دستورالعمل های مرطوب کننده در تابستان


وقتی از در خارج می شوید ، آنجاست. حرارت.

ما عاشق آفتاب تگزاس هستیم ، اما بیایید با آن روبرو شویم. تابستان می تواند به طرز غیرقابل تحملی گرم و مرطوب باشد. حفظ رطوبت بدن در هر فصلی بسیار مهم است ، اما به ویژه در اوج تابستان ، عرق کردن زیاد طول نمی کشد. بنابراین چه کاری بهتر است انجام شود؟ هیدراته ، هیدراته ، هیدراته!

همه ما اهمیت آب ماندن را حفظ می کنیم ، چه تابستان باشد چه نباشد ، اما این اصل تکرار می شود. آب به اندازه هوایی که تنفس می کنیم برای سلامتی ما اهمیت دارد.

آب رسانی به معنای فراتر از رفع تشنگی است. نوشیدن آب باید بخشی عادی از برنامه روزانه شما باشد ، به ویژه اینکه آب بیش از 50 درصد بدن ما را تشکیل می دهد. همانطور که یک رودخانه به طور حیاتی از یک منظره خشک حمایت می کند ، آب همچنین به بدن ما مواد مغذی ضروری را تامین می کند ، چیزهای موجود در سیستم ما را در حرکت نگه می دارد و از اندام های حیاتی ما محافظت می کند.

حالا به این فکر کنید که فعالیت بدنی و تعریق چقدر اهمیت دارد! چگونه می توان خطر کم آبی بدن را کاهش داد؟ در اینجا چند فکر وجود دارد.

  1. نوشیدن مقدار زیادی آب.
    این باید واضح باشد ، اما چقدر آسان است که روز خود را بگذرانید و حتی به آن فکر نکنید؟ هوای گرم و مرطوب ما حتی اگر ورزش نمی کنید ، می تواند شما را دچار کم آبی کند. روز خود را با یک لیوان آب شروع کنید و در طول روز به آرامی بنوشید ، از نوشیدنی های کافئین دار ، الکل ، نوشیدنی های ورزشی و نوشابه خودداری کنید. ممکن است طعم این نوشیدنی ها عالی باشد ، اما مایعات از دست رفته را دوباره پر نمی کند. در واقع شکر و نمک برخی نوشیدنی ها مایع را از بافت ها خارج می کند. فقط آب ، آب معمولی

    طرفدار آب آشامیدنی نیستید؟ می فهمیم. آب معمولی خسته کننده است ، اما می توانید طعم خود را با لیمو ، آهک ، انواع توت ها یا خیار پر کنید – طعم های تازه بدون شیرین کننده ها و مواد نگهدارنده.

  2. از غذاهایی که آب زیادی دارند لذت ببرید.
    محصول جدید یک روش ارگانیک برای کمک به هیدراته نگه داشتن بدن است و میوه ها و سبزیجات مانند خیار ، هندوانه ، کرفس ، گوجه فرنگی و توت فرنگی میان وعده های مفید و مفیدی هستند.
  3. هنگام عرق کردن مایعات را پر کنید.
    چه در خارج از خانه کار کنید و چه ورزش کنید ، باید قبل از تمرین نوشیدن را شروع کنید – چه قبل و چه بعد. حتی اگر در سالن های بدنسازی Corpus Christi کنترل شده با آب و هوا ورزش می کنید ، گرما و رطوبت می تواند مایعات و الکترولیت های بدن شما را از بین ببرد.

علائم کم آبی بدن

هنگام کار در خارج از منزل یا ورزش در داخل خانه ، کم آبی بدن در هر مکانی ممکن است رخ دهد ، حتی در کولر گازی. و این فقط محصول جانبی گرمای تابستان نیست ؛ اگر بدن شما به اندازه کافی مایعات حیاتی برای عملکرد صحیح نداشته باشد ، کم آبی بدن رخ می دهد. علائم را بیاموزید تا بلافاصله به دنبال کمک باشید:

  • سردرد ، سرگیجه و خستگی
  • گرفتگی عضلات
  • تنفس سریع
  • ادرار نکردن

در صورت مشاهده هر یک از این علائم ، از گرما خارج شوید ، دمای بدن خود را پایین بیاورید و به آرامی آب بدن خود را کم کنید. اگر آنها جدی هستند ، لطفا با 911 تماس بگیرید.

از تعطیلات تابستانی خود لذت ببرید ، ایمن باشید – و ما شما را در ورزشگاه های Corpus Christi می بینیم!

دیدگاهتان را بنویسید