رژیم پالئو یا محل اقامت در غار – مرکز تغذیه و تناسب اندام آرموني


غذاهای مصرف شده در رژیم غذایی سرخپوشان:
گوشت: گوشت گاو ، گوسفند ، مرغ ، بوقلمون ، گوشت خوک و موارد دیگر.
ماهی و غذاهای دریایی: ماهی آزاد ، میگو ، صدف و …
تخم مرغ: رایگان ، امگا 3 یا تخم مرغ غنی شده

سبزیجات: کلم بروکلی ، کلم پیچ ، فلفل ، پیاز ، هویج ، گوجه فرنگی و …
میوه ها: سیب ، موز ، پرتقال ، گلابی ، آووکادو ، توت فرنگی ، چغندر و موارد دیگر.
غده ها: سیب زمینی ، سیب زمینی شیرین ، سیب زمینی ، شلغم و…
آجیل و دانه ها: بادام ، ماکادامیا ، گردو ، فندق ، آفتابگردان ، تخمه کدو و موارد دیگر.
چربی ها و روغن های سالم: روغن زیتون ، روغن نارگیل ، روغن آووکادو و موارد دیگر.
نمک و ادویه جات ترشی جات: نمک دریا ، سیر ، زردچوبه ، رزماری و … در صورت امکان سعی کنید از گیاهان ، علف ها و گیاهان ارگانیک استفاده کنید. در غیر این صورت ، مطمئن شوید که همیشه به دنبال گزینه پردازش کم هستید.

حالت تغییر یافته Paleo
با توجه به محدودیت های رژیم غذایی سرخپوشان و توسعه علم تغذیه و درک اینکه برخی محصولات موجود در رژیم غذایی سرخپوشان می توانند با غذاهای سالم جایگزین شوند ، چندین ماده جدید به رژیم غذایی سرخپوشان مانند فاقد گلوتن اضافه شده است. غلات مانند برنج. کره و روغن های با کیفیت
موارد زیر نیز می تواند عاقلانه و در مقادیر کم در رژیم غذایی پالئو استفاده شود
شراب: شراب قرمز با کیفیت بالا حاوی آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی مفید است.
شکلات تلخ 70 and و بالاتر

لیست خرید ساده رژیم غذایی سرخپوشان
انواع مختلفی از غذاها وجود دارد که می توانید در رژیم غذایی پالئو مصرف کنید.

گوشت: گوشت گاو ، گوسفند ، گوشت خوک و موارد دیگر.
طیور: مرغ ، بوقلمون و…
ماهی: ماهی قزل آلا ، ماهی قزل آلا ، ماهی خال مخالی و … تخم مرغ
سبزیجات تازه: سبزیجات ، سالاد ، گوجه فرنگی ، فلفل ، هویج ، پیاز و …
سبزیجات منجمد: کلم بروکلی ، اسفناج ، سبزیجات مخلوط و…
میوه ها: سیب ، موز ، گلابی ، پرتقال ، آووکادو
میوه ها: توت فرنگی ، چغندر و سایر موارد.
آجیل: بادام ، گردو ، ماکادامیا ، فندق روغن بادام نارگیل روغن زیتون روغن زیتون سیب زمینی شیرین
ادویه جات ترشی جات: نمک دریایی ، فلفل ، زردچوبه ، سیر ، جعفری و … خوب است وسوسه های ناسالم را از جمله نوشیدنی های شیرین ، شیرینی ، بیسکویت ، کراکر ، نان ، بستنی و غلات از خانه خارج کنید.

دیدگاهتان را بنویسید