در اینجا آنچه شما باید در مورد پیاده روی برای تناسب اندام بدانید وجود دارد


اگر فعالیت بدنی را کنار گذاشته اید زیرا فکر می کردید باید قوی باشد ، بیایید به شما یک بمب واقعیت را که دوست دارید برکت دهیم – ورزش برای م beثر بودن لازم نیست قوی باشد! مقدمه: تناسب اندام پیاده روی بله ، پیاده روی برای تناسب اندام نه تنها قابل قبول است بلکه بسیار مفید است و می تواند به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از یک تمرین م effectiveثر عمل کند.

این که آیا شما برای اولین بار سفر تناسب اندام خود را شروع کرده اید یا نمی توانید نفس بکشید و تمرینات عرق کرده شما را اذیت نمی کند ، پیاده روی می تواند یک روش ورزشی کم هزینه و کم سرمایه باشد که می تواند به شما در رسیدن به هدف شما کمک کند.

به خواندن ادامه دهید تا مزایای پیاده روی برای تناسب اندام را بیاموزید و اینکه چرا این یک جایگزین م effectiveثر برای تمرینات شدید است!

توصیه: صبح را با 15 دقیقه پیاده روی شروع کردم: این همان چیزی است که برای سلامتی من اتفاق افتاد

مزایای پیاده روی

پیاده روی مزایای جدی برای سلامت جسمی و روحی شما دارد.

برای شروع ، پیاده روی برای تناسب اندام می تواند کمک کننده باشد پشتیبانی کاهش وزن، افزایش امید به زندگی ، بهبود سلامت قلب ، کاهش خطر دیابت قندی، و حتی می تواند به شما کمک کند برای خلاقیت بیشتر

تایید کنید؟ واقعاً به شروع کمک می کند احساس خوب به طور کلی! و بیشتر هم هست. این تمرین با شدت کم همچنین خطر ایجاد فشار بر مفاصل و مالیات بر شما بعد از هر تمرین را کاهش می دهد ، در حالی که با کنار گذاشتن عضویت گران قیمت در باشگاه به شما پول اضافی می دهد.

بهترین قسمت؟ تناسب اندام برای پیاده روی یکی از ساده ترین راه ها برای تحریک شما است. برای بسیاری از شما کافی است کفش های کتانی خود را ببندید و خانه خود را ترک کنید! هیچ راه بهتری برای گذاشتن پای خود ندارید. طبق تحقیقات انجام شده ، پیاده روی نیز می تواند به همان اندازه مثر باشد. لانفجارهای ناگهانی نبردهای بیشتر در طول روز یا یکباره. این مربوط به مطابقت شما و برنامه شماست!

اگر پشت میز کار می کنید ، ادامه دهید! این مراحل را بردارید و از ازدحام جمعیت اجتناب کنید خطر یک سبک زندگی بی تحرکبه

دیگر: مزایای بزرگ پیاده روی

پیاده روی برای تناسب اندام چیست؟

قبل از ادامه کار ، برای تناسب اندام به چه چیزهایی نیاز دارید؟

پیاده روی برای تناسب اندام به سادگی اعمال قصد راه رفتن است. یعنی دستت را بگیر اهداف، سطح آمادگی جسمانی ، توصیه هایی در مورد فعالیت های CDCو هنگام ایجاد برنامه پیاده روی تناسب اندام ، برنامه را در نظر بگیرید.

به جای قدم زدن در محله ، می خواهید بر افزایش ضربان قلب خود تمرکز کنید و به تعداد مشخصی از پیاده روی در روز برسید. شکل راه رفتن مستقیم

چگونه پیاده روی تناسب اندام را شروع کنیم؟

خبر خوب این است که – اگر کفش ورزشی دارید ، آماده هستید تا برنامه پیاده روی خود را شروع کنید. با این حال ، تنظیم خود برای موفقیت بسیار مهم است. مانند هر برنامه آموزشی جدید ، داشتن بهترین نیت آسان است ، اما تمرکز خود را در این راه از دست می دهد. این به شما کمک می کند تا با پنج قدم زدن به اهداف تناسب اندام خود برسید.

شماره 1 یک هدف هفتگی تعیین کنید

برنامه پیاده روی شما بخش مهمی از دستیابی به اهداف تناسب اندام شما خواهد بود ، اما این تنها مورد نیست! وقتی نوبت به سالم ، قوی و متناسب بودن می رسد ، الف حالت متعادل شامل آموزش قلبی عروقی ، قدرت ، انعطاف پذیری و تحرک است.

به خاطر داشته باشید که برنامه پیاده روی باید در روزهای تمرین برنامه ریزی شود. شما می توانید قبل یا بعد از تمرین مقاومتی ، در ساعات دیگر روز یا حتی در روزهای مختلف پیاده روی کنید ، مطمئن شوید که به هدف هفتگی 150 دقیقه ای خود رسیده اید.

شماره 2 برای پیاده روی خود برنامه ریزی کنید

پیاده روی های خود را به عنوان جلسات برنامه ریزی کنید تا از رسیدن به هدف هفتگی خود مطمئن شوید. در پایان، پژوهش عادت های خود را به طور منظم (و در زمان مشابه هر روز / هفته) نشان دهید.

فرض کنید می خواهید پنج روز در هفته ، 30 دقیقه در روز پیاده روی کنید. می توانید 30 دقیقه پیاده روی طولانی داشته باشید یا آن را بشکند. شاید شما دو پیاده روی 15 دقیقه ای یا حتی سه پیاده روی 10 دقیقه ای داشته باشید! فقط مطمئن شوید که با برنامه شما مطابقت دارد.

شماره 3 همیشه “چرا” را بدانید

آیا به خاطر دارید که قسمت مزایای پیاده روی دقایقی پیش را خوانده اید؟ خنده دار بود ، نه؟ شما شروع به تصور نسخه شادتر و سالم تری از خود کرده اید. این باعث می شد احساس خوبی داشته باشید و احساس انگیزه کنید. با این حال ، انگیزه موقتی است. ممکن است در چند روز احساس الهام کنید و در دیگران برعکس. دانستن دلیل این امر بسیار مهم است.

این را بنویسید و خود را به عنوان یک نسخه آرامش بخش ، الهام بخش و الهام بخش تصور کنید. کسی که به روال عادی پایبند است!

و در روزهایی که انگیزه جایی برای رفتن ندارد ، به “چرا” بازگردید. برخی روزها ممکن است سخت تر از روزهای دیگر به نظر برسند ، اما بدانید که در حال حرکت به سمت اهداف هستید. تسلیم نشو!

شماره 4 گزارش راه رفتن را شروع کنید

اگرچه تغییرات جسمانی به آرامی رخ می دهد ، اما مزایای ذهنی تمرینات پیاده روی می تواند فوری باشد. واقعاً با نوشتن احساسی که بعد از هر پیاده روی (یا در پایان روز) دارید ، آن لذت را برانگیزید. این به شما کمک می کند تا عادت پیاده روی جدید خود را به طور ناخودآگاه تقویت کنید ، که این امر را بسیار ساده تر می کند. همانطور که مغز شما متوجه می شود بعد از هر پیاده روی چقدر احساس خوبی دارید ، در واقع شروع کرده اید به شما بگویم ناخودآگاه راه بروید!

شماره 5 روال پیاده روی خود را بهبود بخشید

افزودن طعم و مزه به پیاده روی های شما آنها را سرگرم کننده تر می کند ، که شانس شما را برای ادامه آنها افزایش می دهد. ما دوست داریم آهنگ های مورد علاقه خود را پخش کنیم ، به پادکست یا کتاب صوتی گوش دهیم یا حتی از یک دوست بخواهیم با ما قدم بزند. شما از سرعت گذر زمان شگفت زده خواهید شد!

این پیاده روی را برای تمرینات تناسب اندام در خانه امتحان کنید

اگر نمی توانید برای پیاده روی بیرون بروید؟ بدون استرس! برای بازی در خانه 17 دقیقه ای مورد علاقه خود کلیک کنید تناسب اندام پیاده روی تمرینات منظم با مربی FitOn بری کوگل. شما یک مایل تا انتها قدم می زنید و وارد موسیقی پر انرژی می شوید.

یک برنامه پشتیبان تهیه کنید و منتظر بمانید تا موانع برسند (آب و هوای بد ، روزهای تاریک یا فقط کسالت!) اگر زندگی اتفاق می افتد (و به ما اعتماد کنید) ، به برنامه FitOn بروید و برای گذراندن سالها به ورزش بپردازید. به سمت اهداف خود حرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید