قبل از تمرین خود را گرم کنید


قبل از ورزش ، گرم کردن برای افزایش مزایای تمرین بسیار مهم است و از مواردی مانند کشیدگی عضلات و آسیب جلوگیری می شود. اگر به تازگی جلسه ای را شروع کرده اید یا به ایده های جدیدی برای جلسه خود نیاز دارید ، به خواندن ادامه دهید!

پاهای خود را دراز کنید

بسیار مهم است که قبل از ورزش ، بدون توجه به کاری که انجام می دهید ، عضلات خود را بکشید. برخی از تمرینات شامل وضعیت کودک ، پیچ خوردن ستون فقرات ، تعداد ساق پا و لگن است و برخی از حرکات یوگا برای گرم کردن بدن بسیار مناسب هستند. حرکات کششی از تقویت عضلات جلوگیری می کند و این باعث می شود که ماهیچه ها کار کنند ، بنابراین شما آماده ورزش هستید.

گرمای قلبی

اگر دونده هستید ، ممکن است بدانید که لازم نیست مدت زیادی قبل از گرم شدن بدوید. این بخاری های کاردیو نباید جادار باشند ، اما به هر حال مهم هستند. دویدن سر جای خود ، پیاده روی کوتاه یا پرش از قبل ، قلب شما را فشرده کرده و شما را برای دویدن بعدی آماده می کند. همچنین کشش ماهیچه ها از قبل مهم است ، بنابراین تمرینات ذکر شده در بالا را قبل از شروع تمرینات قلبی انجام دهید.

غذا و نوشیدنی قبل از کلاس

حرکات کششی و حرکتی قبل از تمرین مهم است ، اما آنچه مصرف می کنید بسیار مهم است تا از موفقیت تمرین شما اطمینان حاصل شود. سعی کنید از قبل غذاهای سنگین نخورید – میان وعده های سبک مانند موز یا خامه ترش به شما قدرت کافی می دهد تا تمرین خود را بدون بیمار شدن به پایان برسانید. در مورد نوشیدنی ها ، از نوشیدنی های شیرین و سنگین خودداری کنید. اگر شما نیز از آب دور بمانید ، این تنها بعد از تمرین مفید است. با کمال تعجب ، قهوه یک چیز عالی برای نوشیدن قبل از رفتن به باشگاه است. این به شما قدرت می دهد و به بدن شما می گوید در حین ورزش چربی بیشتری بسوزانید.

یوگا

همانطور که در بالا ذکر شد ، یوگا یک ابزار عالی برای گرم کردن بدن است. یوگا برای ذهن و بدن مفید است و در نهایت به نفع تمرینات شما خواهد بود. این که آیا قبل از تمرین یک کلاس کوتاه یوگا بگذرانید یا یک کلاس یوگا به عنوان تمرین ، بدن شما را برای رشد و تقویت آماده می کند. سعی کنید با یک دوست به کلاس یوگا بپیوندید یا در اینترنت ویدیوها را جستجو کنید تا چند حالت ساده را برای شروع ببینید.

با یک مربی شخصی یا عضو باشگاه صحبت کنید

تماس با فردی که مدت طولانی تمرین کرده است به شما کمک می کند تا با مزایای گرم شدن بیشتر آشنا شوید. سعی کنید به باشگاه بروید و شخص قابل اعتمادی را پیدا کنید که بتواند به شما در مورد تمرینات و تمریناتی که به نفع بدن شما هستند توصیه کند. پیوستن به یک باشگاه ورزشی یا یافتن شریک برای تمرین به شما کمک می کند تا سبک خود را بیاموزید و این باعث می شود که در طول تمرین پاسخگو باشید.

اگر بدنبال سالن بدنسازی هستید تا بتوانید فرم خود را حفظ کنید یا به اهداف خود برسید ، از fitnessfor10.com دیدن کنید و دریابید که آیا سالن بدنسازی محلی در منطقه شما وجود دارد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید