فواید غذاهای دریایی برای بهزیستی

اقیانوس تأمین غنی غذاهای غنی اجتناب کرده اند ویتامین است. این واقعیت را آرم می دهد کدام ممکن است بیش از سه.۵ میلیارد نفر به دریاها را انتخاب کنید و انتخاب کنید اقیانوس ها شناخته شده به عنوان تأمین بی نظیر وعده های غذایی تکیه کن هستند. در مرحله جهانی، غذاهای دریایی در مقابل همراه خود گوشت گوسفند، مرغ را انتخاب کنید و انتخاب کنید گاو پروتئین بیشتری دارند.

ماهی پرمصرف ترین غذای دریایی است را انتخاب کنید و انتخاب کنید تشکیل بسیاری از داروها مغذی اجتناب کرده اند جمله ویتامین A را انتخاب کنید و انتخاب کنید D، منیزیم، فسفر را انتخاب کنید و انتخاب کنید سلنیوم است. این داروها مغذی برای انبساط را انتخاب کنید و انتخاب کنید افزایش ذهن کودک نوپا حیاتی هستند. برای بزرگسالان، به دفاع کردن در مخالفت با سکته مغزی را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیماری قلبی {کمک می کند}. در همین جا به برخی اجتناب کرده اند فواید مصرف کردن ماهی ردیابی شده است از تحقیقات آرم داده است کدام ممکن است مصرف کردن ماهی اجتناب کرده اند متنوع جهات برای هیکل ما {مفید است}.

خوشایند برای مرکز – خواه یا نه به همان اندازه به فعلی در نظر گرفته شده کرده اید کدام ممکن است چرا مردمان در قطب شمال بیماری قلبی فوق العاده به سختی دارند؟ این ماهی است کدام ممکن است می خورند. ماهی سرشار اجتناب کرده اند امگا ۳ را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی اشباع به سختی است. امگا ۳ مرحله کلسترول خون را کاهش می دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند مرکز در مخالفت با {بیماری ها} دفاع کردن می تنبل. برخی حتی توصیه کردند کدام ممکن است خوب وعده غذایی اضافی اجتناب کرده اند ماهی خطر بیماری قلبی را به نصف کاهش می دهد.

مفاصل مفید تر – خاص شده است کدام ممکن است علائم آرتریت روماتوئید همراه خود مصرف کردن ماهی شناخته شده به عنوان بخشی اجتناب کرده اند خوب رژیم غذایی متعادل اجتناب کرده اند بین {می رود}. مصرف کردن تا حد زیادی غذاهای دریایی ممکن است به پیشگیری اجتناب کرده اند این مورد کمک تنبل.

چشمان روشن تر – چشمان انسان همراه خود بلعیدن مشترک ماهی های غنی اجتناب کرده اند روغن، روشن تر را انتخاب کنید و انتخاب کنید مفید تر می شوند. اسیدهای چرب امگا ۳ می توانند به افزایش تخیل و پیش بینی کمک کنند، به طور قابل توجهی با اشاره به دژنراسیون ماکولا (AMD) تکیه کن به سن. این وضعیتی است کدام ممکن است باعث تاری دید تبدیل می شود. ماهی علاوه بر این تشکیل ویتامین A است کدام ممکن است دید در ساعت شب را آسانسور می تنبل.

داروها مغذی بی نظیر – همراه خود مصرف کردن ماهی، داروها مغذی می خواست هیکل شخصی را تامین می کنید، این داروها ما را مفید نگه می دارند. برخی اجتناب کرده اند آنها سلنیوم، ید، پتاسیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید روی هستند. ید برای تیروئید مفید ضروری است را انتخاب کنید و انتخاب کنید سلنیوم آنزیم هایی را تحمیل می تنبل کدام ممکن است اجتناب کرده اند ما در مخالفت با بیشتر سرطان ها دفاع کردن می تنبل.

منافذ و پوست معقول – خواه یا نه به همان اندازه به فعلی به این در نظر گرفته شده کرده اید کدام ممکن است کلید از گرفتن پوستی انصافاً چیست؟ دوز مشترک پودر ماهی این کار را انجام می دهد. امگا ۳ ۹ تنها اجتناب کرده اند منافذ و پوست ما در مخالفت با نتایج اشعه ماوراء بنفش دفاع کردن می تنبل، اما علاوه بر این ممکن است به تسکین بیماری های پوستی مربوط به اگزما نیز کمک تنبل. این می تواند یک تأمین دقیق پروتئین اجباری برای کلاژن است کدام ممکن است برای پوستی مفید، محکم را انتخاب کنید و انتخاب کنید انعطاف پذیر اجباری است.

امکانات ذهن را افزایش می دهد – ذهن تا حد زیادی اجتناب کرده اند چربی {تشکیل شده است} کدام ممکن است تا حد زیادی آن امگا ۳ است. اکثر محققان تدریجی کرده اند کدام ممکن است افرادی که غذاهای دریایی می خورند کمتر در سنین بهتر اجتناب کرده اند مشکلات حافظه را انتخاب کنید و انتخاب کنید تخریب ذهن مبارزه کردن می برند. DHA، خوب امگا ۳ فعلی در غذاهای دریایی، همراه خود افزایش انجام حافظه در کودکان شرح داده می شود.

رژیم تحت وب دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر