سلامتی یک ضیافت است و شما دعوت هستید!


تمرکز بهاری

این فصل تجدید است و ما نمی توانیم راهی بهتر از شیوه زندگی سالم برای وارد کردن انرژی جدید به زندگی خود بیابیم. به همین دلیل است که هر عضویت شامل کلاسهای درخواستی و کلاسهای FC @ Home است که به شما کمک می کند تا سالم بمانید. چه کلاس رقص مورد علاقه خود را انجام دهید و چه یکی از مربیان ما ، همیشه می توانید در بهار یک مهمانی تناسب اندام داشته باشید.

کسی آجیل میخواد؟

1 مارسخیابان در حالی که دوستداران آجیل یک روز ملی و یک ضرورت برای کودکان است (PB&J ، چه کسی؟) روغن بادام زمینی همچنین می تواند برای سلامت بزرگسالان مفید باشد.

محتوای تغذیه ای 2 قاشق غذاخوری روغن بادام زمینی خامه ای:

  • کالری: 190
  • یوگ ‘: 16 گرم
  • سدیم: 140 میلی گرم
  • کربوهیدرات ها: 8 گرم
  • فیبر: 2 گرم
  • قند: 3 گرم
  • پروتئین: 7 گرم

روغن گردو همچنین حاوی ویتامین های ب کمپلکس و آنتی اکسیدان ها است.

حقیقت جالب: ویتامین B کمپلکس از 8 ویتامین B مختلف تشکیل شده است که نقش مهمی در حفظ سلامتی شما ایفا می کنند. این شامل پشتیبانی است:

  • هضم
  • قابلیت دیدن
  • اشتها، میل
  • عملکرد مغز و عصب
  • و دوباره!

اگرچه روغن گردو فواید زیادی برای سلامتی دارد ، اما کالری و چربی زیادی دارد ، بنابراین باید در حد اعتدال مصرف شود.

میان وعده های سریع روغن گردو:

  • سیب با روغن گردو
  • مورچه های روزانه (بادام زمینی ، کرفس و کشمش)
  • چوب هویج با کره بادام زمینی
  • سیب زمینی شیرین پر شده با ماست ، با روغن گردو
  • نان تست با روغن گردو / شیرینی با میوه

ما در رسانه های اجتماعی گفته ایم که بادام زمینی چه چیزی بهتر است – ترد یا خامه ای. پس از بحث های فراوان ، پاسخ خود را یافتیم:

H2-OH-Ha

ما روز جهانی آب را در 22 مارس جشن گرفتیمnd و این روز به ما کمک می کند تا بر اهمیت آب شیرین تمرکز کنیم. نه تنها به عنوان یک پرکننده طراوت در طول تمرین ، بلکه به عنوان یک عنصر حیات بخش.

بدن ما از 60-70 water آب تشکیل شده است ، بنابراین حفظ رطوبت بسیار مهم است. در طول روز ، بدن شما به طور طبیعی آب را از طریق تعریق ، ادرار و حتی تنفس از دست می دهد! اگر آب از دست رفته را جایگزین نکنید ، علائم کم آبی شروع به خودنمایی می کند ، آنها عبارتند از:

  • تشنگی
  • سردرد
  • گرفتگی عضلات
  • دهان خشک

علاوه بر مزایای آشکار نوشیدن آب (زنده ماندن) ، هیدراته نگه داشتن خود نیز به پاکسازی باکتری ها از سیستم کمک می کند. این نیز می تواند کمک کند:

  • مفاصل را چرب کنید
  • بهبود سلامت پوست
  • مغز و نخاع را بالش کنید
  • بهبود کارایی ورزش

حقیقت جالب: مردم می توانند حدود یک ماه بدون غذا ، فقط یک هفته بدون آب بمانند!

درست مانند غذا خوردن ، بهتر است هنگام نوشیدن آب مقدار وعده ها را کنترل کنید. آکادمی های ملی علوم ، مهندسی و پزشکی ایالات متحده توصیه می کند که برای حفظ هیدراتاسیون مناسب روزانه 11 تا 15 لیوان (مرد) آب بنوشید. همه افراد متفاوت هستند ، بنابراین به بدن خود گوش دهید (یا از پزشک خود بپرسید) تا بدانید برای بالا بردن سطح آب بدن شما چه چیزی لازم است. در هر صورت ، همیشه به یاد داشته باشید که یک لیوان H سرد و طراوت را بریزید2O پس از یک جلسه پاداش. سلام!

ویژگی عضویت

عضو Fitness Connection @ haroldkelley071 ، نه تنها یک ورزشکار باور نکردنی ، بلکه یک شخص بزرگ نیز عضو این ماه است. چندین قهرمانی در بدنسازی تحت کنترل او است ، او همیشه همه چیز را تا حد ممکن پیش می برد. “اگر می خواهید ، این راه است” ، تنها یکی از شعارهایی است که او برای رسیدن به اهداف خود به کار می برد. نگرش مثبت و لبخند عفونی او همه چیز را بهتر می کند. ما می خواهیم از هارولد تشکر کنیم که ترس را خوب آموزش می دهد ، اما به راه خود ادامه دهید و همیشه راهی برای “کار” پیدا کنید.

پس از یک تصادف رانندگی ناتوان کننده او را فلج کرد ، هارولد شروع به تمرکز تمام انرژی خود بر بازگشت به ورزشگاه کرد. به جای غرق شدن در غم و ناامیدی ، او شروع به فکر کردن در مورد آنچه می تواند انجام دهد. این شعار بود که پدرش در جوانی به او القا کرد: “نگران کارهایی که نمی توانید انجام دهید” باشید. در حالی که این درس زندگی همیشه حرف اول را می زند ، هارولد برای رسیدن به اهدافی که برای خود تعیین کرده بود ، هر کاری می کرد.

اگرچه هارولد به طور منظم از سالن بدنسازی در هارولد بازدید می کرد ، اما می دانست که باید شیوه کار خود را بدون استفاده از پاها تغییر دهد. این سازگاری او را از ادامه تمرین یا چشم برنده جایزه اش باز نمی داشت: مسابقات بدنسازی.

از سال 2015 ، هارولد “کینگ کنگ” کلی برنده 15 مسابقه مختلف بدنسازی بوده و با نگرش و لبخند عالی به جلو ادامه می دهد.

ازharoldkelley در اینستاگرام دیدن کنید و درباره سفر انگیزشی و انگیزشی او بیشتر بیاموزید.

FITCO 3 24

چه کسی بر جهان حکومت می کند؟

ماه مارس ماه تاریخ زنان است و ما زمان بهتری برای احترام نه تنها به زنان در زندگی خود ، بلکه به کسانی که بر دنیای تناسب اندام تأثیر گذاشته اند ، نداریم.

کاترین سویتزر

کاترین بعد از اینکه بارها گفت که دویدن در ماراتن برای یک “زن شکننده” طولانی است ، پا به میدان گذاشت و ثابت کرد که جهان اشتباه می کند. در سال 1967 ، او با وجود تمسخر مربیان و حملات متعدد ، اولین زن ثبت شده در ماراتن بوستون شد. او مسابقات را به پایان رساند و همچنان از حقوق زنان در ورزش در سراسر جهان دفاع می کند.

FITCO 3 8 زن 1

جین فوندا

اگر قبل از فیلم مشق شب جین فوندا ، اگر می خواستند در خانه ورزش کنند ، هیچ راهنمای کشوری وجود نداشت. چه زمانی جلسه ای با جین فوندا یک رویداد فرهنگی که در سال 1982 منتشر شد منفجر شد. سرانجام ، زنان می توانند در خانه خود در آرامش و سکوت ورزش کنند. نوار اصلی VHS پرفروش ترین ویدئو برای 6 سال بود و آهنگ های آن بسیاری از انواع تقلید شده (اما تکرار نشده) تمرینات خانگی را ایجاد کرد.

FITCO 3 8 زن 2

ناهید ویلیامز

هنگامی که مسابقات آزاد 2005 فرانسه آغاز شد ، زنان با وجود بازی و نوع مشابه ، کمتر از مردان جایزه دریافت کردند. ونوس ویلیامز اصرار دارد که بازیکنان تنیس زن باید به اندازه بازیکنان مرد حقوق بگیرند. علیرغم درخواست های پرشور به مقامات مسابقات ، او رد شد. این مانع فعالیت او نشد زیرا او برای برابری زنان از طریق مقاله های مکتوب و رهبری کمپین به مبارزه خود ادامه داد. در سال 2007 ، او قهرمان مسابقات ویمبلدون شد و همان جایزه را به عنوان همکار مرد خود کسب کرد.

FITCO 3 8 زن 3

اضافی!

استفاده از شکل مناسب در حین ورزش نه تنها شما را از هدر دادن تلاش و انرژی که می تواند برای بهبود وضعیت جسمانی شما استفاده شود نجات می دهد ، بلکه به شما در جلوگیری از آسیب نیز کمک می کند. هنگامی که شما در فرم مناسب هستید ، ماهیچه های شما جریان اکسیژن را بهبود می بخشد تا بتوانید به طور مlyثر و محکم ورزش کنید. مزیت دیگر شکل مناسب؟ ماهیچه های واقعی را تمرین دهید.

اشتباهات معمول در طول تمرین عبارتند از:

  • نشستن فشاری یا بلند کردن نیاز به کشیدن گردن ندارد
  • موقعیت آرنج – قایقرانی و فر بازویی نیاز به نزدیکی آرنج به بدن دارد
  • موقعیت زانو – اسکوات به زانوها نیاز دارد تا به طور خاص به انگشتان پای شما برسد.

در حالی که هر تمرین برای حداکثر اثربخشی به شکل مناسب نیاز دارد ، در این ماه تمرکز خود را روی Kettlebell Squat گذاشتیم زیرا احتمال اینکه به اشتباه شکل بگیرد ، وجود دارد.

ویدئوی زیر شکل صحیح را نشان می دهد ، اما با خیال راحت این لیست را چاپ کرده و هنگام ورود به باشگاه بدنسازی برای خود نگه دارید.

توصیه: کتری دارید؟ مشکلی نیست! در عوض می توانید از دمبل استفاده کنید. در حالی که بالای وزنه را با دستان خود نگه می دارید ، آن را در حالت عمودی نگه دارید.

DumbellSquat

10 (یا 20) دیگر را بازگردانید

سلامت جسمی و روانی به هم نزدیک است ، بنابراین ما می خواهیم در مورد اهمیت استراحت صحبت کنیم. ترکیب تمرینات با استراحت های کوتاه نه تنها ایده خوبی است ، بلکه دارای مزایای اضافی تناسب اندام است. تعطیلات پر از پیچیدگی نه سرگرم کننده است و نه راحت! در واقع ، با اجازه به شما کمک می کند:

FITCO 3 19 NappingDay

  • عضلات برای ریکاوری
  • بدن برای ترمیم خود
  • ترمیم سیستم عصبی
  • بدن برای جلوگیری از خستگی عضلات

همچنین به وقت آزاد شما اجازه می دهد تا بیشتر بر روی چیزهای دیگر مانند سرگرمی یا عزیزان خود تمرکز کنید. تعطیلات برای سلامت روان شما نیز مهم است!

آیا می خواهید بدانید چه چیزی برای سلامت روحی و جسمی شما مفید است؟ چرت زدن! این فقط زمانی نیست که برای بچه ها و وعده های غذایی بعد از روز شکرگزاری در نظر گرفته شده است. وقتی ناهار به درستی انجام شود روحیه شما را بهبود می بخشد و به شما انرژی بیشتری می بخشد.

خواب مناسب نیز می تواند موارد زیر باشد:

  • کاهش خستگی
  • بهبود عملکرد
  • تقویت عملکرد حافظه

وقتی تصمیم می گیرید بخوابید (همیشه) ، مهم است که به چند نکته توجه کنید.

  • یک چرت کوتاه بزنید (10 تا 20 دقیقه). ما در مورد زمان کامل خواب صحبت می کنیم. تا چند دقیقه قبل از بیهوشی حساب نمی کنید.
  • آنها را قبل از ساعت 3 بعد از ظهر دریافت کنید. این می تواند برنامه خواب شما را در هر زمان مختل کند و هیچ کس این را نمی خواهد.
  • در مکانی آرام و آرام بدون حواس پرتی بخوابید.
  • به خودتان زمان دهید تا بعد از خواب بیدار شود.

استراحت و استراحت یک روز یا بیشتر برای سلامت جسم و روح شما بسیار مهم است. به یاد داشته باشید که هر از گاهی کمی سرعت خود را کاهش دهید تا خود را دوباره پر کنید و تازه کنید.

احیا با شما آغاز می شود

اینجا! گلها شکوفا می شوند ، پرندگان پرواز می کنند و حشرات … حشرات. در این ماه زمانی را برای تنفس هوای تازه اختصاص دهید و به زندگی با دید مثبت نگاه کنید. خواه در حال بازگرداندن روال قدیمی خود باشید یا دوباره شروع به تناسب اندام کنید ، وارد شوید و ببینید در باشگاه چه می گذرد. ما همیشه سر و صدا می کنیم تا مطمئن شویم به اهداف آموزشی خود دست یافته اید.

دیدگاهتان را بنویسید