سینه مرغ پخته شده – خوب ارزش غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید فواید بهزیستی سینه مرغ

اطلاعاتی با اشاره به خوب ارزش غذایی سینه مرغ

طبق NCC، سینه مرغ تأمین کاملی اجتناب کرده اند پروتئین است. ۹ اونس سینه (با بیرون منافذ و پوست، با بیرون استخوان) برای تامین مقدار پروتئین روزانه می خواست هیکل ممکن است کافی است. سلنیوم را انتخاب کنید و انتخاب کنید فسفر در یک واحد وعده سینه پخته شده بیش اجتناب کرده اند ۲۰ سهم اجتناب کرده اند مقدار طرفدار شده روزانه را تشکیل می دهد.

سینه علاوه بر این مملو اجتناب کرده اند ویتامین های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید چرخ دنده معدنی اجتناب کرده اند جمله ویتامین B را انتخاب کنید و انتخاب کنید B6، ویتامین C، ویتامین D، ویتامین E، ویتامین B12 را انتخاب کنید و انتخاب کنید منیزیم است. چربی آن فوق العاده کم است را انتخاب کنید و انتخاب کنید بسته به نحوه طبخ گوشت اجتناب کرده اند ۰.۴ خوب و دنج به همان اندازه ۳ خوب و دنج متغیر است.

محتوای انرژی بستگی دارد نحوه پختن گوشت را انتخاب کنید و انتخاب کنید از گرفتن منافذ و پوست را انتخاب کنید و انتخاب کنید استخوان سینه دارد. سینه مرغ پخته شده آسان (۴ اونس) تشکیل ۱۵۰ انرژی است. سینه مرغ سرخ شده تشکیل ۲۲۰ انرژی است. را انتخاب کنید و انتخاب کنید سینه پخته شده با بیرون استخوان را انتخاب کنید و انتخاب کنید منافذ و پوست تشکیل ۱۱۰ انرژی است.

سینه پخته هر دو کبابی تشکیل کربوهیدرات نیست، در حالی کدام ممکن است سینه پخته تشکیل ۱۳۲ میلی خوب و دنج انرژی است.

فواید سینه مرغ پخته شده برای بهزیستی

سینه ها ۹ تنها به سادگی کنار هم قرار دادن می شوند، اما علاوه بر این فواید متنوع برای بهزیستی هیکل نیز دارند.

اول اینکه پروتئین با بیرون چربی فعلی در سینه های با بیرون منافذ و پوست متابولیسم ممکن است را افزایش می دهد. هضم پروتئین باعث افزایش ورزش سلولی تبدیل می شود. هیکل چربی های اضافی را می سوزاند. برای لذت برداشتن اجتناب کرده اند کمتر از پتانسیل سوختگی سینه ها، ساده سینه های با بیرون منافذ و پوست را انتخاب کنید و انتخاب کنید با بیرون استخوان بپزید. این باعث تبدیل می شود کدام ممکن است گوشت به همان اندازه حد امکان با بیرون چربی باشد را انتخاب کنید و انتخاب کنید انرژی کمتری داشته باشد.

ویتامین‌ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید چرخ دنده معدنی فعلی در سینه به محافظت اندام‌های حیاتی در نوک هیکل کمک می‌کنند. آنها به پیشگیری اجتناب کرده اند بیماری های مختلف اجتناب کرده اند جمله کم خونی را انتخاب کنید و انتخاب کنید آلزایمر کمک می کنند. اگر نیاز دارید خطر ابتلا به بیشتر سرطان ها را کاهش دهید، مصرف کردن مشترک سینه پخته ممکن است کمک کننده باشد. این گوشت مرغ تشکیل ۶۰ سهم نیاسین را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاوه بر این سلنیوم است کدام ممکن است سیستم امنیت هیکل ممکن است را آسانسور می تنبل. ویتامین B متابولیسم ممکن است را افزایش می بخشد را انتخاب کنید و انتخاب کنید ارائه می دهیم امکان می دهد {هر روز} چربی بیشتری بریزید دور. ویتامین B6 سلامت رگ های خونی را محافظت می تنبل، کدام ممکن است برای کشتی همراه خود بیماری های قلبی قابل مقایسه با سکته حیاتی است.

چرخ دنده معدنی قابل مقایسه با آهن، سلنیوم، فسفر را انتخاب کنید و انتخاب کنید روی به محافظت سلامت استخوان ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید دندان ها، جلوگیری اجتناب کرده اند کم خونی را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیره کمک می کنند. اجتناب کرده اند طرف تولید دیگری اسیدهای آمینه حیاتی به محافظت کار کردن خالص هیکل کمک می کنند.

ممکن است می توانید تمام این فواید بهزیستی را در یک واحد وعده سینه به کف دست آورید.

سینه مرغ را در این سیستم غذایی روزانه شخصی بگنجانید

سینه مرغ ۹ تنها مغذی است، اما علاوه بر این به سادگی کنار هم قرار دادن تبدیل می شود. این انعطاف پذیر است – ممکن است می توانید آن را تقریباً به فرآیند های بی نهایت طبخ کنید. این ممکن است فقط مالیدن آن همراه خود نمک را انتخاب کنید و انتخاب کنید فلفل را انتخاب کنید و انتخاب کنید سپس پختن آن باشد، هر دو ممکن است قابل مقایسه با اصل غذای Emeril Lagasse پیچیده باشد. ساده تنظیم کنید بیش از حد پخته نشود وگرنه {بی مزه} را انتخاب کنید و انتخاب کنید خشک تبدیل می شود.

اجباری نیست {هر روز} شبیه به غذای مرغ را سرو کنید. اگر مفهوم‌های ممکن است برای پخت سینه تمام شده است، می‌توانید در کتاب‌های تهیه شام ​​ هر دو موقعیت یابی‌های تهیه شام ​​ وب مبتنی بر مفهوم‌های اصل پخت سینه مرغ را جستجو کنید.

رژیم وب مبتنی بر دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر