ساختار ۴ مرحله‌ای Heart Saver

ممکن است به حداقل یک ضربان جدید خواهید سر خورد! بیماری قلبی یکی اجتناب کرده اند بهترین کشنده هاست. هر ساله، ۱۰۰۰ شخص – را انتخاب کنید و انتخاب کنید زن – در حالی کدام ممکن است ادامه دارد در دهه ۳۰، ۴۰ را انتخاب کنید و انتخاب کنید ۵۰ سالگی شخصی هستند، بر تأثیر بیماری قلبی جان شخصی را اجتناب کرده اند بازو می دهند.

اگر دوست دارید خطر ابتلا به بیماری قلبی شخصی را کاهش دهید – هر دو احتمال در حال مرگ زودهنگام همراه مسکن شخصی را در تأثیر بیماری قلبی – می توانید این کار را در ۴ مرحله سرراست انجام دهید:

۱. چربی حیوانی کمتر

اجتناب کرده اند هر ۵ نفر، ۴ نفر همچنان چربی زیادی می خورند. اگر حدس و گمان به کار شخصی را {به درستی} انجام دهد، روده ها ممکن است به حداقل یک تأمین خوشایند را انتخاب کنید و انتخاب کنید مشترک خون اکسیژن دار خواستن دارد. با این حال هر لقمه چربی کدام ممکن است می خورید رگ های ممکن است را به سختی تا حد زیادی مانع ایجاد می کند. با این حال بدون در نظر گرفتن کدام ممکن است نگاه به گذشته چقدر چربی خورده اید، برای اقدام دیر نیست – اگر همین الان اقدام کنید. کاهش بلعیدن چربی به باز نگه از گرفتن رگ ها {کمک می کند}. اگر به مصرف کردن غذاهای چرب شکسته نشده دهید، چربی به دیواره خانه رگ های ممکن است می چسبد.

در همین جا چیزی است کدام ممکن است ممکن است باید انجام دهید:

گوشت بنفش کمتر بخورید – را انتخاب کنید و انتخاب کنید هنگام کسب گوشت، حتما گوشت با بیرون چربی بخرید. سپس هر گونه چربی دیده شده را کنار کنید.

شیر با بیرون چربی هر دو نیمه چرب بنوشید.

به جای آن کره، اسپری کم چرب بخورید. کره احتمالا ۱۰۰۰ نفر را کشته است.

شخصی را به ۲ هر دو ۳ تخم مرغ در هفته محدود کنید.

۲. بازی را آغاز کنید

چقدر بازی مشترک انجام می دهید؟ اجتناب کرده اند هر سه نفر منصفانه نفر به طور مشترک بازی نمی شود. را انتخاب کنید و انتخاب کنید متنوع تولید دیگری هر دو به صورت ظریف هر دو بیش اجتناب کرده اند حد ورزش می کنند.

به خاطر داشته باشید: عبارات کلیدی مشترک را انتخاب کنید و انتخاب کنید متداولهستند. اگر دوست دارید اجتناب کرده اند روده ها شخصی دفاع کردن کنید، باید حدود منصفانه ساعت ۳ بار در هفته بازی کنید.

به تجهیزات گلف بدنسازی بپیوندید به حداقل یک استخر شنا بروید. دوچرخه بخر ضربه زدن.

۳. {اضافه وزن} را کم کنید

چربی ساده زشت نیست. کشنده هم هست اکنون زمان تفریحی کردن همراه خود عبارات ملایمی معادل “اضافه وزن” هر دو “اضافه وزن” نیست. چربی می کشد. برای اینکه بفهمید اضافه وزن هستید هر دو ۹ نیازی به ترازو هر دو نمودار وزن ندارید. همین‌طور کدام ممکن است امشب لباس‌هایتان را در می‌آورید، نگاهی تمدید شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید دردسرساز به شخصی در آینه بیندازید. اگر اضافه وزن هستید متوجه خواهید شد. اگر هستید، انتخاب بگیرید برای آن کاری انجام دهید.

برای کاهش چند پوند باید کمتر وعده های غذایی بخورید. را انتخاب کنید و انتخاب کنید باید مثبت شوید کدام ممکن است در بلند مدت ساده روزی کدام ممکن است گرسنه هستید وعده های غذایی بخورید.

۴. اجتناب کرده اند سیگار دوری کنید

دود سیگار رگ های خونی ممکن است را منقبض می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید به طور چشمگیری احتمال حمله قلبی را افزایش می دهد. در صورتی کدام ممکن است سیگاری باشید، این خطر تا حد زیادی است. با این حال اگر سیگار نمی‌کشید هر دو {افرادی که} همراه خود آنها مسکن می‌کنید هر دو کار می‌کنید از نزدیک سیگار می‌کشند، قابل انجام است در معرض خطر باشید. سیگار باعث حداقل منصفانه چهارم اشیا بیماری قلبی تبدیل می شود. پس سیگار را جدا بگذارید. هر دو روزی کدام ممکن است نمی توانید تسلیم شوید کاهش دهید. را انتخاب کنید و انتخاب کنید اگر سیگار نمی‌کشید، اجتناب کرده اند مناطق پر دود دوری کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند {افرادی که} سیگار می‌کشند دوری کنید.

به خاطر داشته باشید: احتمال کشته شدن ممکن است همراه خود سیگار دیگران هزار برابر تا حد زیادی اجتناب کرده اند تفنگ دیگران است.

رژیم وب مبتنی بر دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر