سویا ایمن – سویا مضر

داستان سویا را انتخاب کنید و انتخاب کنید چگونگی تغییر آن اجتناب کرده اند منصفانه غذای نسبتا بی حال را انتخاب کنید و انتخاب کنید نه اغلب به حداقل یک صنعت رایج همراه خود ۶.۶ میلیارد دلار کالا را انتخاب کنید و انتخاب کنید انبساط در سال، ماجرایی غیرمعمول است.

در سال ۱۹۱۳، راهنمای USDA، سویا را شناخته شده به عنوان منصفانه محصول فرعی تجاری در مقابل منصفانه وعده های غذایی اشاره کردن کرد. در ابتدا به طور فشرده در آمریکا برای استخراج روغن سویا – کدام ممکن است سرانجام متفاوت روغن های استوایی فوق العاده مفید تر شد – کشت می شد – محصول جانبی این استراتژی از پروتئین سویا بود.

بالقوه است تصور شود کدام ممکن است درک کردن (اجتناب کرده اند در گذشته فعلی) این کدام ممکن است سویا غذای مناسبی برای حیوانات نیست، کسی را به این نتیجه می رساند کدام ممکن است همین امر با اشاره به انسان نیز صادق است. با این حال وسوسه تغییر منصفانه اشکال عظیم به حداقل یک جایگزین عظیم به دست آورد شد.

اجتناب کرده اند طریق بازاریابی معقول، سرسرا از حداکثر همراه خود FDA، را انتخاب کنید و انتخاب کنید منصفانه کمپین لکه دار علیه روغن های استوایی، صنعت سویا به طور موثری سویا را شناخته شده به عنوان پروتئین مفهوم آل را انتخاب کنید و انتخاب کنید مسئله کاهش دهنده کلسترول برتر راه اندازی شد کرده است. کاهش علائم یائسگی؛ را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند بیماری های قلبی دفاع کردن می تدریجی. هیچ عامل در اطراف اجتناب کرده اند واقعیت نیست.

طعنه آمیز به نظر می رسد مانند است کدام ممکن است سویا شناخته شده به عنوان منصفانه غذای مفید پذیرفته شود روزی کدام ممکن است دکتر. کایلا دانیل، نویسنده کامل ترین کتابی کدام ممکن است با اشاره به این فریب سویا نوشته شده است – The Whole Soy Story: The Dark Side of America’s Health Food Favorite – می گوید: “صدها تحقیق سویا را همراه خود سوء مصرف شده، مشکلات گوارشی، فروپاشی سیستم امنیت، تیروئید مرتبط کرده اند. اختلال کار کردن، فروپاشی شناختی، مشکلات ساخت مثل را انتخاب کنید و انتخاب کنید ناباروری – حتی بیشتر سرطان ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیماری قلبی.

پس اجتناب کرده اند تجزیه و تحلیل دهه‌ها تحقیق با اشاره به فواید سویا برای بهزیستی، کمیته مصرف شده صفحه بحث مرکز آمریکا شواهد به سختی برای حمایت اجتناب کرده اند ادعاهای فوق کشف شد – کدام ممکن است غذاهای اساساً مبتنی بر سویا کلسترول را کاهش می‌دهند هر دو علائم یائسگی را محدود می‌کنند – هر دو اینکه سویا تقویت می کند به جلوگیری اجتناب کرده اند پروستات کمک می‌تدریجی. بیشتر سرطان ها سینه هر دو رحم

پس خواه یا نه سویا بی خطر است؟ این را در تذکر داشته باشید – سویا تشکیل برخی اجتناب کرده اند اجزای احتمالاً خطرناک است، اجتناب کرده اند جمله:

o ضد مغذی ها، کدام ممکن است تشکیل مهارکننده هایی هستند کدام ممکن است آنزیم های می خواست برای هضم پروتئین را متوقف می کنند.
o هماگلوتینین ها کدام ممکن است باعث ترکیبی شدن گلبول های صورتی خون می شوند
o گواتروژن ها، کدام ممکن است ممکن است در نتیجه سرکوب کار کردن تیروئید شود
o فیتات ها کدام ممکن است اجتناب کرده اند فریب دادن داروها معدنی جلوگیری می کنند
o فیتواستروژن ها کدام ممکن است هورمون استروژن را مسدود می کنند
هر دو آلومینیوم
o را انتخاب کنید و انتخاب کنید سطوح سمی منگنز، جنبه کمیاب کدام ممکن است ما به معنای واقعی کلمه هستند به مقدار به سختی {هر روز} به آن است خواستن داریم، با این حال قرار تکل بیش اجتناب کرده اند حد کشف نشده آن ممکن است سیستم عصبی را مختل تدریجی.

را انتخاب کنید و انتخاب کنید اگر این برای آرامش کافی نیست، اصولاً دانه های سویا دستکاری ژنتیکی شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید همراه خود سطوح بالایی اجتناب کرده اند آفت کش ها آلوده شدند.

۲ سوم غذاهای فرآوری شده تشکیل مرتب سازی سویا هستند، به همین دلیل بالقوه است خواهید کرد آن را خوردن کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید حتی آن را ندانید. یاد بگیرید کدام ممکن است برچسب داروها غذایی را بیاموزید را انتخاب کنید و انتخاب کنید به ایزوله پروتئین سویا ملاحظه کنید. روغن سویا؛ کنسانتره پروتئین سویا؛ پروتئین طبیعی احساس؛ را انتخاب کنید و انتخاب کنید پروتئین طبیعی هیدرولیز شده در داروها تشکیل دهنده.

شیر سویا چه خطراتی دارد؟ در حالی کدام ممکن است شیر سویا چیزی بیش اجتناب کرده اند ضایعات استراتژی ساخت توفو نیست، با این حال شهرت آن در جاری {افزایش است} از خوردن کنندگان بیشتری آن را در مقابل شیر می نوشند. خواه یا نه می دانستید مصرف کننده ساده ۲ لیوان شیر سویا در روز به مدت منصفانه ماه تشکیل فیتواستروژن کافی {برای تغییر} چرخه قاعدگی خانمها است؟

جدا از این، توفو “خالص” نیست، اما علاوه بر این منصفانه تعیین کنید فوق العاده فرآوری شده اجتناب کرده اند کشک سویا است را انتخاب کنید و انتخاب کنید تمام خطرات بهزیستی مرتبط همراه خود سایر غذاهای سویا فوق العاده فرآوری شده، اجتناب کرده اند جمله خطرات احتمالاً ذهن را به در کنار دارد.

هنگامی کدام ممکن است سویا تخمیر شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیر GMO باشد، سویا ممکن است منصفانه تقویت می کند مفید به رژیم غذایی خواهید کرد باشد. محصولات تخمیر شده سویا برای ادغام کردن تمپه، میسو، ناتو را انتخاب کنید و انتخاب کنید سس سویا هر دو تاماری است.

صادقانه بگویم، به تذکر نمی رسد کدام ممکن است عبارات “سویا” را انتخاب کنید و انتخاب کنید “بهزیستی” به حداقل یک عبارت تعلق داشته باشند –. اگر سویا را به طور مناسب اجتناب کرده اند رژیم غذایی شخصی بردن کنید، به بهزیستی شخصی کمک بزرگی خواهید کرد.

رژیم تحت وب دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر