تا حد زیادی اجتناب کرده اند این، کمتر اجتناب کرده اند آن | به دست آورد بهزیستی


تولید نمایش داده می شود.
انواع‌های غذایی کدام ممکن است درست در این لحظه انجام می‌دهید می‌تواند بافت فردا را انتخاب کنید و انتخاب کنید سال‌ها بعد را نیز تعیین کنید دهد. (برای برداشتن طیف مفید)

باغبانان را انتخاب کنید و انتخاب کنید متخصصان مصرف شده تنها به شناخت متقابل اجتناب کرده اند دنیای پوشش گیاهی تکیه کن نیستند. آنها علاوه بر این احتمال دارد این سیستم ریزی دارند.

خوب باغبان ارائه می دهیم می گوید کدام ممکن است بهتر از زمان برای کاشت درخت ۵۰ سال پیش {بوده است}. بهتر از زمان دوم؟ درست در این لحظه.

خوب متخصص مصرف شده ارائه می دهیم همین نکته را خواهد اظهار داشت: خواهید کرد باید همه وقت غذاهای مفید انواع می کردید. با این حال باقی مانده است {برای تغییر} دیر نیست.

خوب رژیم غذایی صحیح همه وقت یکی اجتناب کرده اند بهتر از حفاظت های تمدید شده مدت به سمت بیماری قلبی {خواهد بود}. بازی به شبیه به مقیاس ضروری است، با این حال وعده های غذایی – بیش اجتناب کرده اند خوشایند را انتخاب کنید و انتخاب کنید کمتر اجتناب کرده اند خطرناک – برای خوب سیستم قلبی عروقی مفید حیاتی است. خواهید کرد فقط نمی توانید اجتناب کرده اند خوب رژیم غذایی ضعیف رفتن کنید.

سبزیجات بخورید را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند مصرف کردن غذاهای ناسالم پرهیز کنید.

به مقیاس کافی سرراست است، مناسب است؟ ۹ دقیقا.

بیماری قلبی همچنان گریبانگیر هزاران و هزاران آمریکایی است. به آگاه وسط مدیریت را انتخاب کنید و انتخاب کنید پیشگیری اجتناب کرده اند بیماری، این بیماری اجتناب کرده اند تصادفات، بیشتر سرطان ها، سکته مغزی را انتخاب کنید و انتخاب کنید متنوع اجتناب کرده اند بیماری‌های تولید دیگری بیشتر حرکت می‌تنبل، از همچنان قاتل اولیه در آمریکا است.

فرقی نمی‌تنبل در تمام عمرتان همراه خود ژن‌ها هر دو عادات غذایی خطرناک کشتی کرده‌اید، ابتدا باید قندهای اضافه شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی‌های خطرناک را کاهش دهید. به آگاه Holly Dykstra، متخصص مصرف شده مرکز را انتخاب کنید و انتخاب کنید عروق در مرکز را انتخاب کنید و انتخاب کنید عروق پیشگیری را انتخاب کنید و انتخاب کنید توانبخشی در Spectrum Health، هنگامی کدام ممکن است اجتناب کرده اند آن رفتن کردید، راه های زیادی برای شکسته نشده افزایش رژیم غذایی موجود است.

برخی اجتناب کرده اند نکات زیر اجتناب کرده اند Dykstra را برای تحمیل خوب رژیم غذایی معقول مرکز دنبال کنید.

ماهی روغنی

Dijkstra اظهار داشت همه ماهی ها برای شما ممکن است مفید هستند، با این حال ماهی های چرب به طور قابل توجهی خوشایند هستند. ماهی قزل آلا، ماهی سفید، ماهی خال مخالی را انتخاب کنید و انتخاب کنید ماهی تن سرشار اجتناب کرده اند اسیدهای چرب امگا ۳ هستند.

او اظهار داشت: “مزایای امگا ۳ اینجا است کدام ممکن است تری گلیسیرید را انتخاب کنید و انتخاب کنید فشار خون را کاهش می دهند را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاوه بر این دارای خواص ضد التهابی هستند.” علاوه بر این به سلامت ذهن را انتخاب کنید و انتخاب کنید مفاصل {کمک می کند} را انتخاب کنید و انتخاب کنید دارای تأثیر رقیق کننده خون برای جلوگیری اجتناب کرده اند لخته شدن خون را انتخاب کنید و انتخاب کنید سکته است.

اجتناب کرده اند سوی تولید دیگری، ماهی کاد را انتخاب کنید و انتخاب کنید تیلاپیا ماهی مناسبی هستند، با این حال شامل مقدار امگا ۳ فعلی در ماهی های چرب نیستند.

دایکسترا اظهار داشت: اشکالی ندارد. این تأمین خوبی اجتناب کرده اند پروتئین است را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی اشباع کمتری دارد، با این حال فوایدی شبیه (تولید دیگری) ماهی ها را ندارد.

Dykstra مصرف کردن تقریباً ۲ به همان اندازه سه وعده در هفته را طرفدار می تنبل کدام ممکن است هر وعده تقریباً ۳-۴ اونس است.

لوبیا

لوبیا سیاه، لوبیا توجه بلبلی، نخود، عدس – هر سلیقه ای کدام ممکن است دارید، لوبیا سرشار اجتناب کرده اند خوبی است.

در دنیای مفهوم‌آل، لوبیا خشک را در آب می‌چینید را انتخاب کنید و انتخاب کنید می‌پزید، با این حال {چه کسی} برای این کار وقت دارد؟

دایکسترا اظهار داشت: “واقعاً، برای خانوار ام، ممکن است اجتناب کرده اند کنسرو لوبیا با بیرون نمک اضافه استفاده می کنم.” این تمایز ممکن است ۲۰۰ میلی خوب و دنج اضافی در هر وعده باشد.

به همین دلیل، کنسرو لوبیا این کار را انجام می دهد. خواهید کرد باقی مانده است هم فیبر، بهتر از داروها غلات، را انتخاب کنید و انتخاب کنید از ویتامین B را انتخاب کنید و انتخاب کنید آهن اکتسابی می کنید. لوبیا علاوه بر این تأمین پروتئین طبیعی است. در تحقیق ای کدام ممکن است در کپنهاگ تکمیل شد، محققان دریافتند کدام ممکن است لوبیا را انتخاب کنید و انتخاب کنید عدس قابل انجام است در آسانسور بافت سیری بیشتر اجتناب کرده اند گوشت حرکت کنند.

shlogotest

کمتر اجتناب کرده اند اینها

شکر، نمک را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی های اشباع شده همه وقت راهی برای ورود مخفیانه به وعده غذایی خواهید کرد پیدا می کنند. اگر در جستجوی تازه کردن رژیم غذایی شخصی هستید، متخصص مصرف شده در Spectrum Health Holly Dykstra طرفدار می تنبل این چیزها را در تذکر داشته باشید:

  • قندهای پنهان مراقب اقلام غذایی کدام ممکن است برچسب مفید‌تر دارند، ساده به این انگیزه کدام ممکن است شامل غلات، پروبیوتیک‌ها هر دو اسبابک ها درست مثل هستند، باشید. Dijkstra اظهار داشت بسته های جو دوسر را انتخاب کنید و انتخاب کنید میله های گرانولا الگوی های خوبی هستند. همراه خود بسته‌های بلغور جو دوسر، خوب بسته می‌تواند ۳ به همان اندازه ۴ قاشق چای‌خوری شکر افزوده داشته باشد. برخی اشخاص حقیقی ۲ بسته را برای صبحانه می‌خورند، از انرژی زیادی ندارد – به همین دلیل بین آن‌ها بین ۷ به همان اندازه ۸ قاشق چای‌خوری شکر اضافه می‌شود. ۲ بسته.”
  • سدیم از سدیم در آبگوشت، سوپ، نان، حتی غلات مناسب موجود است – پس زیاده روی نکنید. Dijkstra اظهار داشت: “ممکن است در نظر گرفته شده می کنم خوب نکته واقعا خوشایند اینجا است کدام ممکن است {در خانه} تهیه شام ​​ کنید.” “همراه خود پوست قدم گذاشتن برای وعده های غذایی مصرف کردن، همه وقت سدیم بیشتری اکتسابی خواهید کرد. نمک ضد میکروبی است، به همین دلیل بیشتر اوقات آنها آن را به وعده های غذایی اضافه می کنند به همان اندازه اخیر بمانند.”
  • روغن نارگیل. بازخورد با اشاره به روغن ها متنوع است. Dijkstra اظهار داشت کدام ممکن است فراتر اجتناب کرده اند استدلال های موافق هر دو جایگزین متنوع اجتناب کرده اند روغن ها، باید {به خاطر داشته باشید} کدام ممکن است روغن نارگیل سرشار اجتناب کرده اند چربی اشباع شده است، به این تکنیک کدام ممکن است باید خوردن شخصی را محدود کنید از ممکن است بر سلامت مرکز تأثیر بگذارد. همین امر با اشاره به تا حد زیادی روغن ها صادق است، به معنای واقعی کلمه هستند – او اظهار داشت کدام ممکن است اعتدال کلیدی است.

دایکسترا اظهار داشت: “این می تواند یک راه خوشایند برای به طور معمول است خوب وعده غذایی با بیرون گوشت است.” دارایی ها پروتئین حیوانی شامل چربی اشباع شده است. چون آن است می دانیم چربی های اشباع شده کمتر برای سلامت مرکز مفید هستند. اجتناب کرده اند چربی های اشباع شده دوری کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید پروتئین های طبیعی بیشتری اکتسابی کنید.

کنسرو لوبیا را با بیرون نمک اضافه نمی توانید پیدا کنید؟ Dykstra اظهار داشت: خشک کردن را انتخاب کنید و انتخاب کنید آبکشی کنسرو لوبیا ممکن است حدود خوب سوم اجتناب کرده اند کل سدیم فعلی در لوبیا را بردن تنبل.

ماده اول – غلات مناسب

خوب نکته آسان در همین جا موجود است کدام ممکن است خواهید کرد را مناسب می تنبل: اگر در جاری کسب نان هر دو پاستا هستید، در جستجوی اولین ماده در کیسه باشید. اگر برچسب غنی شده است، اجتناب کرده اند آن صرف تذکر کنید. اگر «غلات مناسب» هر دو «گندم مناسب» است، آن را بخرید.

غلات مناسب برای ادغام کردن سه نیمه غلات هستند: سبوس، دانه را انتخاب کنید و انتخاب کنید اندوسپرم. سبوس را انتخاب کنید و انتخاب کنید جوانه ها مفید ترین هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید ویتامین های غذایی، داروها معدنی، فیبر را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی های مفید را تامین می کنند. دایکسترا اظهار داشت: “این همان چیزی است که به سلامت مرکز خواهید کرد {کمک می کند}.”

غلات تصفیه شده، شبیه نان سفید، عموماً اجتناب کرده اند سبوس را انتخاب کنید و انتخاب کنید دانه کنار می شوند به منظور که تنها آندوسپرم نشاسته ای باقی {می ماند}. برخی اجتناب کرده اند ویتامین های غذایی شناخته شده به عنوان آسانسور کننده اضافه می شوند، با این حال هیچ عامل بیشتر اجتناب کرده اند غلات مناسب نیست.

در حالی کدام ممکن است دستورالعمل های غذایی طرفدار می کنند کدام ممکن است نیمی اجتناب کرده اند غلات مصرفی شخصی را اجتناب کرده اند غلات مناسب خوردن کنید، Dykstra طرفدار می تنبل کدام ممکن است تمام غلات مناسب را خوردن کنید.

میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات سیاه

مدت هاست کدام ممکن است از قبل می دانید میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات برای شما ممکن است مفید هستند. با این حال در صورت امکان، رنگ های تیره تر را انواع کنید.

سبزی‌های برگ‌دار تیره شبیه کلم پیچ، شاتوت سوئیسی را انتخاب کنید و انتخاب کنید اسفناج شامل بخشها زیادی فیبر را انتخاب کنید و انتخاب کنید خواص آنتی‌اکسیدانی هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید تأمین برتر آهن، منیزیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید ویتامین‌های A، K را انتخاب کنید و انتخاب کنید C هستند کدام ممکن است مورد آخر مخصوصاً برای سلامت مرکز را انتخاب کنید و انتخاب کنید عروق حیاتی هستند.

توت ها به طور قابل توجهی برای سلامت مرکز مفید هستند – تمشک، تمشک، زغال اخته. آنها در مقابل همراه خود سایر میوه ها شامل آنتی اکسیدان ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید تن ها فیبر هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاوه بر این انرژی به سختی دارند. Dijkstra می گوید: «آنتی اکسیدان ها در توت ها فوق العاده مفید هستند.

گوشت کم چرب

مرغ با بیرون منافذ و پوست باید اولین انواع خواهید کرد برای گوشت با بیرون چربی شناخته شده به عنوان تأمین پروتئین باشد، با این حال گوشت زرشکی پراکنده صحیح است. را انتخاب کنید و انتخاب کنید اگر هوس همبرگرهای خوش ذوق دارید، {به خاطر داشته باشید} کدام ممکن است تمایز زیادی بین گوشت ۸۰/۲۰ را انتخاب کنید و انتخاب کنید ۹۰/۱۰ موجود است.

Dijkstra خوب ریاضی آسان را ترکیبی آوری کرد: همبرگر گوشت استاندارد خواهید کرد حدود ۶ اونس است. اگر گوشت ۸۰/۲۰ باشد، ۱۲ خوب و دنج چربی اشباع دارد. اگر ۹۰/۱۰ باشد، ۸ خوب و دنج چربی اشباع دارد.

همراه خود مصرف کردن ۴ برگر در ماه، ۱۶ خوب و دنج چربی اشباع شده تا حد زیادی می خورید — هر دو کمتر، بسته به نوع گوشتی کدام ممکن است انواع می کنید.

برای رژیم غذایی معمول، صفحه بحث مرکز آمریکا بیش اجتناب کرده اند ۱۳ خوب و دنج چربی اشباع در روز را طرفدار نمی شود. Dykstra اظهار داشت خواهید کرد نباید بیش اجتناب کرده اند سه وعده ۳ اونس گوشت ۹۰/۱۰ در هفته هر دو تقریباً نصف برگر بخورید.

ساده مشخص شوید کدام ممکن است روی خوب نان سبوس دار باشد.