نکاتی برای تمرین وقتی که وقت ندارید – تناسب اندام کندی


اگر دوره ZUMBA® را در South Jersey گذرانده اید ، متوجه خواهید شد که آموزش چقدر می تواند هیجان انگیز باشد. شما عرق می کنید ، ماهیچه می سازید و از شریک زندگی دیگران به نحوی که ورزش کمی می کند لذت می برید ، اما اگر همیشه برای کلاس ZUMBA® وقت ندارید ، چطور؟

همه گاه و بیگاه مشغول هستند و به نظر می رسد که جهان روز به روز شلوغ می شود ، اما این بدان معنا نیست که توقف تمرینات در طولانی مدت به شما کمک می کند. در حقیقت ، تأخیر در ورزش می تواند بهره وری را کاهش دهد ، خلق و خو را پایین بیاورد و حتی به مشکلات سلامتی کمک کند.

اما ورزش زیاد طول نمی کشد. در اینجا بهترین روش ها برای آموزش طوری است که انگار وقت ندارید.

ورزش را به زندگی خود اضافه کنید

ورزش خوب به قیمت انرژی که مصرف می کنید م effectiveثر است ، نه به خاطر ابزارهایی که استفاده می کنید.

پیاده روی کمی سریعتر یا حتی دویدن تا مقصد می تواند راهی عالی برای سوزاندن کالری بیشتر و نزدیک شدن به اهداف تناسب اندام شما باشد. اگر دویدن را دوست ندارید ، می توانید به جای مسافرت معمولی با دوچرخه تمرین کنید ، یا حتی گوساله ای بلند کنید و منتظر قطار باشید. اگر سوار ماشین شوید و شکم خود را تا حد ممکن بکشید ، می توانید کالری بیشتری بسوزانید تا به اهداف تناسب اندام خود نزدیک شوید.

تمرینات خود را برنامه ریزی کنید

هر از گاهی زندگی می تواند بسیار شلوغ باشد ، و وقت آزاد برای بلند کردن وزنه یا دویدن برای شما باقی نمی گذارد. با این حال ، مهم است که زمانها و زمانهایی را که زمان تمرین شما مملو از تمرینات غیر ضروری است مشخص کنید.

برنامه هفتگی خود را بررسی کنید و چندین بار در هفته 30 دقیقه ورزش را کنار بگذارید. حتی اگر زمانی را برای 30 دقیقه تمرین اختصاص دهید ، می توانید عادتی را ایجاد کنید که سلامت و رفاه کلی شما را بهبود می بخشد.

یک جلسه میکرو انجام دهید

اگر فکر می کنید وقت ندارید یا علاقه مند به یک دوره آموزشی در جنوب جرسی هستید ، همین حالا با ما تماس بگیرید!



دیدگاهتان را بنویسید