غذاهای بد که برای کاهش وزن مفید هستند


برنج
برنج

سیب زمینیها

سیب زمینیها
سیب زمینیها

رتبه سیب زمینی در بالای شاخص اشباع قرار دارد. اما نحوه پخت سیب زمینی نیز مهم است: روش پخته باعث می شود احساس بیشتری در عروسی داشته باشید. اما با یک غذای جانبی سالم مانند کلم بروکلی پخته و بو داده – یکی دیگر از گزینه های خوشمزه. سیب زمینی فاقد گلوتن است ، پتاسیم بیشتری نسبت به موز دارد و منبع خوبی از ویتامین B6 و C است.

ماکارونی

ماکارونی
ماکارونی

مطالعات روی افرادی که از رژیم غذایی با شاخص گلیسمی پایین استفاده می کنند (غذاهایی که سطح قند خون را در مدت زمان طولانی افزایش می دهند) نشان می دهد که مقدار متوسط ​​ماکارونی مضر نیست. در حقیقت ، شرکت کنندگان می توانند هنگام مصرف ماکارونی وزن خود را کاهش دهند. ماکارونی گندمی بیشتر بخورید. هرچه ماکارونی بیشتری بلع کنید ، سطح قند خون شما بالاتر می رود.

مغز

مغز
مغز

آجیل ها می توانند چربی و کالری بالایی داشته باشند ، اما برای کاهش وزن لازم نیست آنها را رها کنید. در واقع ، مطالعات نشان می دهد زنانی که دو یا چند آجیل در هفته مصرف می کنند ، 25 درصد کمتر در معرض چاقی و وزن کمتری نسبت به کسانی که مصرف نمی کنند ، قرار دارند.

پنیر

پنیر
پنیر

یک مطالعه نشان می دهد که افزودن محصولات لبنی کم چرب غنی از کلسیم به رژیم کم چرب می تواند به کاهش وزن کمتر و حفظ سلامت استخوان ها کمک کند.

قهوه

قهوه
قهوه

یک فنجان قهوه در روز مانع کاهش وزن شما نمی شود. در حقیقت ، محققان معتقدند که کافئین موجود در قهوه می تواند گرسنگی شما را کاهش داده و کالری بیشتری بسوزاند. اما وقتی قند و خامه به قهوه اضافه می شود ، می توان فواید قهوه را کاهش داد. با گذشت زمان ، حتی ممکن است وزن اضافه کنید.

برنج

برنج
برنج

رژیم غذایی غنی از غلات کامل مانند برنج قهوه ای در واقع به حفظ وزن سالم کمک می کند. علاوه بر فیبر تغذیه کننده شما ، ویتامین B1 و B6 ، منیزیم ، سلنیوم ، فسفر و منگنز نیز دریافت می کنید. و در حالی که برنج سفید چنین فوایدی ندارد ، اما با مصرف عاقلانه و مقادیر محدود ، می توانید بدون نگرانی از چاقی از آن لذت ببرید.

شکلات

شکلات
شکلات

نکته مهم این است که شکلات را تلخ و به مقدار کم مصرف کنید. شکلات تلخ مملو از آنتی اکسیدان است و مطالعات نشان می دهد که به انسولین در کنترل احساس گرسنگی کمک می کند. این یک دسر ایده آل برای حذف یک وعده غذایی سالم است.

ذرت بو داده

ذرت بو داده
ذرت بو داده

پاپ کورن منبع خوبی از فیبر است و به سرعت گرسنگی شما را برطرف می کند ، بنابراین اگر با چربی و نمک کمتری پخته شده باشید ، پرخوری نخواهید کرد.

شیر کامل

شیر کامل
شیر کامل

آیا برای کاهش وزن شیر کامل می نوشید؟ این ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما کارشناسان فکر می کنند ممکن است چنین باشد. مطالعات نشان می دهد که نوشیدن یک لیوان شیر کامل اغلب باعث افزایش وزن نمی شود و حتی به کاهش وزن شما نیز کمک می کند. اگرچه آنها هنوز مطمئن نیستند که مکانیسم چیست ، اما دلیل این امر این است که شیر بیش از حد شما را سریع سیر کرده و مانع می شود. از پرخوری در جاهای دیگر

دیدگاهتان را بنویسید