طرز تهیه املت کم انرژی ۲۰۲۲ اصل العمل مفید


رژیم کم انرژی (املت) چیست؟

رژیم کم انرژی خوب رژیم غذایی سیستماتیک است کدام ممکن است خوردن انرژی روزانه را محدود می تنبل، معمولاً برای کاهش چند پوند. خوب رژیم کم انرژی درهم آمدن است مصرف کردن بین ۱۲۰۰ به همان اندازه ۱۵۰۰ انرژی در روز است کدام ممکن است در نتیجه تعادل قدرت عقب کشیدن تبدیل می شود کدام ممکن است ممکن است به کاهش چند پوند کمک تنبل. خوب رژیم غذایی کم انرژی ممکن است مفید باشد، با این حال برای کارآمد را انتخاب کنید و انتخاب کنید ایمن نگه از گرفتن آن خواستن به محدودیت زیادی دارد. صرفاً به این انگیزه کدام ممکن است این تئوری آسان است، به این تکنیک نیست کدام ممکن است رعایت خوب رژیم غذایی کم انرژی آسان است. درک را انتخاب کنید و انتخاب کنید محبوبیت علائم گرسنگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاوه بر این ضمانت اجتناب کرده اند اینکه این ۱۲۰۰-۱۵۰۰ انرژی برای بنزین هیکل کافی است را انتخاب کنید و انتخاب کنید شامل چرخ دنده مغذی حیاتی است، خواستن به در نظر گرفته شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید حرکت دارد. به دلیل، رژیم غذایی کم انرژی برای همه، اجتناب کرده اند جمله دختران باردار هر دو شیردهی کدام ممکن است به انرژی کافی برای حمایت اجتناب کرده اند نوزادان در جاری انبساط شخصی را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاوه بر این شخصی خواستن دارند را انتخاب کنید و انتخاب کنید ورزشکارانی کدام ممکن است برای انجام به قدرت کافی خواستن دارند، اصرار نمی شود.

بر ایده روزنامه کالج پزشکی هاروارد ضربان بهزیستی، دختران برای کاهش چند پوند مفید نباید کمتر اجتناب کرده اند ۱۲۰۰ انرژی در روز خوردن کنند، در حالی کدام ممکن است پسرها نباید کمتر اجتناب کرده اند ۱۵۰۰ انرژی در روز خوردن کنند. اگر انرژی کافی نمی خورید، احتمالاً ویتامین را انتخاب کنید و انتخاب کنید چرخ دنده معدنی کافی اکتسابی نمی کنید. کم خونی، ناباروری، اجتناب کرده اند کف دست دادن استخوان، سلامت دهان را انتخاب کنید و انتخاب کنید دندان را انتخاب کنید و انتخاب کنید انجام ضعیف تیروئید تنها انواع اجتناب کرده اند مشکلات بهزیستی است کدام ممکن است ضعیف خورده شدن ممکن است تحمیل تنبل. رژیم کم انرژی خوب رژیم غذایی خرس نظارت پزشکی است کدام ممکن است خواستن به خوردن کمتر اجتناب کرده اند ۸۰۰ انرژی در روز دارد. بالقوه است برای مبتلایان اضافه وزن را انتخاب کنید و انتخاب کنید اضافه وزن مرضی کدام ممکن است دیابت شخصی را مدیریت می کنند، خرس حرکت جراحی قرار می گیرند هر دو برای معامله با باروری کنار هم قرار دادن می شوند، مفید باشد. اسموتی های کم انرژی، سوپ ها، میله ها هر دو فرنی همراه خود شیر معمولاً همراه خود غذاهای استاندارد {در این} رژیم متفاوت می شوند.

رژیم های کم انرژی خواستن به شمارش انرژی دارند. برای محاسبه انرژی، ابتدا باید میزان وعده های غذایی را کدام ممکن است در هر مونتاژ می خورید خاص کنید. دنبال کنندگان خوب رژیم غذایی کم انرژی بیشتر اوقات استفاده اجتناب کرده اند خوب ترازو را انتخاب کنید و انتخاب کنید فنجان های ابعاد گیری را برای ابعاد گیری تمام وعده های غذایی شخصی طرفدار می کنند به همان اندازه در تخمین بصری وعده های غذایی شخصی بافت راحتی کنید. {به خاطر داشته باشید} کدام ممکن است نوشیدنی های ممکن است بالقوه است شامل انرژی باشند، متعاقباً آنچه می خورید را تعیین مقدار کرده را انتخاب کنید و انتخاب کنید بشمارید. اگر همه چیزهایی را کدام ممکن است خوردن می کنید محافظت کنید، چشم انداز بیشتری برای دستیابی خواهید داشت. معمولاً مفهوم خوبی است کدام ممکن است در گذشته اجتناب کرده اند آغاز خوب رژیم غذایی کم انرژی، خوب معاینه فیزیکی انجام دهید، ویژه به ویژه اگر مشکلات بهزیستی شبیه فشار خون هر دو کلسترول بالا دارید. هر گونه سابقه مشکلات مصرف کردن نیز باید تایید شود (را انتخاب کنید و انتخاب کنید معامله با شود). خوب متخصص خورده شدن هر دو درمانگر ممکن است ارائه می دهیم در بازرسی را انتخاب کنید و انتخاب کنید رفع مشکلات کمک تنبل. علاوه بر این مفهوم خوبی است کدام ممکن است مخلوط کردن هیکل شخصی را تعیین مقدار کرده را انتخاب کنید و انتخاب کنید برای شخصی نیازها تصمیم گیری کنید. برخی اجتناب کرده اند غذاهای کم انرژی به سادگی به راحتی در دسترس است هستند پروتئین با بیرون چربی، لبنیات کم چرب، کربوهیدرات های تصفیه شده، آروگولا، اسفناج، توت ها، خیار، کرفس، هویج، ماهی چرب، ماست یونانی، ذرت بو داده، کینوآ، غلات مناسب، را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیره.

علاوه بر این بیاموزید – اصل پخت چسبناک تیکا ماسالا (به سبک رستورانی)

بیایید خوب املت مفید مناسب کنیم –

املت برای هر برانچ آخر هفته حیاتی است. یکی اجتناب کرده اند پرکاربردترین ظروف است، از می توان آن را به فرآیند های مختلف مناسب کرد. در حالی کدام ممکن است برای صبحانه را انتخاب کنید و انتخاب کنید برانچ برتر است، برای صبحانه، ناهار هر دو شام نیز خوش ذوق است. وقتی {به درستی} پخته شوند، پف دار را انتخاب کنید و انتخاب کنید لطیف می شوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید همراه خود به سختی اصلاحات علاقه مند به، می توان آنها را به حداقل یک وعده غذایی مغذی را انتخاب کنید و انتخاب کنید کم انرژی تغییر کرد. {در این} پست، طرز تهیه بهتر از اصل تهیه املت ممکن را {خواهید یافت} کدام ممکن است ممکن است به سلیقه منحصر به شخص ممکن است، با موفقیت را انتخاب کنید و انتخاب کنید سرراست قالب زده شود به همان اندازه شخصی را انتخاب کنید و انتخاب کنید عزیزانتان را همراه خود بهتر از اصل تخم مرغ ممکن خورده شدن کنید! این صبحانه فوق‌العاده را می‌توان همراه خود تعدادی از ماده اخیر کدام ممکن است به سادگی در خانه شخصی شما فعلی است، طبخ کرد.

چرخ دنده تشکیل دهنده – سفیده تخم مرغ، روغن زیتون، شیر کم چرب، محصولات، ادویه جات ترشی جات، سبزیجات اخیر، دانه خردل، چسبناک چدار کم چرب (اختیاری).

شخصی با ژاکت تخم مرغ را در یک کاسه شیشه ای می ریزد

دستورالعمل گام به گام –

۱. در یک واحد کاسه کودک نمک، فلفل، دانه خردل، زردچوبه، ۲ عدد سفیده تخم مرغ را انتخاب کنید و انتخاب کنید شیر کم چرب را اضافه کنید. همراه خود لیسک هم بزنید به همان اندازه یکدست شود.

۲. سبزیجات را در ۱ قاشق چایخوری روغن زیتون در یک واحد تابه عظیم روی حرارت متداولبه مدت ۳-۵ دقیقه هر دو به همان اندازه روزی کدام ممکن است به سختی ناخوشایند شوند، هم بزنید. می توان اجتناب کرده اند فلفل دلمه ای، گوجه فرنگی، اسفناج را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر سبزیجات برای سبک دادن استفاده کرد.

۳. همراه خود خوب و دنج کردن ماهیتابه نچسب روی حرارت متداولآغاز کنید به همان اندازه املت بپزد. ۱/۲ قاشق چایخوری روغن زیتون برای پوشاندن آن، احاطه آن را هم بزنید. در صورت تمایل می توانید اجتناب کرده اند اسپری تهیه شام ​​ نیز بیشترین استفاده را ببرید. به مدت ۱ دقیقه هر دو به همان اندازه روزی کدام ممکن است تخم مرغ های همزده فوق العاده یکدست شوند، مرتباً همراه خود خوب کفگیر لاستیکی هم بزنید. وقتی برای اولین بار تخم مرغ ها را موجود در ماهیتابه ریختید، بگذارید تعدادی از ثانیه نگه دارد به همان اندازه حاشیه از ها جا بیفتند.

۴. وقتی تخم مرغ ها به قوام تخم مرغ های همزده ناخوشایند رسید، سبزیجات پخته شده را اضافه کنید. مثبت شوید کدام ممکن است همه آنها را به سختی دانش کنید. سپس همراه خود استفاده اجتناب کرده اند کاردک املت را همراه خود مانور دادن در اطراف را انتخاب کنید و انتخاب کنید زیر حاشیه از ها اجتناب کرده اند ماهیتابه خارج کنید. خوب انتهای املت را روی حاشیه از تابه جلویی قرار دهید.

۵. به محض اینکه تخم مرغ ها به قوام تخم مرغ آب پز رسید، سبزیجات پخته شده را اضافه کنید. مثبت شوید کدام ممکن است همه آنها را به سختی دانش کنید. بعد اجتناب کرده اند اینکه اسپرسو ای طلایی شد، املت را به همان اندازه کنید. در وسط، چرخ دنده را بیش از حد نریزید. به دلیل به همان اندازه زدن اشکال {خواهد بود}. سپس همراه خود قاشق آن را اجتناب کرده اند تابه بردارید به همان اندازه در بشقاب قرار دهید. همراه خود گشنیز تزیین کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید روی آن مقداری چسبناک رنده کنید. املت را همراه خود سبزیجات اخیر، میوه هر دو نان سبوس دار شناخته شده به عنوان پیش وعده های غذایی سرو کنید.

این املت کم انرژی فوق العاده مغذی است از سرشار اجتناب کرده اند پروتئین با بیرون چربی، کم انرژی را انتخاب کنید و انتخاب کنید کم چربی است. علاوه بر این کلسترول به سختی دارد از اجتناب کرده اند سفیده تخم مرغ تهیه تبدیل می شود. این اصل صبحانه، ناهار هر دو شام مفید برای روده ها فوق العاده خوش ذوق است! در املت شخصی اجتناب کرده اند سبزیجات اخیر بیشترین استفاده را ببرید، مقدار چسبناک مصرفی شخصی را کاهش دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیر از تخم مرغ مناسب اجتناب کرده اند سفیده هر دو همزن تخم مرغ بیشترین استفاده را ببرید به همان اندازه آن را مغذی تنبل. خوب املت همراه خود سبزیجات شامل حدود ۱۸۸ انرژی است. بعد از همه پس اجتناب کرده اند افزودن چسبناک، املت حدود ۳۰۰ انرژی {خواهد بود}.

این اصل العمل را بررسی کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید به ما اطلاع دهید کدام ممکن است چگونه تبدیل می شود.