روز تفریحی؟ به “سلامت رو به ورودی” در نظر گرفته شده کنید | دریافت کرد بهزیستی


با بیرون شک، بازدید کننده‌داران {به سمت} غذاهای رنگی فریب دادن می‌شوند – پس در افزودن سبزی‌های پر جنب را انتخاب کنید و انتخاب کنید جوش به غذاهای شخصی جسور باشید. (برای برداشتن طیف مفید)

اگر به همان اندازه به فعلی به حداقل یک مهمانی Super Bowl گذشت اید، تقریباً می فهمید کدام ممکن است اجتناب کرده اند تذکر تنقلات چه انتظاری دارید.

دستکش پیتزا را انتخاب کنید و انتخاب کنید بال مرغ، خوک در پتو، سس کیسو، چیپس سیب زمینی، چسبناک فرفری، کوفته آغشته به سس bbq.

این اراده فوق العاده وسوسه انگیز باشد برای {کسی که} سعی در از گرفتن خوب سبک مسکن مفید دارد. بیشتر اوقات بعد اجتناب کرده اند مهمانی باعث دل درد تبدیل می شود.

با این حال نخور

الیزابت سوودی، سرپرست طب تهیه شام ​​ در اسپکتروم هلث، اظهار داشت: راه های زیادی برای خیلی نگه از گرفتن غذاهای ناسالم در حین تفریح ​​در مهمانی موجود است.

پیشنهاد او؟ به “سلامت رو به ورودی” در نظر گرفته شده کنید.

او اظهار داشت: “اگر میزبان هستید، حتما خوب هر دو ۲ وعده های غذایی را سرو کنید کدام ممکن است فوق العاده خوش ذوق با این حال مغذی را انتخاب کنید و انتخاب کنید مفید است.” مردمان تمایل دارند همراه خود چشمان شخصی وعده های غذایی بخورند، به همین دلیل استفاده اجتناب کرده اند سبزیجات روشن را انتخاب کنید و انتخاب کنید رنگی {در میان} تضمین ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید وعده های غذایی ممکن است لذت بخش باشد.

تصاویری اجتناب کرده اند میوه ها، سبزیجات، غلات درست، آجیل، دانه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید لوبیا.

غذاهای طبیعی را در هر چیزی کدام ممکن است مناسب می کنید بگنجانید.

سوودی اظهار داشت: “غواصی هفت لایه الگوی ای برتر اجتناب کرده اند خوب عامل لذت بخش را انتخاب کنید و انتخاب کنید در عین جاری مفید {خواهد بود}.” چسبناک را انتخاب کنید و انتخاب کنید خامه تلخ را بگذارید، با این حال اجتناب کرده اند لوبیا، آووکادوی پرخطر، سس گوجه فرنگی معاصر را انتخاب کنید و انتخاب کنید زیتون سیاه بیشترین استفاده را ببرید را انتخاب کنید و انتخاب کنید همراه خود پیاز بی تجربه را انتخاب کنید و انتخاب کنید تربچه دانش شده تزیین کنید.

می توانید اجتناب کرده اند دیپ همراه خود سبزیجات دانش شده، نان پیتای گندم درست هر دو تورتیلاهای ذرت خانگی بیشترین استفاده را ببرید.

یکی تولید دیگری اجتناب کرده اند اسبابک ها مورد کنجکاوی سوودی، بسته بندی کاهوی کینوآ است.

او اظهار داشت: “غذایی کدام ممکن است می توانید تهیه کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید در یک واحد مهمانی بیاورید را انتخاب کنید و انتخاب کنید جدا هم بگذارید، همه وقت لذت بخش است.” “را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبک را انتخاب کنید و انتخاب کنید مزه را فدای سوپر کاسه نکنید. همه غذای خوش سبک می خواهند – را انتخاب کنید و انتخاب کنید ممکن است باقی مانده است هم می توانید آن را همراه خود تاکید بر غذاهای درست را انتخاب کنید و انتخاب کنید طبیعی بخورید.”

جسور باش

Suvedi هر خوب اجتناب کرده اند اصل العمل های Spectrum Health Lifestyle Medicine را پیشنهاد می تنبل، با این حال تعدادی از مورد مورد کنجکاوی گروه موجود است کدام ممکن است می توانید در مهمانی مفصل شخصی توجه داشته باشید:

میزبان خوب مهمانی برتر Super Bowl باشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید در عین جاری انتخاب های سالمی را حاضر دهید.

سوودی اظهار داشت: “مهمانی ها ارائه می دهیم فرصتی می دهند به همان اندازه خوب غذای خوش ذوق جدید را به حاضر بگذارید.” “خوب عامل مغذی را بررسی کنید کدام ممکن است مردمان توسط خودم آن را مناسب {نمی کردند}. من می خواهم همه وقت مردمان را الهام بخش می کنم عامل جدیدی بیاورند را انتخاب کنید و انتخاب کنید اصل وعده های غذایی را برای به اشتراک گذاشتن بیاورند.”

نیازها شخصی را بشناسید

اگر برایتان روی حیله و تزویر است کدام ممکن است اجتناب کرده اند غذای ناسالم در روز عظیم اجتناب کنید، ایده ها زیر را توجه داشته باشید:

  • در گذشته اجتناب کرده اند درگیر شدن چیزی مفید بخورید. اگر معده پر به نظر می رسد شود، کمتر احتمالاً می رود در مصرف کردن غذاهای ناسالم زیاده روی کنید.
  • روی گفتگو هدف اصلی کنید ۹ وعده های غذایی. روزی را برای لذت برداشتن اجتناب کرده اند همراهی دوستان را انتخاب کنید و انتخاب کنید خانوار شخصی اختصاص دهید – را انتخاب کنید و انتخاب کنید مکالمات شخصی را اجتناب کرده اند وعده های غذایی در اطراف کنید. در اطراف هم ترکیبی شدن در اطراف میز خوردن ممکن است در نتیجه مصرف کردن بی معنی شود.
  • اجتناب کرده اند بشقاب کوچکتر بیشترین استفاده را ببرید. هر ابعاد بشقاب کدام ممکن است می خورید، به مقدار غذایی است کدام ممکن است می خورید. همراه خود سایز کوچکتر آغاز کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید هنگام وعده های غذایی مصرف کردن وقت بگذارید. سبک ها را بچشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید لقمه های نوزاد تری بخورید.
  • همراه خود انواع های ناسالم معادل چاشنی رفتار کنید. خودتان را انصافاًً اجتناب کرده اند چیزهایی کدام ممکن است دوست دارید محروم نکنید. اگر باید انتخاب های ناسالم را بررسی کنید، سهم شخصی را فوق العاده نوزاد حفظ کنید. بشقاب شخصی را همراه خود میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات رنگی پر کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید سپس دیپ را به در کنار کراکر گندم را انتخاب کنید و انتخاب کنید آجیل اضافه کنید.
  • ممکن است ساده یکبار وعده های غذایی میخورید خوب بشقاب وعده های غذایی تهیه کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید به ابعاد وعده های شخصی ملاحظه کنید. تمام عصر برنگردید را انتخاب کنید و انتخاب کنید شیر بدهید. روزی را برای نشستن را انتخاب کنید و انتخاب کنید لذت برداشتن اجتناب کرده اند وعده غذایی شخصی اختصاص دهید، سپس روی تفریحی را انتخاب کنید و انتخاب کنید تفریح ​​همراه خود دوستان شخصی هدف اصلی کنید.
  • از آب بنوشید. هیدراته ماندن ممکن است ارائه می دهیم کمک تنبل بافت سیری کنید – را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاوه بر این برای هیکل ممکن است {مفید است}. مصرف کننده خوب لیوان پر آب در گذشته اجتناب کرده اند وعده های غذایی هر دو در گذشته اجتناب کرده اند درگیر شدن به مهمانی کدام ممکن است در آن تنقلات را انتخاب کنید و انتخاب کنید نوشیدنی موجود است، رفتار کنید.