رژیم 15 روزه کاهش وزن کانادایی + برنامه رژیم غذایی و نکات بهداشتی


رژیم غذایی سخت منجر به کاهش وزن شدید می شود و احساس گرسنگی شدید نمی کند. در همه رژیم ها ، مهمترین چیز این است که رژیم را با دقت و بدون هیچ گونه تغییری رعایت کنید. نوشیدن مایعات ، به ویژه آب ، در هنگام کاهش وزن بسیار مهم است و ورزش روزانه ، مانند پیاده روی با شدت متوسط ​​به مدت 30 دقیقه ، نه تنها سلامت شما را حفظ می کند ، بلکه به تناسب اندام نیز کمک می کند.

رژیم 15 روزه کاهش وزن کانادایی

رژیم لاغری کانادایی

آگاهی از برنامه تغذیه و توصیه هایی در این زمینه می تواند تأثیر زیادی بر رژیم کاهش وزن و همچنین سلامت و نیازهای بدن داشته باشد. در زیر رژیم لاغری کانادایی ما 15 روز گزارش می دهیم که وزن را بین 8 تا 10 کیلوگرم و اندازه آن را 10-15 سانتی متر کاهش می دهد.

روز اول

برای صبحانه یک فنجان قهوه با یک حبه قند بنوشید. مراقب باشید ، باید با این رژیم صبحانه درست کنید.

برای ناهار ، توصیه می شود اسفناج پخته را به همراه دو عدد گوجه فرنگی آب پز بخورید.

برای شام ابتدا از سالاد با آب لیمو ترش استفاده کنید ، سپس 300 گرم گوشت پخته یا کبابی بخورید. تأکید می کنیم که نباید بلافاصله بعد از شام به رختخواب بروید ، زیرا این می تواند مشکلات گوارشی ایجاد کند و منجر به چاقی در اطراف شکم شود.

روز دوم

همین کار را برای صبحانه در روز اول انجام دهید.

در ناهار توصیه شده ، ابتدا 1 فنجان ماست کم چرب بنوشید ، سپس از 10 سوسیس مرغ استفاده کنید.

از کاهو ، لیمو ترش و کدو سبز برای شام مشابه در روز اول استفاده کنید.

کمی گل رز

در روز سوم ، صبحانه خود را با 1 فنجان آب گرم شروع کنید ، سپس یک فنجان چای با 2 عدد خرما بنوشید.

هنگام ناهار ، ابتدا کاهو را به تنهایی بخورید ، سپس نیمی از سینه مرغ پخته یا کبابی را بخورید. توصیه می شود به آرامی غذا بخورید و غذای خوب بجوید که باعث کاهش اشتها می شود.

سالاد کرفس ، کلم و گوجه فرنگی را با آب لیمو ترش برای شام سرو کنید.

روز چهارم

در وعده صبحانه نیز همانند روز اول عمل کنید ، فقط یک تکه نان تست اضافه کنید.

در وعده ناهار ابتدا باید از ماست کم چرب استفاده کنید ، سپس بعد از مدتی مصرف ماست ، یک لیوان آب ، ترجیحا آب سیب یا آب هویج.

در وعده شام ​​، قبل از هر چیز ، بوراکس اسفناج بخورید. خوردن 200 گرم هویج رنده شده با پنیر در ابتدای شب و یک ساعت بعد از شام توصیه می شود.

رژیم غذایی

روز پنجم

صبحانه را مثل روز چهارم درست کنید و لذت ببرید.

برای ناهار از ماهی پخته با یک قاشق چایخوری کره و کمی آب لیمو استفاده کنید. توصیه می شود در این رژیم از غذاهای سرخ کرده خودداری کنید تا علاوه بر حفظ سلامت غذا ، کاهش وزن نیز به راحتی رخ دهد.

برای شام ، ابتدا سالاد با آب لیمو و روغن زیتون میل کنید. سپس بوراکس کدو تنبل را به تنهایی بخورید.

روز ششم

این صبحانه روزانه را مانند سومین روز رژیم غذایی مغذی تهیه کرده و از آن لذت ببرید.

ناهاری مشابه روز دوم انتخاب کنید و از آن لذت ببرید.

شام را مانند شب قبل (روز پنجم) آماده کرده و بخورید.

روز هفتم

روز هفتم رژیم لاغری کانادایی برای صبحانه یک فنجان قهوه و یک تکه نان تست با یک حبه قند بنوشید.

برای ناهار هر از گاهی از کاهو ، یک ورق سوسیس و بیکن اسفناج استفاده کنید.

برای شام فقط از سالاد کلم با گوجه فرنگی و آب لیمو تازه استفاده کنید. توصیه می شود یک ساعت بعد از شام میوه بخورید.

روز هشتم

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را خوشایند یا مختل کند.

ناهار را مثل روز سوم درست کنید و آب لیمو تازه به آن اضافه کنید.

برای شام از لنز استفاده کنید. سالاد را با آب لیمو نیز سرو کنید. پس از چند ساعت علاقه به این غذاها ، می توانید از طیف وسیعی از میوه ها استفاده کنید.

روز نهم

برای صبحانه فقط یک لیوان شیر کم چرب استفاده کنید.

برای ناهار ، ابتدا سس سالاد را با آب لیمو ترش تازه کاملاً خیس کنید ، سپس از نیمی از سینه مرغ ، ترجیحاً کبابی استفاده کنید.

برای شام ، سس سالاد را با خیار ، گوجه فرنگی ، آب لیمو ترش تازه تهیه کنید و لذت ببرید. سپس از یک تکه میوه به عنوان دسر استفاده کنید.

روز دهم

در وعده صبحانه نیز همانند روز اول عمل کنید ، فقط یک تکه نان تست اضافه کنید.

در وعده ناهار ابتدا باید از ماست کم چرب استفاده کنید ، سپس بعد از مدتی مصرف ماست ، یک لیوان آب ، ترجیحا آب سیب یا آب هویج.

هنگام شام ، ابتدا 2 تخم مرغ آب پز بخورید. یک ساعت بعد از شام ، 200 گرم هویج رنده شده با پنیر بخورید.

روز یازدهم

هنگام صرف صبحانه ، همین کار را روز قبل انجام دهید.

برای ناهار از ماهی پخته با یک قاشق چایخوری کره و کمی آب لیمو استفاده کنید.

سالاد کاهو و کرفس باید برای شام و در انتها کدو تنبل بوراکس استفاده شود.

روز دوازدهم

دوازدهمین روز رژیم کاهش وزن کانادایی را با 1 فنجان آب گرم و سپس یک فنجان چای با 2 عدد خرما شروع کنید.

برای نهار عدس و 1 هویج پخته بخورید.

برای شام ، شب قبل آماده کنید و بخورید.

رژیم لاغری کانادایی

این رژیم کاهش وزن دارای رژیم غذایی 12 روزه است و به عنوان رژیم 3 روزه توصیه می شود. توصیه می شود ابتدا رژیم را به مدت 15 روز دنبال کنید ، سپس از غذا به طور معمول استفاده کنید. اما به خاطر داشته باشید که باید از پرخوری خودداری کرد و همه گروه ها باید در حد اعتدال مصرف شوند. اگر بعد از چند ماه کاهش وزن ، فقط 2 کیلو وزن اضافه کرده اید ، باید 3 روز دیگر رژیم غذایی نگه دارید.

مکمل غذایی برای رژیم لاغری کانادایی

روز سیزدهم

برای صبحانه فقط یک لیوان شیر استفاده کنید.

برای ناهار ، ابتدا سالاد را با گوجه فرنگی و آب لیمو ترش تازه سرو کنید ، سپس از بوراکس اسفناج استفاده کنید.

2 نان تست را با آب مرغ یا آب گوشت برای شام سرو کنید. بعد از 2 ساعت شام ، 2 قطعه میوه بخورید.

روز چهاردهم

از یک تکه نان تست و یک فنجان چای با عسل برای صبحانه استفاده کنید.

برای ناهار 5 عدد سوسیس مرغ ، 1 عدد ترشی ، 2 قطعه نان تست و گوجه فرنگی آماده کنید.

برای شام ، ابتدا یک سالاد خیار و گوجه فرنگی ، سپس نصف سینه مرغ و چند ساعت بعد از میوه بخورید.

روز پانزدهم

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را خوشایند یا مختل کند.

ناهار ابتدا سالاد گوجه فرنگی و خیار بخورید. سپس از لنز استفاده کنید.

2 نان تست را با آب مرغ یا آب گوشت برای شام سرو کنید. بعد از 2 ساعت شام ، 2 قطعه میوه بخورید.

منبع: آرگا

برچسب ها:
رژیم غذایی

دیدگاهتان را بنویسید