شهرهایی که متناسب با قدرت قلب های سالم هستند


قلب و نوار قلب در زمینه نارنجی

ماه فوریه ماه قلب آمریکا است و هیچ زمان بهتری برای درک مزایای قلب و عروق سالم وجود ندارد! بیماری های قلبی مهمترین علت مرگ و میر در ایالات متحده است که از هر چهار مرگ یک نفر را شامل می شود1به سلامت قلب و عروق نقش مهمی در کاهش مرگ و میر ناشی از بیماری های قلبی ، بلکه خطر بیماری های قلبی عروقی ، فشار خون بالا ، دیابت و سکته مغزی دارد.2به

با فکر کردن در مورد سیستم قلبی عروقی ، شباهت زیادی به تجربه خود در انجام چندین پروژه بهبود خانه پیدا کردم. ظرف چند ماه ، خانه من به آبگرمکن جدید ، سیستم AC و ارتقاء عایق نیاز داشت. اگرچه این سیستم ها معمولاً وقتی خوب کار می کنند نادیده گرفته می شوند ، اما برای زندگی روزمره و کیفیت زندگی من مهم هستند. تمرکز من می تواند بر لذت کار و بازی روی دیوارهای یک خانه دنج ، منعطف و کارآمد باشد.

تناسب قلب و عروق توانایی قلب و عروق خونی برای رساندن اکسیژن به عضلات فعال در سراسر بدن است. ما نمی توانیم آن را ببینیم و مانند یک آبگرمکن یا یک سیستم AC ، می توانیم آن را بدیهی تلقی کنیم ، اما این امر بر نحوه کار و بازی ما تأثیر می گذارد. ممکن است برای بهبود یا حفظ سیستم قلبی عروقی تلاش زیادی لازم باشد ، اما ارزشش را دارد! اگر قلب ما مولد و قوی باشد ، سلامتی و کیفیت زندگی ما سود خواهد برد. سلامت قلب و عروق به طور روزانه می تواند بهره وری و تمرکز ما را بر کار افزایش دهد ، به ما انرژی بیشتری برای دویدن با نوه هایمان بدهد ، یا ما را تشویق به پیاده روی هفت مایل و نیم تا اسکله شهر کند.

بهترین 10: 2020 یا ساکنان مطابق با دستورالعمل های فعالیت هوازیبهترین راه برای بهبود سیستم قلبی عروقی ، فعالیت بدنی است که ضربان قلب را حداقل به شدت متوسط ​​افزایش می دهد. تنها 50 درصد از بزرگسالان آمریکایی گزارش می دهند که 150 دقیقه در هفته در مقادیر توصیه شده است. مدیسون ، WI ، با 65٪ در رتبه بندی آمادگی جسمانی آمریکا 2020 ، شهر پیشرو است و Laredo ، TX کمترین را دارد ، تنها 34٪ از افراد سطح فعالیت توصیه شده را گزارش می دهند. از این اینفوگرافیک مفید برای یادگیری نحوه ردیابی شدت تمرین استفاده کنید.

انتخاب فعالیت بدنی انتخاب شخصی هر فردی است. با این حال ، منابع و سیاستهای زیست محیطی جامعه به سطوح فردی فعالیت بدنی و در نهایت سلامت قلب و عروق کمک می کند یا مانع آن می شود. دسترسی به مناطق تفریحی و پارک ها را فراهم کنید همه به شهروندان اجازه می دهد فرصت های خود را برای فعالیت بدنی افزایش دهند. بر اساس شاخص تناسب اندام ، 100 درصد از ساکنان بوستون ، MA و سان فرانسیسکو 10 دقیقه پیاده روی تا پارک دارند. شاخص تناسب اندام همچنین شامل همه چیز از زمین های بازی (6.9 در 10000 نفر در مدیسون) تا استخرهای شنای عمومی (11 در 100.000 نفر ، کلیولند ، OH). سیاست خیابانی بزرگتر ، زیرساختی ایمن و زیبا را برای پیاده روی و دوچرخه سواری فعال فراهم می کند ، که می تواند راههای مهمی برای افزایش فعالیت هوازی و بهبود تناسب اندام باشد. شهرهای سراسر کشور شروع به اتخاذ سیاست های قوی در زمینه خیابان های کامل مانند نیواورلئان ، LA ، سیاتل ، VA ، سنت لوئیس ، MO و بوفالو ، نیویورک کرده اند.

در نهایت تصمیم گرفتم خانه را بهبود دهم ، اما از منابع و برنامه های تشویقی دولت محلی و ایالتی کمک گرفتم ، که تصمیم من را آسان تر کرد. بهبود وضعیت قلبی و عروقی هر یک از اعضای تیم باید به عنوان اولویت افراد و جامعه تلقی شود و همچنین خانه های ما در شرایط خوب نگهداری شود. در سطح یک شهر سالم ، قلب هر شهروندی برای احیای آن تلاش می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سلامت قلب و فعالیت بدنی ، منابع سلامت قلب ACSM را کشف کنید.

نویسنده: آماندا بلوچ ، دکتری ، دانشگاه ماساچوست آمهرست

نقل قول

  1. Virani SS ، Alonso A ، Benjamin EJ ، Bittencourt MS ، Callaway CW ، Carson AP و دیگران. آمار بیماری های قلبی و سکته مغزی – به روز رسانی 2020: گزارش انجمن قلب آمریکا. چرخش 2020 ؛ 141 (9): e139 -e596.

2. Ozemek C ، Laddu DR ، Lavie CJ ، Claeys H ، Kaminsky LA ، Ross R ، Wisloff U ، Arena R ، Blair SN. به روز رسانی نقش آمادگی قلبی تنفسی ، ورزش ساختاری و فعالیت بدنی سبک زندگی در پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی و خطرات سلامتی. Prog Cardiovasc Dis. نوامبر-دسامبر 2018 ؛ 61 (5-6): 484-490. doi: 10.1016 / j.pcad.2018.11.005. Epub 13 نوامبر 2018. PMID: 30445160.

دیدگاهتان را بنویسید