سیب کارامل کدو تنبل کدو: آشپزخانه تازه غذاخوری با ژان اتری



کدو تنبل کارامل سیب RM سرآشپز Jean D’Atri.

سیب کارامل کدو تنبل

فهرست:

  • 1 سیب (قرمز ، پوست کنده و تکه تکه شده است
  • 2 قاشق غذاخوری شکر (شکر قهوه ای) را جایگزین کنید
  • 1/2 قاشق چایخوری چاشنی پای کدو تنبل
  • سس کارامل Walden Farms

جهت ها:

  1. ماهی تابه را روی حرارت ملایم گرم کنید و با اسپری پخت نچسب کالری صفر بپاشید.
  2. سیب ها را اضافه کنید ، به شکر قهوه ای تبدیل کنید و با چاشنی کدو بپاشید.
  3. آن را بپزید و مرتباً هم بزنید تا سیب ها نرم شوند و شکر آب شود.
  4. از روی حرارت بردارید و در کاسه های کوچک قرار دهید ، سس کارامل و چاشنی اضافی پای کدو را در بالا اضافه کنید.

رونوشت ویدئویی

آیا می توانید برای پاییز یک دسر خوشمزه تر از برش های سیب کارامل شده با چاشنی کدو و سس کارامل بپاشید؟ خوب ، بگذارید جذاب تر شود. این دستور تا آنجا که ممکن است گناهکار است. در حقیقت ، تنها کالری مصرف شده در اینجا یک سیب است. اکنون جاده در این کوه سرخ پاک است.

سیب کارامل کدو تنبل کدو تنبل نه تنها خوشمزه است ، بلکه یکی از سریع ترین و ساده ترین دستور العمل هایی است که می توانید تهیه کنید. همه شما نیاز دارید: یک سیب برای هر وعده ، من از یک خانم ارگانیک صورتی صورتی استفاده می کنم. برای شیرین شدن این غذا ، شکر قهوه ای صفر کالری بدون کربوهیدرات Sverv ، پای کدو تنبل ، شکر بدون چربی و سس کارامل Walden Farms بدون کالری را اضافه کنید. بنابراین بیایید آشپزی را شروع کنیم.

یک سیب بردارید و پوست آن را بگیرید. این نوع پنیر برای این غذا بسیار مناسب است. سپس مرکز را برش داده و به قطعات کوچک برش دهید. حالا من دوست دارم یک لیمو تازه بگیرم و کمی فشار دهم که قهوه ای نشود ، و یک زینگ عالی برای پر کردن شیرینی به آن می افزاید. شما همچنین باید یک قاشق غذاخوری شکر قهوه ای ، نصف قاشق چایخوری چاشنی پای کدو تنبل اضافه کنید ، و من می خواهم کمی نمک به سیب ها اضافه کنم تا طعم آن باز شود. بیایید به تابه برویم. روی ظرف را با اسپری صفر کالری بپاشید ، حرارت را روشن کنید ، سپس تکه های سیب ، شکر قهوه ای ، چاشنی کدو و کمی نمک را اضافه کنید. سپس بگذارید همه خوبی ها روی هم بجوشد.

البته می دانید که سیب برای شما بسیار مفید است. آنها سرشار از ویتامین C هستند. آنها خطر بسیاری از بیماری های مهم مانند دیابت و سرطان را کاهش می دهند. و از آنجا که سرشار از فیبر و آب هستند ، غذاهای رژیمی بسیار خوبی هستند زیرا دارای پرکننده هستند. حالا سیب ها را مرتب هم می زنید و می پزید تا نرم شوند ، اما نرم نمی شوند. و در مورد آن من فکر می کنم این غذا برای یک دسر پاییزی و همچنین برای چاشنی مرغ یا گوشت خوک بدون چربی مناسب است. بنابراین وقتی سیب ها آماده شدند ، آنها را در یک قاشق بریزید. با چاشنی پای کدو تنبل بپاشید و پایان نهایی یک تکان از سس کارامل Walden Farms است ، کالری بیشتری اضافه نمی شود. سیب کارامل چاشنی کدو تنبل: عاشق این دستور پاییز شگفت انگیز شوید.

از RedMountainweightloss.com برای دستور العمل های عالی برای غذا خوردن تمیز در Red Mountain دیدن کنید

تصویر نویسنده

یان د اتری سرخ سرآشپز رسمی سرآشپز است که انواع ویدئوهای آموزشی در مورد نحوه طبخ غذاهای سالم را در اختیار بیماران قرار می دهد.

تجربه ژان به عنوان صاحب رستوران ، توزیع کننده غذاهای لذیذ و نویسنده کتاب آشپزی در صنایع غذایی تقاضای زیادی دارد. در واقع ، در رسانه های مختلف ققنوس از جمله برنامه رادیویی 92.3FM KTAR ، Arizona Midday ، Sonoran Living ، Magazine Phoenix و موارد دیگر به نمایش درآمده است.

دستور العمل های خوشمزه تر را بررسی کنید غذای تازه را از سری آشپزخانه RM Clean Eating Kitchen و در جاده Red Mountain با سرآشپز Red Mountain Jean D’Atri کشف کنید!

دیدگاهتان را بنویسید