چرا باید رژیم غذایی گیاه محور داشته باشید؟

رژیم های طبیعی اجتناب کرده اند بلعیدن ساده محصولات گرفته به همان اندازه رژیم هایی کدام ممکن است برای ادغام کردن گوشت را انتخاب کنید و انتخاب کنید فرآورده های حیوانی است را برای ادغام کردن تبدیل می شود. در همین جا برخی اجتناب کرده اند متعدد اجتناب کرده اند مواردی کدام ممکن است باید دنبال شوند معرفی شده است شده است:

وگان… در پایان است ساده محصولات انتهای طیف وگان ها سبزیجات، میوه ها، آجیل، دانه ها، لوبیاها را انتخاب کنید و انتخاب کنید غلات درست را بلعیدن می کنند. با این حال آنها تمام غذاهای همراه خود منشاء حیوانی را اجتناب کرده اند رژیم غذایی شخصی بردن می کنند … این برای ادغام کردن گوشت، مرغ، غذاهای دریایی، تخم مرغ را انتخاب کنید و انتخاب کنید محصولات لبنی مربوط به شیر، چسبناک، کره را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیره تبدیل می شود.

وگان ها دارایی ها پروتئین حیوانی را همراه خود دارایی ها عکس کدام ممکن است سرشار اجتناب کرده اند این خشن مغذی حیاتی هستند متفاوت می کنند. اینها برای ادغام کردن لوبیا، بادام زمینی (مربوط به کره بادام زمینی)، توفو، آجیل درختی، نخود را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر حبوبات است را انتخاب کنید و انتخاب کنید {تضمین می کند} کدام ممکن است وگان ها علیرغم شایعات کاملاً برعکس، گمشده پروتئین هستند.

لاکتو گیاهخوار… رژیمی است کدام ممکن است غذاهای همراه خود منشاء حیوانی جدا از لبنیات مربوط به شیر، کره، چسبناک را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر چرخ دنده غذایی محصول جانبی شده اجتناب کرده اند شیر حیوانی را بردن می تدریجی.

اوو گیاهخوار… یکی تولید دیگری اجتناب کرده اند رژیم های غذایی است کدام ممکن است غذاهای همراه خود منشاء حیوانی (گوشت، ماهی را انتخاب کنید و انتخاب کنید لبنیات) را بردن می تدریجی علاوه بر این اینکه شامل تخم مرغ است.

گیاهخوار Lacto-Ovo… عالی رژیم گیاهخواری است کدام ممکن است برای ادغام کردن لبنیات را انتخاب کنید و انتخاب کنید تخم مرغ است، با این حال گوشت را انتخاب کنید و انتخاب کنید ماهی را بردن نمی شود.

آفت خوار… عالی رژیم غذایی تخمی-لاکتو-طبیعی است کدام ممکن است برای ادغام کردن ماهی نیز تبدیل می شود.

انعطاف پذیر هر دو نیمه گیاه خوار… برای ادغام کردن بسیاری از رژیم های غذایی بر مقدمه رژیم گیاهخواری باشد. این می تواند یک رژیم غذایی طبیعی است کدام ممکن است قابل انجام است برای ادغام کردن بخشها به سختی گوشت صورتی، مرغ، غذاهای دریایی، تخم مرغ را انتخاب کنید و انتخاب کنید لبنیات نیز باشد.

چون آن است می بینید، این رژیم های طبیعی اجتناب کرده اند رژیم های کاملاً طبیعی گرفته به همان اندازه رژیم هایی کدام ممکن است برای ادغام کردن برخی هر دو همه محصولات حیوانی، با این حال در بخشها محدود، مشخص است.

مزایای رژیم غذایی طبیعی چیست؟

هنگامی کدام ممکن است محصولات را شناخته شده به عنوان اساس بی نظیر رژیم غذایی شخصی تنظیم می کنید، می توانید:

  • درجه قند خون شخصی را کاهش دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند ابتلا به دیابت نوع ۲ (T2D) جلوگیری هر دو کاهش دهید.

  • فشار خون شخصی را کاهش دهید

  • بار کلیه های شخصی را کاهش دهید (همراه خود اجتناب هر دو کاهش پروتئین های حیوانی در رژیم غذایی شخصی)

  • به کاهش پوند {کمک می کند} را انتخاب کنید و انتخاب کنید

  • پیشگیری اجتناب کرده اند بیماری قلبی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سکته مغزی (همراه خود کاهش تجمع پلاک در رگ های خونی).

… جدا از مزایای فوق العاده تولید دیگری.

این اعلام کردن توسط متعدد اجتناب کرده اند تحقیق فعلی پشتیبانی تبدیل می شود. مثلا:

تحقیق ای کدام ممکن است بر روی نزدیک به ۱۰۰۰۰۰ عضو کلیسای ادونتیست روز هفتم، کدام ممکن است رژیم گیاهخواری را فروش می تدریجی، توسط دانشکده لوما لیندا در کالیفرنیا تکمیل شد، نماد داد کدام ممکن است گیاهخواران نسبت به غیر گیاهخواران نرخ T2D کمتری دارند. این تحقیق علاوه بر این نماد داد کدام ممکن است گیاهخواران وزن مفید تری دارند، کدام ممکن است قابل انجام است دلیل دهد کدام ممکن است چرا انواع کمتری اجتناب کرده اند آنها دیابتی هستند.

عالی تحقیق ۷۲ هفته‌ای کدام ممکن است توسط کمیته اسناد برای پزشکی به فرماندهی آشکار شد، تمایز‌های بین دیابتی‌های نوع ۲ را کدام ممکن است اجتناب کرده اند رژیم غذایی کم‌چرب را انتخاب کنید و انتخاب کنید وگان استفاده می‌کردند را انتخاب کنید و انتخاب کنید {افرادی که} اجتناب کرده اند رژیم غذایی همراه خود کربوهیدرات متداولپیروی می‌کردند، بازرسی کرد. محققان دریافتند کدام ممکن است کاهش قابل توجهی در درجه کلسترول HbA1C را انتخاب کنید و انتخاب کنید LDL (ناسالم) {در میان} گیاهخواران موجود است. درجه زیرین HbA1C نماد می دهد کدام ممکن است ممکن است به خوبی T2D شخصی را مدیریت می کنید.

۲ تحقیق تمدید شده مدت اجتناب کرده اند کالج بهداشت نهایی هاروارد نماد داد کدام ممکن است در بین ۱۵۰۰۰۰ حاضر دهنده مراقبت های بهداشتی، افرادی که به مدت ۴ سال روزانه ۱/۲ وعده اضافی گوشت صورتی بلعیدن می کردند، ۵۰ سهم تا حد زیادی کشف نشده خطر ابتلا به T2D بودند.

تحقیقات فعلی نماد می دهد کدام ممکن است تحریک در هیکل در تحمیل T2D عملکرد دارد. T2D به صورت از دوام به انسولین به نظر می رسد تبدیل می شود. به نظر می رسد مانند است این ۲ اشکال مرتبط همراه خود رژیم غذایی طبیعی مقیاس را کاهش می دهد.

همراه خود این جاری، این تأثیر سازنده قابل انجام است تنها {به دلیل} رژیم گیاهخواری نباشد.

تا حد زیادی گیاهخواران فوق العاده مراقب بهزیستی هستند (احتمالاً این دلیل است است کدام ممکن است در وهله اول گیاهخوار می شوند). با این حال آنها علاوه بر این احتمال دارد انجام سایر رفتارهای مفید دارند، مربوط به ب- بازی کردن، سیگار نکشیدن، کاناپه نبودن را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیش از حد خوابیدن.

نوع سبک اقامت کدام ممکن است گیاهخواران تمایل دارند اجتناب کرده اند آن پیروی کنند به سلامت عمومی آنها {کمک می کند} را انتخاب کنید و انتخاب کنید به آنها {کمک می کند} دیابت را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر مشکلات بهزیستی شخصی را مدیریت کنند.

همراه خود این جاری، رژیم‌های با بیرون گوشت، هر دو رژیم‌هایی کدام ممکن است مقدار محصولات حیوانی (اجتناب کرده اند همه انواع) ممکن است را محدود می‌کنند، شامل از چرخ دنده مغذی مفید هستند. این رژیم ها سرشار اجتناب کرده اند فیبر، فیتوکمیکال ها، ویتامین های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید چرخ دنده معدنی هستند. جدا از این، چربی های فعلی از آنها مفید هستند… غذاهای طبیعی دارای چربی اشباع شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید کلسترول رژیمی کم هستند.

نحوه اصلاح به رژیم غذایی طبیعی

برخی اجتناب کرده اند {افرادی که} خواستن به کاهش مقدار محصولات حیوانی در رژیم غذایی شخصی دارند، تمایلی به تلاشی کدام ممکن است در نظر گرفته شده می کنند این سوئیچ برای ادغام کردن ممکن است، ندارند. این خطا است.

در همین جا تعدادی از نکته …

  • همه آنها را به یکباره عوض نکنید. به عنوان جایگزین، گام به گام بلعیدن محصولات حیوانی شخصی را کاهش دهید.

  • همراه خود برای درمان محصولات حیوانی شناخته شده به عنوان غذای جانبی هر دو چاشنی، شخصی را اجتناب کرده اند تذکر روانشناختی کنار هم قرار دادن کنید به همان اندازه شناخته شده به عنوان ماده بی نظیر در بشقاب شخصی.

  • در ابتدای سوئیچ، به ۱ روز با بیرون گوشت در هفته پایبند باشید.

  • مجموعه ای اجتناب کرده اند اصل العمل های گوشتی محدود تحمیل کنید.

  • همراه خود حبوبات شناخته شده شوید. متعدد اجتناب کرده اند گونه ها به مقیاس گوشت را انتخاب کنید و انتخاب کنید ماهی پروتئین دارند. تمام فرآیند‌های مختلف مناسب کردن وعده‌های غذایی بر اساس لوبیا را بازرسی کنید، آنها را به صورت دسته‌ای کنار هم قرار دادن کنید به همان اندازه ذخیره کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید آنها را فریز کنید.

  • با توجه به غلات درست مربوط به جو، کینوا، برنج اسپرسو ای را انتخاب کنید و انتخاب کنید کوسکوس بیاموزید. آن ها را در نیمه هایی بپزید را انتخاب کنید و انتخاب کنید در یخچال بگذارید هر دو فریز کنید.

  • بلعیدن کربوهیدرات شخصی را همراه خود استفاده اجتناب کرده اند کره بادام زمینی، سفیده تخم مرغ (کدام ممکن است حداقل ۹۰ سهم پروتئین دارد)، چسبناک کم چرب هر دو با بیرون چربی هر دو سایر پرکننده ها محدود کنید.

  • آن را آسان حفظ کنید چیزهایی مربوط به بوریتوهای طبیعی {پر شده} همراه خود لوبیا را انتخاب کنید و انتخاب کنید فلفل بی تجربه را محدوده کنید.

پروتئین… برخی اجتناب کرده اند مردمان درگیر هستند کدام ممکن است اگر به رژیم غذایی طبیعی روی بیاورند، در پایان دچار ضعیف پروتئین خواهند شد. با این حال این ترس انصافاًً بی مقدمه است.

متعدد اجتناب کرده اند غذاهای طبیعی سرشار اجتناب کرده اند پروتئین هستند… لوبیا (بهتر از تأمین)، آجیل، غلات را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات. با توجه به خشن مغذی ها (پروتئین، {چربی ها} را انتخاب کنید و انتخاب کنید کربوهیدرات ها) در گیاهانی کدام ممکن است دوست دارید بخورید، بیاموزید. برای انواع زیادی حقایق تأیید شده، به http://nutritiondata.self.com/ مراجعه کنید.

ملاحظه داشته باشید… طرفدار به ترکیب کردن کردن غذاهای طبیعی مختلف در هر وعده غذایی برای اکتسابی پروتئین درست (یعنی پروتئینی کدام ممکن است شامل تمام اسیدهای آمینه حیاتی است) اکنون کلاه عجیب و غریب است را انتخاب کنید و انتخاب کنید تولید دیگری اصلی نیست.

امامی… یکی اجتناب کرده اند ۵ سبک بی نظیر (همراه با شیرینی، اسیدی، تلخی را انتخاب کنید و انتخاب کنید شوری) است. این عنوان عالی عبارت ژاپنی برای “سبک خوش سبک” است را انتخاب کنید و انتخاب کنید شناخته شده به عنوان سبک خوش آبگوشت هر دو گوشتی توضیح دادن شده است.

امامی یکی اجتناب کرده اند دلایلی است کدام ممکن است مردمان گوشت را فوق العاده دوست دارند هر دو به آگاه برخی اشخاص حقیقی ما قلاب گوشت هستیم.

همراه خود این جاری، گوشت تنها تأمین umami نیست… این سبک را می توان در سبزیجات برشته، قارچ، آووکادو، آجیل، سس سویا را انتخاب کنید و انتخاب کنید چسبناک نیز کشف شد. علاوه بر این در شیر مادر کشف شد تبدیل می شود کدام ممکن است افسون آن را دلیل می دهد.

گنجاندن غذاهای غیر حیوانی در رژیم غذایی شخصی کدام ممکن است شامل اومامی هستند، اصلاح رژیم غذایی طبیعی را برای شما ممکن است ساده تر می تدریجی.

اضافات… هنگام روی انتقال به رژیم غذایی طبیعی، باید ملاحظه داشته باشید کدام ممکن است رژیم غذایی ممکن است قابل انجام است گمشده ریزمغذی هایی مربوط به ویتامین B12 را انتخاب کنید و انتخاب کنید D، اسیدهای چرب امگا ۳، آهن را انتخاب کنید و انتخاب کنید روی باشد.

هیکل ممکن است ممکن است بخشها به سختی ویتامین B12 ساخت تدریجی، با این حال تقریباً برای نیازهای ممکن است کافی نیست را انتخاب کنید و انتخاب کنید تنها تأمین خارجی این ویتامین گوشت است. تمام چربی‌های امگا ۳ باید اجتناب کرده اند خارج اجتناب کرده اند هیکل اکتسابی شوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید تأمین بی نظیر آن ماهی است (اگرچه برخی اجتناب کرده اند محصولات شامل بخشها به سختی هستند).

به همین دلیل بلعیدن روزانه تقویت می کند های غذایی از نزدیک طرفدار تبدیل می شود. این همان چیزی است که من می خواهم می گیرم:

(۱) مولتی ویتامین

(۲) B12 (4 میکروگرم) در یک واحد قرص به صورت جداگانه

(۳) کلسیم (۴۰۰ میلی خوب و دنج) به در کنار ویتامین D (2.5 میکروگرم) همراه خود هم در یک واحد قرص به صورت جداگانه

(۴) کپسول روغن کبد ماهی همراه خود دوز بالا همراه خود ویتامین D را انتخاب کنید و انتخاب کنید E، در یک واحد کپسول به صورت جداگانه.

من می خواهم ممکن است را به انجام همین کار دعوت می کنم.

رژیم تحت وب دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر