چرا قند رومیزی نمی تواند به اندازه قندی باشد که به آرامی قبل از تمرین جذب می شود؟ : تغذیه


اگر قند تصفیه شده سفید به اندازه قند موجود در قند موجود است ، چرا از میوه کامل یا کربوهیدراتهای ساده (که معمولاً توصیه می شود) بهتر است؟

برای جلوگیری از سوء تفاهم ، من پیشنهاد نمی کنم و از قرار دادن 50 گرم شکر دومینو در گلو قبل از تمرین خودداری می کنم ، اما همانطور که “شهود” من به من می گوید. با این حال ، از نظر تئوریک (از نظریه های کوچکی که می دانم) ، من نمی فهمم که چرا این ایده بدی است ، مثلاً اگر قصد دارید با شروع افزایش قند خود به تمرینات قدرتی یا سوزاندن سریع انرژی بپردازید. ، سپس زمان رشد واقعاً همه چیز را تعیین می کند (سوال بعدی که می خواهم بپرسم).

من اغلب پاسخ را به صورت آنلاین دریافت می کنم – “زیرا قند از نظر تغذیه ای مهم نیست” – این پاسخی نیست که من به دنبال آن هستم. من درک می کنم که کالری کالری است ، انرژی انرژی است و اهمیت تغذیه را برای عضله سازی درک می کنم ، اما چرا این امر با تولید انرژی ارتباط دارد؟

گمانه زنی ها نیز قابل قبول است. لطفاً واضح باشید که هنگام انجام این کار در حال حدس زدن هستید.

دیدگاهتان را بنویسید