ناسی لمک استاندارد

اجزای عالی وعده غذایی متعادل را انتخاب کنید و انتخاب کنید مغذی چیست؟ به مشاوره متخصصان سلامت، عالی وعده غذایی مفید برای ادغام کردن قطعات زیر است:

پروتئین ها:

پروتئین ها بلوک های ساختمانی برای ماهیچه ها، منافذ و پوست را انتخاب کنید و انتخاب کنید موی مفید هستند. آنها علاوه بر این به پاسخ های شیمیایی خالص در هیکل خواهید کرد کمک می کنند. گوشت تأمین کاملی اجتناب کرده اند پروتئین است کدام ممکن است شامل ۹ اسید آمینه حیاتی برای سلامت انسان است. هیچ طبیعی تمام آمینو اسیدهای حیاتی می خواست را تامین نمی شود. به همین دلیل برای به کف دست رساندن آنها نیاز دارند مختلط اجتناب کرده اند سبزیجات بلعیدن کنید.

کربوهیدرات ها:

کربوهیدرات ها تأمین بی نظیر نشاط هستند. آنها به ۲ دسته قطع می شوند: کربوهیدرات های آسان کدام ممکن است برای عجله هضم می شوند. را انتخاب کنید و انتخاب کنید کربوهیدرات های پیچیده کدام ممکن است {به آرامی} هضم می شوند. دارایی ها کربوهیدرات های آسان میوه، شکر، برنج سفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید آرد هستند. کربوهیدرات های پیچیده در سبزیجات بی تجربه هر دو نشاسته ای، غلات درست، لوبیا را انتخاب کنید و انتخاب کنید عدس کشف شد می شوند. فیبر تعیین کنید عکس اجتناب کرده اند کربوهیدرات است کدام ممکن است هیکل در موقعیت به هضم آن نیست. اگرچه اکثر کربوهیدرات ها به مولکول های قند تجزیه می شوند، فیبر {نمی تواند} تجزیه شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید به عنوان جایگزین هضم نشده اجتناب کرده اند هیکل رفتن می تدریجی. همراه خود این جاری، به ترتیب بلعیدن قند در هیکل {کمک می کند} را انتخاب کنید و انتخاب کنید به مدیریت گرسنگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید قند خون {کمک می کند}.

{چربی ها}:

{چربی ها} مشهور ۲ طرفه ای دارند. همراه خود وجود این ادراک کلی کدام ممکن است {چربی ها} برای شما ممکن است خطرناک هستند، رژیم غذایی با بیرون چربی خواهید کرد را می کشد! هیکل خواهید کرد برای سنتز ویتامین های محلول در چربی قابل مقایسه با ویتامین D به چربی خواستن دارد. {چربی ها} به ۲ دسته چربی های اشباع را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیر اشباع (برای ادغام کردن چربی های تک غیر اشباع را انتخاب کنید و انتخاب کنید تعدادی از غیر اشباع) قطع می شوند. آجیل، زیتون را انتخاب کنید و انتخاب کنید آووکادو دارایی ها چربی تک غیراشباع هستند. ماهی را انتخاب کنید و انتخاب کنید غذاهای دریایی دارایی ها بی نظیر اسیدهای چرب غیراشباع تعدادی از هستند. چربی اشباع بیش اجتناب کرده اند حد فعلی در کره، چسبناک را انتخاب کنید و انتخاب کنید گوشت صورتی ممکن است برای بهزیستی خواهید کرد خطرناک باشد. بلعیدن چربی های اشباع شده نباید به بیش اجتناب کرده اند ۱۶ خوب و دنج در روز محدود شود، در حالی کدام ممکن است چربی های ترانس (چربی های غیراشباع مهندسی شده برای از گرفتن خواص ایمن چربی های اشباع شده) باید اجتناب شود.

ویتامین های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید چرخ دنده معدنی:

متنوع اجتناب کرده اند ویتامین های غذایی برای بهزیستی مهم هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید شناخته شده به عنوان مثال می توان به ویتامین های A، B کمپلکس، C، D، E، K را انتخاب کنید و انتخاب کنید اسید فولیک ردیابی کرد. ضعیف ویتامین ممکن است باعث پوکی استخوان، اسکوربوت، نقطه ضعف سیستم امنیت، پیر شدن نابهنگام را انتخاب کنید و انتخاب کنید حتی طیف گسترده ای از خاصی اجتناب کرده اند بیشتر سرطان ها شود. بلعیدن بیش اجتناب کرده اند حد ویتامین علاوه بر این ممکن است در نتیجه مسمومیت های قابل توجه قابل مقایسه با B. ویتامین B-6 هر دو ویتامین A. متنوع اجتناب کرده اند میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات سرشار اجتناب کرده اند ویتامین هستند. چرخ دنده معدنی قابل مقایسه با کلسیم، آهن، روی، ید را انتخاب کنید و انتخاب کنید کروم برای سلامت انسان حیاتی هستند. ضعیف ممکن است در نتیجه مشکلات قابل توجه بهزیستی قابل مقایسه با استخوان های ظریف را انتخاب کنید و انتخاب کنید اکسیژن رسانی ضعیف خون شود. قابل مقایسه با ویتامین های غذایی، بلعیدن بیش اجتناب کرده اند حد چرخ دنده معدنی ممکن است در نتیجه شرایط شبح کننده اقامت شود. بلعیدن بیش اجتناب کرده اند حد پتاسیم ممکن است در نتیجه انجام ناتمام کلیه شود. چرخ دنده معدنی در طیف گسترده ای از وعده های غذایی اجتناب کرده اند جمله لبنیات را انتخاب کنید و انتخاب کنید فرآورده های گوشتی کشف شد تبدیل می شود.

اب:

کف دست کم گرفته شده ترین بخش عالی رژیم غذایی مفید. هیکل انسان اجتناب کرده اند ۶۰ به همان اندازه ۷۰ نسبت آب {تشکیل شده است}. به این انجمن، آب {برای حفظ} انجام صحیح هیکل حیاتی است.

ناسی لماک، همراه خود تمام ایده ها ناسالمش، به طرز شگفت انگیزی اجزای حیاتی عالی وعده غذایی متعادل را می دهد. پروتئین‌ها، کربوهیدرات‌ها، چربی‌ها، ویتامین‌ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید چرخ دنده معدنی همگی در ناسی لماک فعلی است.

مدل بی نظیر ناسی لماک معمولاً شامل چرخ دنده زیر است: برنج پخته شده در شیر نارگیل، سامبال (ترکیب کردن فلفل صورتی پخته شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید پیاز)، آنچوی سرخ شده (ایکان بیلیس)، تخم مرغ آب پز را انتخاب کنید و انتخاب کنید خیار خلال شده.

در حالی کدام ممکن است مناسب است کدام ممکن است زرده تخم مرغ کلسترول بالایی دارد، تخم مرغ علاوه بر این شامل چرخ دنده مغذی است کدام ممکن است بالقوه است به کاهش خطر بیماری قلبی کمک تدریجی، اجتناب کرده اند جمله پروتئین، ویتامین های B12 را انتخاب کنید و انتخاب کنید D، ریبوفلاوین را انتخاب کنید و انتخاب کنید اسید فولیک. تحقیقات جدیدترین نماد داده است کدام ممکن است بلعیدن متداولتخم مرغ – کمتر از عالی تخم مرغ در روز – خطر بیماری قلبی را در اشخاص حقیقی مفید افزایش نمی دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید بالقوه است بخشی اجتناب کرده اند عالی رژیم غذایی مفید باشد (۱st Hu FB, Stampfer MJ, Rimm EB, et al. A. بررسی بلند مدت نگر بلعیدن تخم مرغ را انتخاب کنید و انتخاب کنید خطر ابتلا به مشکلات قلبی در پسرها را انتخاب کنید و انتخاب کنید دختران JAMA 1999؛ ۲۸۱:۱۳۸۷-۹۴ ۲ Fernandez ML کلسترول غذایی حاضر شده توسط تخم مرغ را انتخاب کنید و انتخاب کنید لیپوپروتئین های پلاسما در باند های مفید Curr Opin Clin Nutr Metab Care 2006؛ ۹:۸-۱). آنچوی (Ikan Bilis) علاوه بر این تأمین پروتئین، کلسیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید آهن است.

برنج تأمین خوبی اجتناب کرده اند کربوهیدرات ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید به همان اندازه حدودی پروتئین است. برنج سفید فوق العاده تصفیه شده، جلا داده شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند سبوس (محافظت بذر) را انتخاب کنید و انتخاب کنید جوانه (جنین) آن کنار شده است. این کار برای افزایش استاندارد پخت، ماندگاری را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبک انجام تبدیل می شود، با این حال متاسفانه به هزینه کاهش قطعا ارزش آن را دارد غذایی است. برنج اسپرسو ای عالی غلات درست مفید است کدام ممکن است هم شامل سبوس را انتخاب کنید و انتخاب کنید هم جوانه است. این دلیل است، برنج اسپرسو ای شامل فیبر بیشتری نسبت به برنج سفید است. شناخته شده به عنوان مغذی ترین بخش غلات، سبوس را انتخاب کنید و انتخاب کنید جوانه سرشار اجتناب کرده اند فیبر را انتخاب کنید و انتخاب کنید چندین ویتامین، چرخ دنده معدنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید آنتی اکسیدان هستند. برنج سفید ممکن است باعث افزایش ناسالم قند خون شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید آن را برای مبتلایان دیابتی نامناسب می تدریجی. به همین دلیل، برنج اسپرسو ای را شناخته شده به عنوان متفاوت مفید تری انواع کنید.

استفاده اجتناب کرده اند شیر نارگیل (سانتان) موضوع بی نظیر بحث با اشاره به ناسی لمک {بوده است}. نارگیل شامل چربی اشباع شده است، با این حال چربی آن عمدتا به تعیین کنید اسیدهای چرب اشباع شده همراه خود زنجیره متوسط ​​(MCFAs) است، به طور قابل توجهی چیزی به تماس گرفتن اسید لوریک. این ماده در هیکل به ۱ مخلوط کردن فوق العاده مفید به تماس گرفتن مونولورین تغییر تبدیل می شود، عالی ضد ویروس را انتخاب کنید و انتخاب کنید ضد میکرو ارگانیسم کدام ممکن است طیف وسیعی اجتناب کرده اند ارگانیسم های بیماری زا را اجتناب کرده اند بین می برد. امروزه اعتقاد بر اینجا است کدام ممکن است بلعیدن شیر نارگیل ممکن است به دفاع کردن اجتناب کرده اند هیکل در مخالفت با عفونت ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید ویروس ها کمک تدریجی.

خیار تأمین خوبی اجتناب کرده اند فیبر نامحلول است کدام ممکن است در آب رفع نمی‌شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید می‌تواند به حرکت وعده های غذایی اجتناب کرده اند طریق سیستم گوارشی خواهید کرد کمک تدریجی، مشترک بودن را آسانسور کرده را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند یبوست جلوگیری می‌تدریجی. تأمین خوبی اجتناب کرده اند پتاسیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید سرشار اجتناب کرده اند ویتامین K است.

خواهید کرد آن را دارید. مشهور جنجالی ناسی لمک بی ایده است. جدا از قطعا ارزش آن را دارد غذایی، استفاده آزادانه ناسی لمک اجتناب کرده اند فلفل صورتی در سامبال شخصی فواید عکس نیز دارد. بر ایده مقاله ای کدام ممکن است توسط کالج بهداشت کلی هاروارد در ۴ آگوست ۲۰۱۵ چاپ شده شد، «{افرادی که} تقریباً {هر روز} غذاهای پرخطر می خورند، ۱۴ نسبت چشم انداز اقامت تمدید شده تری نسبت به افرادی دارند کدام ممکن است کمتر اجتناب کرده اند عالی بار در هفته غذای پرخطر بلعیدن می کنند. عالی بررسی جدید افرادی که به طور مشترک غذاهای پرخطر می خورند نیز نسبت به افرادی که به سختی غذاهای پرخطر می خورند، کمتر کشف نشده خطر ابتلا به بیشتر سرطان ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیماری های قلبی را انتخاب کنید و انتخاب کنید تنفسی قرار دارند.

رژیم تحت وب دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر