من به مدت 1 هفته هر روز شکلات خوردم و این همان چیزی بود که اتفاق افتاد


سلام ، من دومینیکن هستم و Chocogolic هستم. خوب ، احتمالاً نه به طور جدی، اما من عاشق شکلات هستم – در هر تکرار! برخی از غذاهای مورد علاقه من با کاکائو پر می شوند ، چه مایع باشند ، چه جامد ، چه پر بدن و چه به شکل خوب پخته شوند.

به هر حال ، من عاشق تغذیه سالم هستم – من به طور منظم ورزش می کنم ، از تغذیه بدن و ذهن خود برای لذت بردن از یک شیوه زندگی سالم لذت می برم. اما وقتی FitOn از من پرسید آیا می خواهم هر روز به مدت یک هفته شکلات بخورم ، چه کنم؟ این نیست امتحان کنید؟

هدف من: ثابت کنید که شکلات می تواند بخشی از شیوه زندگی سالم شما باشد و درمان روزانه با شما اهداف شما را شکست نمی دهد. آیا تکلیف را انجام دادم؟ من پایان را نمی شکنم! ادامه مطلب را بخوانید ، عاشقان شکلات.

خواص شگفت انگیز شکلات برای سلامتی

اگر می خواهید گرایش های مشروبی خود را بررسی کنید ، دیگر به دنبال آن نباشید.

شکلات برای مبتدیان – به ویژه شکلات تلخ کامل دارای منیزیم معدنی عالی من سالها با متخصص تغذیه ثبت شده لیزا ماستلا ، RD ، MPH کار کرده ام (در سطح شخصی و حرفه ای) ، بنابراین بسیاری از زنان در این مورد توضیح می دهند شکلات بگیر به عنوان غذا در دوران قاعدگی: غلظت بالای منیزیم گرفتگی عضلات را برطرف می کند ، تنش را از بین می برد و خلق و خو را بهبود می بخشد و همچنین به خواب کمک می کند.

معمولاً مشاهده می شود که چرا (در میان دلایل دیگر) چرا شیر کاکائو به عنوان یک گزینه مکمل برای فارغ التحصیلان در پایان مسابقات استقامتی مانند نیمه ماراتن. و شکلات تلخ علاوه بر منیزیم غنی از آهن، منگنز ، مس ، پتاسیم ، فسفر ، روی و سلنیوم. اما صبر کنید ، چیزهای بیشتری وجود دارد! همچنین منبع عالی آنتی اکسیدان ها است. بله دوستان … شکلات محاسبه می شود فوق العاده ، ممنون که پرسیدید

خواندن سپس فرا گرفتن آن را نشان می دهد شکلات همچنین مشخص شده است که به پشتیبانی کمک می کند سلامت قلب و فشار خونبه

شکلات می تواند به شما بدهد پوست براق و شما را در برابر آفتاب محافظت می کند (!!) ، و ترکیبات فعال ممکن افزایش عملکرد شناختی و بهبود سلامت مغزبه آیا کاری هست که با شکلات انجام ندهید؟

به یاد داشته باشید – این تحقیق در حال بررسی است شکلات تلخ (یعنی کاکائو) بلند کردن بارهای سنگین ؛ شکر اثر معکوس دارد همه این مزایای خوب از آن گیاهان زیبا و فراوان کاکائو ناشی می شود که می توان آنها را به راحتی در فرآوری محصولات غذایی بسته بندی شده و ارزان از دست داد ، متأسفانه غذاهای آمریکایی در قفسه های معادن انجام می شود. در اینجا اطلاعاتی در مورد سلامت خود دارید: هنگام خرید شکلات هوشمند باشید! اگر می خواهید از مزایای فیزیولوژیکی کاکائو و خواص جادویی آن برخوردار شوید ، درصد بالای شکلات تلخ را از تولیدکنندگان با کیفیت دنبال کنید.

من 7 روز شکلات خوردم و چه شد

آیا من همیشه به درصد بالای شکلات تلخ سالم که در بالا ذکر شد پایبند بودم؟ نه ، اما در مورد بحث است ، دوست من! اینجا هفته من است

روز 1: دیگر (برای تولد من!)

من این هفته شکلات را به رسمی ترین شکل شروع کردم: تولدها. من چند دوست داشتم و ما در حریق با تکه های شکلاتی کلاسی هرشی کارهای زیادی انجام دادیم. آیا این یک انتخاب سالم است؟ از نظر فیزیولوژیکی ، نه … نه واقعا. اما از نظر ذهنی و احساسی ، کاملاً. این یکی از آن زمان هایی بود که وسیله تغذیه ، حافظه و شادی بود – ما با تهیه شیرینی های تازه سوزان از آن لحظه (و شکلات) لذت بردیم.

روز دوم: اسموتی کاکائو

به تازگی ، رژیم کامل Ka’Chava را به لطف یک دوست انتقادی پیدا کردم. این که آیا پودر پروتئین کاکائو را انتخاب می کنید ، این غذا را تکان دهید یا خودتان آن را بپزید کاکائوی تقویت کننده روحیه، این راهی طراوت (و سالم!) برای افزودن شکلات خوشمزه به برنامه غذایی سالم است.

روز سوم: شکلات تلخ

قبل از خواب ، چند مربع شکلات تلخ از تریدر جو آوردم. برای من طعم شکلات تلخ آنقدر قوی است که نیازی به نوشیدن یا خوردن یک تن آن ندارم. می توانم کمی گاز بگیرم و احساس کنم اشتهایم کاملاً سیر شده است. اگر به یک تکه شیرین نیاز داشته باشم ، من را از خوردن آجیل در یک دسر سنگین و پر کالری نجات می دهد.

روز چهارم: شیر شکلاتی

همانطور که در بالا گفتم … دلیلی برای یافتن شیر شکلات در بسیاری از خطوط مسابقه وجود دارد! این است ترکیبی عالی از کربوهیدرات سریع و پروتئینبه من عاشق شیر شکلات به عنوان یک نوشیدنی پس از تمرین هستم ، بنابراین من نیز بعد از یک تمرین شدید آن را نوشیدم 44 دقیقه 20/20 HIIT با دانیلبه اگر به لاکتوز حساسیت دارید ، این را توصیه می کنم! سعی کنید شیر شکلات خود را با ترکیب کمتر فرآوری شده و سالم تری از کاکائو خام و شربت افرا ارگانیک تهیه کنید.

مربوط: آیا واقعاً شیر شکلات بهترین نوشیدنی بعد از تمرین است؟

روز 5: کاسه Achaí با کاکائو و شکلات تلخ

یکی از صبحانه های مورد علاقه من کاسه خامه ای است و من * آن را دوست دارم. من هرگز شکلات ochaí plus انجام نداده ام ، بنابراین متوجه شدم یک هفته برای آزمایش است … و از این بابت بسیار هیجان زده هستم. کمی کاکائو اضافه کردم و کاسه ام را با تکه های تمشک و شکلات تیره پر کردم ، و واقعاً برای صبحانه شیرین به نظر می رسید – اما دیوانه کننده بود.

روز ششم: شکلات داغ سالم

با سردتر شدن ، برای خوردن یک غذای خوشمزه و خوشمزه به FitOn رفتم نوشیدنی کاکائویی فوق العادهبه در مورد یک نوشیدنی گرم و شیرین در پاییز چیز آرامش بخشی وجود دارد ، می دانید؟ مخلوط شکلات و ادویه ها مرا به یاد شکلات داغ مکزیکی می اندازد (یکی دیگر که دوست داشتم) ، اما سبک تر و مغذی تر.

روز 7: براونی

فینال شنبه؟ یک پای شکلاتی جویدنی از فروشگاه محلی مورد علاقه من. دنده ها احتمالاً همیشه غذای مورد علاقه من بوده اند (و من نمی خواهم پرخوری کنم) ، بنابراین محدود کردن آن یک تمرین عالی برای کنترل خود بود.

نتایج: احساس خوشبختی می کنم! هفته بسیار خوبی بود و برای من لذت بخش بود که هر روز روی تهیه (یا خرید) یک غذای شکلاتی خوشمزه تمرکز کنم. چه پخت داغ باشد یا تلخ از نانوایی فرانسوی یا مخلوطی نرم از کاکائو و غذای فوق العاده خامه ای ، شکلات می تواند کمی شادی را به رژیم غذایی شما اضافه کند.

زمینه: بقیه رژیم غذایی من

فکر می کنم غذاهای شکلاتی من با بقیه رژیم متعادل بود. من خودم را محدود نمی کنم و به صورت شهودی غذا می خورم (که بخشی از تمرینات شخصی من است) ، اما من سبزیجات را دوست دارم و علاقه ای به خوردن غذای سالم دارم و از غذاهای کم شیرین و غنی سیر شده ام (البته اگر اینطور باشد) قهوه ای). به خاطر داشته باشید که تصویر وعده های غذایی هفتگی من بخش بسیار کمی از آنچه در هفت روز خوردم است. به عنوان مثال ، یک وعده غذایی کوچک ، میگو ، مارچوبه ، اسفناج بو داده و ماکارونی فرشته (پروتئین ، سبزیجات زیاد ، مقداری کربوهیدرات … دریافت می کنید).

مورد علاقه من شکلات سالم است

استایل مورد علاقه من؟ تمام مسیر! حتی وقتی این را می نویسم و ​​درد یا شکلات یک دقیقه پیش را به خاطر می آورم ، از قبل می خواهم به مکانی فرانسوی بروم و یک کروسان کره ای شکلاتی سیاه در مرکز آن ذوب کنم.

IMO زیبایی شکلات است. بسیار متنوع است و می تواند به طرق مختلف در منوی شما گنجانده شود. چه به تنهایی ، با میوه ، مخلوط با سبزیجات ، پخته ، منجمد ، پودر شده … دیدن (و مصرف) شگفت انگیز است.

اگر مجبور به انتخاب باشم ، باید بگویم که کوکتل این هفته واقعاً من را از بین برد. از نظر روش “سالم” مصرف شکلات ، خوشحال شدم که متوجه شدم از مخلوط کاسه شکلاتی-اوچی چای-خامه ترش خوشم می آید. دوباره کاملاً درستش می کنم!

بسته بندی

همانطور که گفتم ، این تجربه شادی بزرگی را در زندگی و کار روزانه من به ارمغان آورده است. شکلات واقعاً روحیه را بالا می برد ، مردم! در مورد وزن ، عملکرد و سایر شاخص های سلامتی – صادقانه بگویم ، من همان چیزی هستم که هفت روز پیش بودم. تغییر وزن ، کندی ، افزایش یا کاهش قند وجود ندارد. چقدر خنده دار ، چقدر عادی (و قطعاً سالم!)

برای من ، این رویکرد متعادل در مورد سلامتی بهترین راه برای حفظ تعادل کامل بدن و ذهن شما است. من یک دانشمند نیستم ، اما “نتیجه” این “مطالعه” می گوید: کاکائو = هموستاز.

من پزشک طرفدار نیستم. به عنوان یک محقق ، من یک مربی تغذیه * معتبر هستم ، بنابراین تجربه و تخصص هفتگی من: غذاهایی را بیابید که شادی شما را به همراه دارد و در مورد آنها بیشتر بیاموزید. اضافه کردن به زمان غذا خوردن خود توجه کنید؛ این یک حرکت ساده آگاهی بخشی خود سالم است (تحقیقات نشان می دهد که می تواند به شما در کاهش وزن کمک کند اگر این هدف شماست) هیچ کس نباید از شادی محروم شود و هرچه تجربه شادتر و به یاد ماندنی تری داشته باشید ، عادات سالم تر و مثبت تری در سایر زمینه های زندگی خود خواهید داشت.

خوردن دسرها و تغذیه سالم ایده های متقابل نیستند. اگر آنها عاقلانه و عمدی در این مورد عمل کنند ، می توانند دست در دست هم در هماهنگی زندگی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید