طعم پاییزی و سبزیجات سبز بهترین هستند


پاییز است و بهترین سبزیجات سبز!

تهیه محصولات محلی و فصلی به این معنی است که ما سبزیجات را در اوج طراوت و طعم می خریم. سبزیجات سبز تیره و سبز فصل سرد را دوست دارند. چارت ، اسفناج و کلم پیچ سوئیسی را در نظر بگیرید. این سبزیجات نیروهای دنیای غذا هستند. سرشار از ویتامین برای محافظت از سیستم ایمنی بدن ، به جذب آهن کمک می کند و متابولیسم پروتئین را افزایش می دهد. سبزها همچنین حاوی منیزیم ، پتاسیم ، آهن و فیبر هستند. مصرف بیشتر پتاسیم به کنترل فشار خون کمک می کند.

سبزیجات برگ دار سرشار از مواد مغذی از جمله لوتئین و زآگزانتین ، ساپونین ها و فلاونوئیدها هستند. این مواد به عنوان آنتی اکسیدان در بدن عمل می کنند. آنها بدن را از رادیکال های آزاد ایجاد شده در نتیجه متابولیسم آزاد پاک می کنند ، که به سلول های سالم آسیب می رساند و آنها را بی ضرر می کند.

مانند همه سبزیجات غیر نشاسته ای ، سبزیجات برگ دار دارای کالری و کربوهیدرات کمی هستند ، به عنوان مثال ، کلم تنها 33 کالری و 6 گرم کربوهیدرات در هر فنجان دارد ، در حالی که 133 درصد ویتامین A و نیاز روزانه به ویتامین C را تامین می کند ، 134 درصد به هر لیوان chard سوئیس فقط 35 کالری و 7 گرم کربوهیدرات دارد.

بیشتر سبزیجات را می توان جوشانده ، بخارپز ، سرخ کرده یا سرخ کرد. کلم پیچ ، احساس روستایی و دلچسب را به سوپ ها و خورش ها می افزاید. اعضای خانواده کاسنی ، مانند غذای تند یا فریزر را می توان به سالاد اضافه کرد. مراقب باشید ، سبزی های کاسنی تلخ هستند ، بنابراین برای تداخل آنها به یک فویل شیرین یا خوش طعم مانند پیاز یا هویج نیاز دارید.

وقتی امسال سیب و کدو تنبل می چینید ، سبزیجات برگ دار موجود در بازار کشاورزان محلی و معمولاً هفتگی را بررسی کنید و برای بهبود سلامتی خود از منطقه راحتی معمول خود خارج شوید.

اگر سبزیجات برگ دار فنجان چای شما نیستند ، کلم بروکلی ، نان کلم بروکلی ، گل کلم ، جوانه بروکسل غذاهای سالمی هستند که نیمی از بشقاب شما را پر می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید