دستور تهیه نان بدون گلوتن و بدون مخمر


شکی نیست که کسانی که از رژیم بدون گلوتن پیروی می کنند ، می خواهند دوباره از آن لذت ببرند. چندین دستور غذا برای نان بدون گلوتن در کتاب آشپزی من وجود دارد ، از جمله:

  • نان بدون خمیر بدون گلوتن
  • نان چند دانه ای بدون گلوتن و بدون خمیر
  • نان چند دانه ای بدون گلوتن ، بدون مخمر ، بدون تخم مرغ
  • نان فرانسوی بدون گلوتن و بدون خمیر

ایجاد دستور نان بدون گلوتن بدون سیب زمینی شیرین

من سالها روی این دستور العمل ها کار می کردم و آنها نان فوق العاده خوشمزه ای درست می کردند ، اما همه آنها به سیب زمینی شیرین وابسته بودند. به تدریج ، من دستورهای جدیدی را تهیه می کنم که آرد سیب زمینی تازه ندارند. من با دستور پخت شروع کردم و روی بقیه دستورها کار می کنم.

اگرچه سیب زمینی شیرین به این نتیجه می رسد و مقدار زیادی به نان بدون گلوتن اضافه می کند ، اما در حال حاضر تنها یک توزیع کننده عمده آرد وجود دارد. این باعث می شود که بسیاری از دانش آموزان من ، به ویژه کسانی که در خارج از ایالات متحده زندگی می کنند ، تماس نگیرند. ظاهراً بسیاری از تولیدکنندگان برای اختراع آرد جدید بدون گلوتن عجله دارند ، اما من می خواهم مزایای آرد سیب زمینی شیرین را ببینم و سایر شرکت ها شروع به تولید آن کنند.

من بسیاری از آردهای سیب زمینی شیرین موجود در بازارهای آسیایی را امتحان کرده ام. متأسفانه ، هیچ یک از آنها مطابقت نداشت ، برخی به من واکنش نشان دادند – نمی دانم ذرت بود یا گلوتن.

دستور غذا را در صفحه خود قرار خواهم داد. من می دانم تنها عیب این نان و دستور اصلی این است که این نان عمر طولانی دارد. سیب زمینی شیرین اجازه داد تا نان را برای چند روز کشش دهد ، اما من آن را در روز اول عالی می دانم ، روز دوم با نان تازه ، اما بعد از آن بهتر است بقیه نان را فریز کنم.

دانه های چیا در پخت و پز بدون گلوتن

اخیراً ، من از دانه های چیا در آشپزی بدون گلوتن به جای دانه های کتان استفاده کردم. دانه های چیا به ویژه در پخت بدون تخم مرغ مفید هستند. من دریافته ام که خرده چیا برای برخی از دستور العمل ها مانند کیک و پای بهتر کار می کند-این دانه های چیا برای دستور العمل های دیگر مانند دستور نان بدون گلوتن مناسب است. این امر به بالا رفتن کمی نان کمک می کند.

زمان و دمای پخت

من این نان را کمی متفاوت انجام می دهم ، فر را تا 425 درجه گرم می کنم که این دمای معمولی من برای تهیه نان های بدون گلوتن است ، اما وقتی نان را در فر می گذارم آن را تا 400 درجه پایین می آورم. من این نان ها را یک ساعت می پزم ، نه 45 دقیقه. من دریافتم که این دو تنوع همراه با دانه های چیا باعث افزایش نان بسیار بالاتری می شود.

دیدگاهتان را بنویسید