کاهش وزن. * آه

بله ، مبارزه برای کاهش وزن واقعی است – و حتی اگر بخواهیم ظاهر و احساس خوبی داشته باشیم (فوراً) – بسیار سخت است! و اگر نمی دانید چگونه حرکت کنید ، کار دشوارتر به نظر می رسد.

متأسفانه هیچ راهی برای کاهش وزن وجود ندارد. همه ما انواع مختلف بدن و اهداف داریم. در حالی که ظاهر خوب و احساس اعتماد به نفس یک انگیزه عالی برای خلاص شدن از وزن ناخواسته است ، کاهش وزن مزایای سلامتی دیگری نیز دارد.

بنابراین قبل از اینکه به “چگونه” بپردازیم ، بیایید به “چرا” نگاه کنیم. تغییر شیوه زندگی برای کاهش وزن سالم می تواند به طرق مختلف بهزیستی شما را بهبود بخشد:

  • استرس زانو ، مچ پا و پا را از بین می برد.
  • تنش کمر را کاهش می دهد.
  • خطر بیماری های مزمن مانند دیابت ، فشار خون بالا ، کلسترول بالا و بیماری های قلبی را کاهش می دهد.
  • خواب را بهبود می بخشد و خطر آپنه خواب را کاهش می دهد.

این چیز خوبی است ، درست است؟

با تعهد قوی برای ارتقاء سلامت شروع کنید ؛ و به نوبه خود ، احساس می کنید قوی تر ، مطمئن تر و تحت کنترل هستید.

دستور العمل برای نتایج

  • اهداف تعیین کنید.هنگامی که تصمیمی گرفتید و آن را با تمام وجود پذیرفتید ، کمی زمان بگذارید تا جهت خود را مشخص کنید. به آرامی شروع کنید و اولین هدفی را که می توانید به آن برسید انتخاب کنید. شما می خواهید مطمئن شوید که زود موفق می شوید – این به شما انگیزه می دهد تا به راه خود ادامه دهید! صبور باشید و خودتان تصمیم بگیرید. این یک راه حل یک شبه نیست ، اما ذهن و بدن شما از تلاش های شما برای بهبود رفاه شما قدردانی می کند!
  • به تغذیه خود توجه کنید.کاهش وزن شامل چیزی فراتر از ورزش است. آنچه مصرف می کنید همراه با ورزش به شما کمک می کند تا کالری بسوزانید. عادت به خواندن برچسب در مغازه خواربار فروشی داشته باشید ، از مصرف شکر ، چربی های اشباع و ترانس و سدیم خودداری کنید. این عناصر در بسیاری از غذاهایی که می خورید پنهان شده اند ، به ویژه غذاهای کنسرو شده و فرآوری شده. میوه ها و سبزیجات تازه (به ویژه سبزیجات برگ تیره) ، گوشت بدون چربی ، محصولات لبنی کم چرب یا کم چرب و غذاهای پر فیبر را ذخیره کنید. مقدار زیادی آب بنوشید-نوشیدنی های پر کالری مانند الکل و نوشابه را محدود کنید. و غذا را از دست ندهید! بسیار مهم است که بدن خود را با پروتئین و کربوهیدراتهای پیچیده مانند کینوا ، بلغور جو دوسر ، غلات و حبوبات پر کنید.
  • حرکت را شروع کنید.به آرامی ، با تمریناتی که دوست دارید شروع کنید و روال مورد علاقه خود را ایجاد کنید. نیازی به گذراندن ساعت ها بر روی تردمیل نیست ، به خصوص اگر به چنین تمریناتی عادت ندارید. پیاده روی یا دوچرخه سواری 30 دقیقه ای داشته باشید. در چند دایره شنا کنید. نکته اصلی این است که ضربان قلب خود را افزایش داده و متابولیسم خود را برای سوزاندن کالری افزایش دهید. در ابتدا زیاده روی نکنید ، فقط قدم های کوچک بردارید. متوجه خواهید شد که استقامت شما با کار عضلات افزایش می یابد.

Freedom Fitness ، که دارای 4 مکان در Corps-Christie بزرگتر است ، در سفر شما با شما همکاری می کند. باشگاه های ما علاوه بر تمرینات فردی ، تجهیزات کاردیو ، گزینه های تمرین گروهی (زومبا – جالب) و یک کمپ بوت را ارائه می دهند.

برای یافتن نزدیکترین آدرس Freedom Fitness با ما تماس بگیرید – ما به شما اعتماد داریم و آماده حرکت هستیم!

همیشه قبل از شروع هرگونه برنامه کاهش وزن یا ورزش با پزشک خود مشورت کنید.