هرگز تسلیم نشو ، هرگز تسلیم نشو


AthingMu

“مثبت اندیش باشید و می دانید که بهترین ها در راه است.” – Athing Mu ، المپیک 2021 توکیو ، دارنده مدال طلا 800 متر

تابستان تقریباً به پایان رسیده است ، اما همانطور که می گویند ، “کار زیاد است و زمان بسیار کم است.” در تمام دویدن ها ، این یک فرصت عالی برای تقویت عزم خود است. به خاطر داشته باشید که حتی ورزش های سبک نیز به شما این قدرت را می دهد که روز را تسخیر کرده و تناسب اندام خود را حفظ کنید.

آیا آب (خربزه) می دهید؟

روز ملی هندوانه در این ماه بود و هندوانه علاوه بر اینکه غذای مناسب تابستانی برای این روز گرم است ، فواید زیادی نیز برای سلامتی دارد.

شما را هیدراته نگه می دارد – همانطور که از نامش پیداست ، هندوانه 92٪ آب است!

روده سالم را تحریک می کند – سرشار از فیبر است.

به قلب شما کمک می کند – آنتی اکسیدان هایی مانند لیکوپن به التهاب در عروق کمک می کند.

مواد مغذی – سرشار از ویتامین A و C ، غنی از پتاسیم و سایر مواد معدنی را ارائه می دهد!

درد عضلانی را کاهش می دهد-حاوی آنتی اکسیدان L- سیترولین است که به بازیابی هندوانه کمک می کند.

صحبت از بهبودی …

هندوانه شدید dotFIT یک نوشیدنی تجدید پذیر

اسلاید بازیابی هندوانه FITCO 1

ترکیب بندی

2 فنجان تکه هندوانه یخ زده ، بدون دانه ، را به مکعب های 1 اینچی تقسیم کنید

1 قاشق غذاخوری dotFIT آمینو XXXL- هندوانه

1 فنجان توت فرنگی یخ زده

1 فنجان شیر جو دوسر

2 قاشق چایخوری عسل (اختیاری)

1 فنجان یخ (اختیاری)

دستورالعمل ها

  1. همه مواد را به مخلوط کن اضافه کنید
  2. هم بزنید تا یکدست شود
  3. داخل فنجان ها بریزید
  4. خوشحال باش!

نکته: برای ترکیب طعم ها ، توت فرنگی را جایگزین آناناس ، چغندر ، موز یا سایر میوه های مورد علاقه کنید!

همه کلاسها گنجانده شده است

تمرینات گروهی فرصتی عالی برای تقویت سلامت شما و ملاقات با اعضای همفکر در یک قایق است. تمرینات گروهی همراه با فرم و تکنیک مناسب به شما انگیزه می دهد. همچنین تنوع مورد نیاز شما را به تمرینات شما می افزاید.

دروس گروهی نیز موجود است:

  • شما را مسئول بدانید
  • شما را ثابت قدم نگه دارید.
  • در یافتن دوست کمک کنید.
  • کاهش وزن را افزایش دهید.
  • جالب هست!

چندین تمرین گروهی وجود دارد که باید در ورزشگاه ما در نظر بگیرید:

BODYPUMP

بادی پمپ FITCO

سبک ، آهنگین و سریع باشید. با تکرار بیشتر وزن سبک ، تمرین بد بدن را خواهید داشت. با آموزش ساده و تشویق مربیان باتجربه ، در گروه به موفقیت های بیشتری خواهید رسید و گرسنه باز شدن مجدد خواهید بود.

HIIT مربی اصلی قهرمان است

FITCO HIITCore

وقتی می گوییم این درس سرگرم کننده است ، ما شما را با یک سری حرکات چالش برانگیز که باعث عرق کردن و تپش قلب می شوند ، بسیار مناسب می سازیم. این یک کلاس شدید تمرینات قلبی و تمرینات قدرتی است که استقامت و قدرت شما را افزایش می دهد. جالب است ، درست است؟

دوچرخه

از راحتی کلاسهای دوچرخه سواری ما ، دامنه های کوه و موارد دیگر را مشاهده کنید. این کلاس از پمپاژ پا ، چهار سوختگی ، طولانی شدن ریه ، سیستم قلبی عروقی را کنار می گذارد. ایجاد دوام فوق العاده ، پای خود را تنظیم کرده و کالری سوزانده شده را تماشا کنید.

به کلاس گروه بپیوندید

اعضای انگیزشی

حرفهای زیادی برای گفتن در مورد @ karina.nicoldine در اینستاگرام وجود دارد. او نه تنها 5 بار رکورددار دو و میدانی است ، بلکه نگاه او به زندگی و پیشنهادات انگیزشی ما را برای حرکت به جلو ترغیب می کند. خودمان

او با کار سخت خود را شکل می دهد ، اما پاداش هایی نیز برای شکل دادن به سفالگری با اشتیاق دارد. اعتماد به نفس او به عنوان یک ورزشکار و مدل لباس ورزشی به او انگیزه می دهد که بهترین باشد ، بهترین زندگی کند و همیشه مثبت اندیش باشد.

اف سی کارینا

“وقتی خیلی دوست داری و زیاد می خندی. زندگی زیبایی داری.”

اعضای الهام بخش ، رکوردشکن و ضد تیراندازی را در اینستاگرام دنبال کنید @ karina.nicoldine برای انگیزه بیشتر!

اعضایی که آن را جابجا می کنند ، آن را جابجا می کنند.

هیچ چیز نمی تواند آرامش بهتری به شما بدهد یا مانند یک چرخه یوگای خوب. ما در یک دوره پویای یوگا @ cloud9yogi را در اینستاگرام نشان می دهیم که از هر نظر گسترش می یابد و متعادل می شود. برخی از اقدامات او برای ذهن و بدن منافع بزرگی به همراه دارد.

چین های جلو:

بهترین راه برای شروع کلاس یوگا خم شدن به جلو است. ژستی که می توانید در هر مکانی انجام دهید ، به کشش کل پشت از سر تا پا کمک می کند. همچنین به آرامش سیستم عصبی کمک می کند و به بدن اجازه می دهد تا حداکثر آرامش را داشته باشد.

بازکننده های مفصل ران:

تمرینات باز کردن مفصل ران در طول یوگا نه تنها به باز شدن لگن و ستون فقرات کمک می کند ، بلکه حرکت و گردش بدن را نیز بهبود می بخشد. این به ایجاد تغییر انرژی کمک می کند که تنش را در بدن برطرف می کند.

دور برگشت:

هیچ جلسه یوگا نباید بدون برگشتن به پایان برسد. این حالت آسان به بهبود وضعیت بدن ، طولانی شدن ستون فقرات و افزایش سطح اکسیژن کمک می کند. همچنین به مقابله با استرس و اضطراب کمک می کند.

فراموش نکنید که @ cloud9yogi را در اینستاگرام دنبال کنید تا طرح های بیشتری را بیاموزید و داستان الهام بخش او را بخوانید.

تو قوی هستی!

گرگ و میش تابستان شروع به سوسو زدن کرد و در افق شروع به سقوط کرد. اگر همه چیز شکست خورد ، یک چیز را به خاطر بسپارید: به اینجا رسیدید. شما کل قنداق را لگد کرده اید تا با عزم راسخ به وضعیت فعلی خود برسید و هرگز تسلیم نشوید. همانطور که همه در تناسب اندام می گویند اتصال قدرت واقعی است. همینطور ادامه بده! شما الهام بخش همه ما هستید.

دیدگاهتان را بنویسید