تمرینات زمستانی در غرب میانه یک ورزش شدید است


تمرینات زمستانی در غرب میانه یک ورزش شدید است

نویسنده: اسکندریه سیوی

اجرای یک مسابقه باز در ماه مارس می تواند در غرب میانه بسیار دشوار باشد. یک روز می تواند 65 درجه باشد و روز دیگر می توانید ماشین خود را از برف بیرون بیاورید. اگر آب و هوا برای ما در این زمان از سال غیرقابل پیش بینی است ، برای پوشیدن در مسابقه چه چیزهایی را باید بدانیم؟ فقط یک پاسخ وجود دارد:

لایه های.

من نمی گویم در این قسمت 20 پیراهن مانند جویی بپوشید دوستان، اگر این کار را انجام دهید ، می توانید یک روند در اینستاگرام داشته باشید. خودتان را یک ساندویچ در نظر بگیرید ، برای اینکه بهترین باشید به یک لایه نیاز دارید.

  1. لایه پایه. این لایه نزدیکترین لایه به بدن شما است تا در حین مسابقه آن را منفجر نکنید. گزینه های عالی “زره” ، پیراهن آستین بلند است ، یا اگر به طور طبیعی خونگرم هستید ، حتی می توانید از یک مخزن باریک برای انجام این کار استفاده کنید. این لایه نیازی به شکستن بانک ندارد. اگر به مارک های گران تر علاقه ندارید ، خط Tek-Gear کوهل یا خط تمرین نیروی دریایی قدیمی را در نظر بگیرید.
  2. لایه میانی. این سخت ترین لایه کار است. مهم است که این لایه شامل عایقی باشد که گرمای بدن شما را هنگام مسابقه ایجاد می کند. لایه مورد علاقه من جلیقه نایک دویدن است. بسیار نازک است ، بنابراین سنگین نیست ، اما عایق حرارتی هنگام حرکت ، هسته مرا گرم نگه می دارد. یک گزینه دیگر-در غیر این صورت ، قرار دادن یک تی شرت حرارتی در پایین پیراهن بلند است پرداخت شده در ذهن جلیقه
  3. لایه خارجی: این لایه شما ضد آب ، مقاوم در برابر برف ، مقاوم در برابر باد ، مقاوم در برابر آب و هوا در غرب میانه است. پوسته ای که شما را در برابر بادهای مرطوب یا شدید محافظت می کند. مطمئن شوید که تنفس می کند – بادگیر مناسب است. از کت های زمستانی سنگین ، مانند پارک های بلند یا کت های ضخیم خودداری کنید ، زیرا از عرق و گرما در امان نخواهند بود. اگر نیاز دارید این لایه را در حین دویدن از دست بدهید ، آن را در ایستگاه آب بیندازید و از داوطلبان بخواهید که آن را برای شما به خط پایان بازگردانند. آنها او را در چادر گوینده رها می کنند و شما می توانید او را بعد از مسابقه ببرید.

فراموش نکنید!

  • دستکش نازک و کاربه گردش خون در دست من بسیار بد است ، بنابراین اولین چیزی که بنفش می شود انگشتان من است. این حالت من را بدتر می کند و به این معنا نیست که نمی توانم از تلفن خود استفاده کنم! اگر دوست دارید موسیقی یا متن خود را هنگام دویدن تغییر دهید ، یک دستکش با “انگشتان داغ” همراه داشته باشید که به شما امکان می دهد صفحه را لمس کنید.
  • شلوار گرم یا یک شلوار چسبان. من طرفدار زیادی هستم که در روزهای سرد به جای هزینه کردن جوراب شلواری پشمی ، 2 جفت جوراب شلواری ورزشی می اندازم. من آنها را در کمد دارم و احساس می کنم همان جفت را پوشیده ام.
  • چرخ دنده سر. اگر موهای بلندی دارید ، کلاه هایی را که در قسمت بالای آن دم وجود دارد بررسی کنید. گرم نگه داشتن سر به شما این امکان را می دهد تا گرمای بدن خود را حفظ کرده و بدن و ماهیچه های خود را در حین دویدن گرم نگه دارید. قیمت آنها در کوهل فقط 10 دلار است. شنوایی یکی دیگر از گزینه های عالی است ، اما به اندازه یک کلاه گرما نمی دهد.
  • جوراب به نظر می رسد ساده است ، اما به راحتی می توان فراموش کرد که این یک قسمت مهم در حفظ گرما است. حتماً جوراب بلندتری بپوشید که مچ پای شما را از باد و هرگونه باران بر روی زمین بپوشاند.

یک حرف آخر…

اگر می خواهید عکس های بعد از مسابقه را برچسب گذاری کنید ، مطمئن شوید که سینه خود را در لایه بالا نگه دارید!

دیدگاهتان را بنویسید