مراقب بمب های سدیم ارواح باشید | دریافت کرد بهزیستی


نمکدان نمک را بیرون می ریزد.  درب نمکدان بسته شد.
نمک سفره آسان نباید هنگام وعده های غذایی خواهید کرد را آزار دهد. اولویت دقیق میزان نمکی است کدام ممکن است برای پردازش را انتخاب کنید و انتخاب کنید تهیه شخصی وعده های غذایی صرف شده است. (برای برداشتن طیف مفید)

فوری منصفانه وعده های غذایی را شناسایی ببرید کدام ممکن است نمک زیادی دارد.

در صورت شما مربوط به اکثر افراد هستید، در ایجاد مظنونین روزمره مشکلی ندارید. (سیب زمینی سرخ کرده، چیپس سیب زمینی، چوب شور – ما ارائه می دهیم ظاهر شد می کنیم.)

دارایی ها بی نظیر سدیم اضافی در رژیم غذایی متداولآمریکایی ها کمتر خاص است.

غذاهای پر شده با مربوط به نان، شیرینی، را انتخاب کنید و انتخاب کنید حتی سبزیجات کنسرو شده – سبزیجات، به خاطر منصفانه خانه! می توان آن را همراه خود سطوح درگیر کننده نمک بالا تهیه کرد.

این می تواند دلیلی برای اولویت جهانی باشد.

در حالی کدام ممکن است بحث هایی با اشاره به سطوح از واقعی موجود بوده، دستورالعمل های حال خواستن به ۲۳۰۰ میلی خوب و دنج سدیم در روز دارند.

صفحه بحث روده ها آمریکا اجتناب کرده اند این هم فراتر گذشت را انتخاب کنید و انتخاب کنید به همه بزرگسالان آمریکایی طرفدار می تدریجی سعی کنند شخصی را به ۱۵۰۰ میلی خوب و دنج در روز محدود کنند. این میزان برای اشخاص حقیقی تحت تأثیر {فشار خون بالا} را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیماری قلبی نیز طرفدار تبدیل می شود.

به آمریکایی های آفریقایی تبار نیز طرفدار تبدیل می شود کدام ممکن است به حداقل مرحله پایبند باشند.

واقعیت؟ منصفانه آمریکایی منطقیبیش اجتناب کرده اند ۲ برابر این مقدار، هر دو حدود ۳۴۰۰ میلی خوب و دنج در روز، معمولاً تا حد زیادی، وعده های غذایی می خورد.

کارن دوبرو، متخصص مصرف شده در نمایندگی اسپکتروم هلث، می‌گوید: «تا حد زیادی افراد متوجه نمی‌شوند کدام ممکن است اشکال استفاده اجتناب کرده اند نمکدان نیست، اما علاوه بر این همه غذاهایی کدام ممکن است می‌خورند همراه خود این دارایی ها پنهان است.

مربوط به؟ دوبرو ذکر شد: نان بررسی را انتخاب کنید و انتخاب کنید غلات. اجتناب کرده اند آنجایی کدام ممکن است سدیم به‌طور فشرده برای سبک‌دهی استفاده می‌شود، به‌عنوان منصفانه مسئله خمیرکننده (در نظر گرفته شده کنید جوش شیرین)، به‌عنوان نگهدارنده، در محل قرارگیری‌هایی کدام ممکن است انتظارش را ندارید به نظر می رسد می‌شود.» مقیاس تضمین ها ممکن است سردرگمی را افزایش دهد از اشخاص حقیقی به سختی به ۱ تکه نان هر دو نصف فنجان غلات محدود می شوند.

تأثیر بلافاصله نمک بیش از حد ممکن است بافت نفخ {به دلیل} احتباس آب باشد.

دوبرو ذکر شد: «احتباس آب می‌تواند باعث شود جوراب، کفش هر دو بند کمر خواهید کرد رایگان‌تر شود.

همراه خود تحویل داد زمان، خوردن بیش اجتناب کرده اند حد سدیم قابل دستیابی است خطر {فشار خون بالا}، سکته مغزی را انتخاب کنید و انتخاب کنید نارسایی قلبی را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاوه بر این پوکی استخوان، بیشتر سرطان ها شکم، بیماری کلیوی را انتخاب کنید و انتخاب کنید عوارض را افزایش دهد.

بهتر از حفاظت: رادار سدیم شخصی را ترتیب کنید.

غذاهای رستورانی حدود منصفانه چهارم سدیم دریافتی روزمره در رژیم غذایی آمریکایی ها را نمایند. غذاهای خانگی ۱۰ نسبت تولید دیگری را نمایند. همراه خود کمال سوال کردن، کمتر اجتناب کرده اند ۵ نسبت نمک خوراکی به سفره اضافه تبدیل می شود.

این بدان معناست کدام ممکن است بدترین بی ارزش – حدود ۶۵ نسبت، طبق گزارش صفحه بحث روده ها آمریکا – غذاهایی هستند کدام ممکن است اجتناب کرده اند فروشگاه خریداری می شوند.

در همین جا نحوه دفاع کردن اجتناب کرده اند شخصی به سمت حمله ها نمک فیشینگ معرفی شده است شده است:

پوستر را بیاموزید

ساخت کنندگان غذاهای پر شده با باید داده ها مصرف شده ای را روی برچسب آن قید کنند. این لیست برای ادغام کردن محتوای سدیم است.

چاپ ریز ارائه می دهیم {کمک می کند}، برای مثال، اختراع کنید کدام ممکن است ۳ اونس گوشت اغذیه فروشی مربوط به ژامبون هر دو بوقلمون ممکن است به همان اندازه ۱۰۵۰ میلی خوب و دنج سدیم داشته باشد. منصفانه فنجان سوپ منطقه مرغ ۹۴۰ میلی خوب و دنج، منصفانه تکه چسبناک آمریکایی ۴۶۰ میلی خوب و دنج را انتخاب کنید و انتخاب کنید منصفانه تکه نان ۲۳۰ میلی خوب و دنج دارد. این خیلی شوره

برچسب مرغ را نیز تجزیه و تحلیل کنید، ویژه به ویژه اگر بسته تشکیل آب گوشت باشد. تولیدکنندگان گوشت بیشتر اوقات مرغ را همراه خود تزریق سدیم پر می کنند کدام ممکن است محافظت رطوبت را افزایش می بخشد. این مرغ افزایش یافته ممکن است محتوای سدیم را به همان اندازه ۴۴۰ میلی خوب و دنج افزایش دهد.

تا حد زیادی تکه های گوشت صورتی تشکیل ۱۰۰ میلی خوب و دنج هر دو کمتر است، با این حال گوشت های فرآوری شده – مربوط به گوشت های اغذیه فروشی، سوسیس را انتخاب کنید و انتخاب کنید کالباس – می توانند تشکیل تن میلی خوب و دنج نمک اضافه شوند.

رستوران های مورد کنجکاوی شخصی را پیدا کنید

در حالی کدام ممکن است دردسرساز است بدانید در غذاهای مورد کنجکاوی رستوران خواهید کرد چه چیزی موجود است، اکثر زنجیره های سراسری داده ها مصرف شده ای را در شبکه موقعیت یابی شخصی دارند.

به سختی تجزیه و تحلیل در گذشته اجتناب کرده اند حضور در آنجا ارائه می دهیم {کمک می کند} به همان اندازه متوجه شوید کدام ممکن است منصفانه تکه پیتزا در فروشگاه بومی خواهید کرد قابل دستیابی است ۷۶۰ میلی خوب و دنج سدیم داشته باشد، در حالی کدام ممکن است منصفانه چیزبرگر ۱۶۹۰ میلی خوب و دنج دارد. در برخی اجتناب کرده اند رستوران های فست فود، ساده ۳ اونس نوار مرغ سرخ شده تشکیل ۹۰۰ میلی خوب و دنج سدیم است.

را انتخاب کنید و انتخاب کنید وقتی رستوران‌ها چیزی را کم هر دو کم سدیم می‌دانند، فریب نخورید. شناخته شده به عنوان مثال، سس سویا کم سدیم باقی مانده است ممکن است به همان اندازه ۵۰۰ میلی خوب و دنج در هر وعده داشته باشد.

اجتناب کرده اند ابتدا بپزید

پخت را انتخاب کنید و انتخاب کنید پز اجتناب کرده اند ابتدا مدیریت بسته شدن را بر میزان نمکی کدام ممکن است در بشقاب خواهید کرد به نوک می رسد را می دهد. شناخته شده به عنوان مثال، گوجه فرنگی تشکیل تنها ۶ میلی خوب و دنج سدیم است. با این حال نصف فنجان گوجه فرنگی کنسرو شده کم سدیم در جاری حاضر بیش اجتناب کرده اند سه برابر شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید به بیست میلی خوب و دنج رسیده است.

کنسرو گوجه فرنگی روزمره همراه خود ۲۲۰ میلی خوب و دنج ۱۰ برابر شورتر است.

دوبرف ذکر شد: “در جستجوی راه هایی برای تحمیل سبک را انتخاب کنید و انتخاب کنید مزه باشید.” او چاشنی های پر تاثیر مربوط به مرکبات را انتخاب کنید و انتخاب کنید سرکه را انتخاب کنید و انتخاب کنید پوشش گیاهی را انتخاب کنید و انتخاب کنید ادویه جات ترشی جات مربوط به پودر زیره را انتخاب کنید و انتخاب کنید فلفل صورتی را طرفدار می تدریجی.

گول نخورید

به مقیاس صداهای نمک های معروف لذیذ – صورتی هیمالیا، گدازه سیاه هاوایی، نمک خاکستری اقیانوس، نمک کوشر، حتی نمک کروی را انتخاب کنید و انتخاب کنید غبار – باقی مانده است هم ساده کلرید سدیم است.

دوبرو ذکر شد: “برخی اجتناب کرده اند افراد دوست دارند آن را برای سبک را انتخاب کنید و انتخاب کنید مزه امتحان کنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید برخی تولید دیگری دوست دارند خالص تر مناسب شود.” با این حال سدیم تقریباً مشابه است.

برای منصفانه ضد حمله این سیستم ریزی کنید

وقتی نیاز از حداکثر به نمک دارید، در مصرف شده موقعیت داشته باشید. میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات معاصر را انتخاب کنید و انتخاب کنید درست را انتخاب کنید و انتخاب کنید آجیل را انتخاب کنید و انتخاب کنید دانه های بو داده را انتخاب کنید و انتخاب کنید با بیرون نمک را به راحتی در دسترس است داشته باشید. ما تمایل داریم اجتناب کرده اند چیزهایی کدام ممکن است می‌توانیم ببینیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید کف دست‌هایمان به آن است‌ها می‌رسند، میان وعده بخوریم.

دوبرو ذکر شد: «مثلاً منصفانه نوع چوب شور هر دو چیپس همراه خود سدیم کم بخرید را انتخاب کنید و انتخاب کنید میزان آن را در هر وعده خاص کنید. سپس اجتناب کرده اند آن شادی کنید. با این حال کنترل کنید کدام ممکن است آن روز آن را همراه خود غذاهای غنی اجتناب کرده اند پتاسیم، مربوط به موز، مرکبات، پاپایا، آووکادو هر دو سیب زمینی متعادل کنید.