

اگر می خواهید کمرتان را از معادله خارج کرده و بر تحرک و ثبات لگن تمرکز کنید ، این بسیار مهم است.

1 ردیف دستی

1AR

اکثر مردم هنگام انجام خط “شانه” خود را به سمت گوش می برند و به آنها اجازه می دهند ماهیچه های خود را نگه دارند ، نه عضلات خود.

با خم کردن آرنج خود به عقب شروع کنید و این وزن را به باسن خود برسانید ، نه به دنده ها.

پرس 1/2 زانو بالا

1AP

در مورد ثبات شانه صحبت کنید! یک 1/2 قسمت بالای زانو (مخصوصاً با قوری) باعث می شود مکانیک های اصلی شما این حرکت را برای پشتیبانی از پرس انجام دهند. قفسه سینه را پایین نگه دارید ، شانه های خود را از گوش خود دور نگه دارید و کمی صعود کنید تا بالا بروید.

حمل دریایی

OHW

در اینجا ما به دنبال تثبیت اولیه هستیم ، قفسه سینه را نگه داشته و در هر مرحله نفس می کشیم. همچنین به تثبیت شانه و ایجاد پایه محکم کمک می کند. داشتن وزن در یک طرف نسبت به دو طرف به بارگیری همزمان در یک طرف کمک می کند. شما می خواهید هر دو خط را مانند یک ردیف تکرار کنید و روی دکمه بالا کلیک کنید.

امیدوارم این راهنما به شما کمک کند تا به اصول اولیه برگردید و نیاز به تقویت مداوم چرخ و تقویت ماهیچه ها را درک کنید.

به اصول اولیه وفادار باشید ، روی اضافه بار تمرکز کنید و از نیروی درون خود برای ایجاد یک پایه پایدار استفاده کنید.

من با همین هدف زندگی می کنم لباس سبز و می توانید تمام جزئیات و پیوندهای زیر را پیدا کنید!

IMG_4040

من بسیار هیجان زده بودم که آدیداس مجموعه “بدون درز” بیشتری را منتشر کرد.

من با Medium در پایین رفتم زیرا آنها را در داخل سوتین کمی فشرده و بزرگ دیدم.

دوست دارم قسمت بالای من باز نشود ، بنابراین بزرگنمایی همیشه راحت تر به نظر می رسد. پشت این سوتین نیز گزینه ای بسیار زیبا و “خط طولانی” است.

IMG_4044

جزئیات لباس

من بسیار هیجان زده هستم که اعلام کنم سفیر آدیداس هستم ، بنابراین مطالب را در طول سال خواهید دید! با تشکر از آدیداس ، راک.

همیشه به شما وفادار باشید ،

xo Kasey

پیامهای دیگری که دوست دارید

دسته: وبلاگ

برچسب ها: آدیداس ، زنان آدیداس ، بازگشت به خواهر ، اضافه بار ، ورزش



دیدگاهتان را بنویسید