ژست یوگا بالا اساس (Sirsasana) – 15 واقعیت سازنده


Sirsasana- ایده

Sirsasana کدام ممکن است شناخته شده به عنوان Head Stand نیز شناخته تبدیل می شود، منصفانه آسانا ترجیح است. این اصطلاح اجتناب کرده اند ۲ عبارت sirsa (بالا) را انتخاب کنید و انتخاب کنید asana (حالت) گرفته شده است. ورزش این مکان خطر بالایی برای پایین مصرف کردن را انتخاب کنید و انتخاب کنید شکستن به شخصی دارد. به دلیل هنگام اجرای این توانایی باید دقت زیادی کرد. در اصولاً اشیا، اشخاص حقیقی هنگام برخورد همراه خود منصفانه جسم آسیب می بینند. برای جلوگیری اجتناب کرده اند این امر، سایتی را انواع کنید کدام ممکن است عاری اجتناب کرده اند اشیاء احتمالاً مضر باشد. در این مورد علاوه بر این مورد نیاز {است تا} حد امکان ملایم را انتخاب کنید و انتخاب کنید دستی بایستید. در این متن همراه خود فواید بهزیستی این آسانا به طور عمیق شناخته شده خواهیم شد. سرساسانا

مزایای بهزیستی Sirsasana

زن با لباس ورزشی در حال انجام یوگا

  1. افزایش جریان خون {در سراسر} هیکل – بالا روبرو شدن منصفانه مکان برتر برای افزایش جریان داروها مغذی رفتن را انتخاب کنید و انتخاب کنید منافذ و پوست بالا است. همراه خود برگرداندن آن باز کردن، می توانید به هیکل شخصی {کمک کنید} به همان اندازه داروها مغذی را انتخاب کنید و انتخاب کنید اکسیژن بیشتری را برای منافذ و پوست سرتان فراهم تنبل، متعاقباً مصرف شده به فولیکول های مو را افزایش دهید. هنگامی کدام ممکن است منافذ و پوست بالا خون را انتخاب کنید و انتخاب کنید داروها مغذی همراه خود اکسیژن خوشایند اکتسابی می تنبل، ورود به خون افزایش می یابد را انتخاب کنید و انتخاب کنید در نتیجه موهای مفید تر تبدیل می شود.
  2. به تعمیر اضطراب را انتخاب کنید و انتخاب کنید استرس {کمک می کند} – حالت ایستاده بالا ضد استرس است از حالتی آرام را انتخاب کنید و انتخاب کنید آرامبخش است کدام ممکن است ارائه می دهیم امکان می دهد ملاحظه شخصی را {به سمت} موجود در هدایت کنید. اگر اجتناب کرده اند اضطراب، استرس هر دو ترس مبارزه کردن می برید، این مکان فوق العاده {مفید است}. سرساسانا
  3. سیستم گوارش را آسانسور می تنبل همراه خود معکوس کردن عواقب گرانش بر روی اندام های گوارشی، به حرکت داروها معلق کمک می کنید، گازهای به دام افتاده را آزاد می کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید جریان خون را در اندام های گوارشی حیاتی افزایش می بخشید، متعاقباً توسل به را انتخاب کنید و انتخاب کنید تخصیص داروها مغذی را در سلول های شخصی افزایش می دهید. سرساسانا
  4. استاندارد خواب را افزایش می بخشد – Sirsasana منصفانه حرکت یوگا است کدام ممکن است ورود به خون را آسانسور می تنبل. افزایش جریان خون افکار را آرام را انتخاب کنید و انتخاب کنید آرام را انتخاب کنید و انتخاب کنید ارائه می دهیم امکان می دهد خوشایند بخوابید!
  5. اجتناب کرده اند سرفه را انتخاب کنید و انتخاب کنید مفرط جلوگیری می تنبل – مزایای سیرساسانا برای ادغام کردن جوانسازی را انتخاب کنید و انتخاب کنید آسانسور کل هیکل، آسانسور جریان خون، دفاع کردن اجتناب کرده اند سینوس ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند بین برداشتن علائم سرفه را انتخاب کنید و انتخاب کنید احتقان است.
  6. ارائه می دهیم {کمک می کند} کانون اصلی بهتری داشته باشید این آسانا همراه خود افزایش کار کردن ذهن همراه خود ضمانت اجتناب کرده اند تخصیص یکنواخت جریان خون {در سراسر} ذهن، کانون اصلی را افزایش می بخشد. سرساسانا
  7. معامله با هموروئید – بواسیر را انتخاب کنید و انتخاب کنید وریدهای متورم به دلیل تجمع خون در مقعد را انتخاب کنید و انتخاب کنید پاها به وجود می آیند. به دلیل، همراه خود این مورد به طور خودکار معامله با تبدیل می شود از خون به طور یکنواخت {در سراسر} هیکل ورود به می تنبل.
  8. معامله با خالص عوارض را انتخاب کنید و انتخاب کنید میگرن سیرساسانا، منصفانه داروی خالص برای عوارض را انتخاب کنید و انتخاب کنید میگرن است کدام ممکن است با موفقیت رگ های خونی ذهن را آرام را انتخاب کنید و انتخاب کنید آسانسور می تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند عوارض را انتخاب کنید و انتخاب کنید میگرن جلوگیری می تنبل.
  9. معامله با یبوست – اجتناب کرده اند طریق {فشرده سازی}، این مکان به خون اجازه می دهد به همان اندازه {به آرامی} {در سراسر} هیکل جریان یابد، متعاقباً یبوست را معامله با می تنبل.
  10. مشکلات جنسی را معامله با می تنبل این آسانای مفید جریان خون را به غدد را انتخاب کنید و انتخاب کنید اندام های هورمونی جنسی افزایش می دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید به دلیل خواستن جنسی ناخوشایند را انتخاب کنید و انتخاب کنید لذت بخشی را به در کنار دارد.
  11. معامله با تیروئید – همراه خود هماهنگ کردن ورزش های متابولیک، به طور پرانرژی بر روی غده تیروئید تأثیر می تنبل. اختلال کار کردن تیروئید ممکن است مشکلات مختلفی را چه به طور مستقیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید چه مایل تحمیل تنبل.
  12. استخوان ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید ماهیچه های ممکن است را آسانسور می تنبل – تمرینات تحمل وزن یادآور این بازی باعث ارتقای سلامت استخوان تبدیل می شود. روبرو شدن روی بازو منصفانه ورزش تحمل وزن است از تمام وزن شخصی را همراه خود بازوهای شخصی تحمل می کنید.
  13. درخشندگی سالمی به صورت می بخشد را انتخاب کنید و انتخاب کنید رنگ هیکل را یکدست می تنبل علاوه بر این انجام مشترک سیرساسانا ممکن است استاندارد صورت را انتخاب کنید و انتخاب کنید طیف گسترده ای از منافذ و پوست را افزایش بخشد. جوش ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید چین را انتخاب کنید و انتخاب کنید چروک ها بیشتر اوقات {به دلیل} خلاص شدن از شر ناکافی داروها زائد را انتخاب کنید و انتخاب کنید مصرف شده اجتناب کرده اند خون به وجود می آیند، همراه خود این مورد، خون روانی {در سراسر} هیکل جریان پیدا می تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید به دلیل چهره ای مدرن، معقول را انتخاب کنید و انتخاب کنید جسمی خوش حالت تبدیل می شود.
  14. پاکسازی می تنبل- همراه خود نشان دادن بالا، سموم اجتناب کرده اند هیکل خارج می شوند. این بلافاصله سیستم لنفاوی را تحریک می تنبل کدام ممکن است به خلاص شدن از شر سموم اجتناب کرده اند هیکل {کمک می کند}.
  15. به مبتلایان دیابتی {کمک می کند} – همراه خود ورزش محیط زیست، روبرو شدن بالا اجتناب کرده اند ورزش های مغزی سالمی کدام ممکن است غدد هیپوفیز را مدیریت می کنند کمک می کند را انتخاب کنید و انتخاب کنید متعاقباً به معامله با دیابت {کمک می کند}.

متأسفانه افرادی هستند کدام ممکن است {به دلیل} پیچیدگی این مکان نباید ورزش کنند. دختران باردار، اشخاص حقیقی تحت تأثیر مشکلات قابل توجه قلبی را انتخاب کنید و انتخاب کنید {فشار خون بالا}، کودکان زیر ۱۰ سال {به دلیل} نرمی جمجمه را انتخاب کنید و انتخاب کنید عدم استحکام کافی برای تحمل وضعیت هیکل، اشخاص حقیقی تحت تأثیر میگرن از حداکثر هر دو از حداکثر را انتخاب کنید و انتخاب کنید اشخاص حقیقی دارای مشکلات گردن باید اجتناب کرده اند انجام این مورد از نزدیک خودداری کنند. .

علاوه بر این بیاموزید – ۱۲ بهتر از آساناهای یوگا برای کاهش چربی معده

راهنمای گام به گام تغییرات

  1. همراه خود بستن بازو ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید کشیدن انگشتانتان منصفانه سبد مناسب کنید. تنظیم کنید کدام ممکن است آرنج های شخصی را در شبیه به حالت حفظ کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید آنها را در جای شخصی هر دو خارج نکنید. بازوها باید منصفانه مثلث تشکیل دهند. بالا شخصی را روی پایین قرار دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید دستان شخصی را در پایین جمجمه قرار دهید.
  2. انگشتان پا را انعطاف پذیر کنید، زانوها را تمیز کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید باسن شخصی را به همان اندازه سقف بالا بیاورید. پاهای شخصی را به همان اندازه شانه های شخصی بالا بیاورید.
  3. زانوی راست شخصی را {به سمت} کابینت سینه بالا بیاورید، سپس زانوی چپ شخصی را {به سمت} سینه شخصی ببرید را انتخاب کنید و انتخاب کنید ستون فقرات شخصی را تمیز حفظ کنید.
  4. نفس عمیق بکشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید پاهای شخصی را بالا بیاورید. منصفانه سطح کانونی را در درجه توجه تجزیه و تحلیل کنید. به {نفس کشیدن} یکپارچه دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید به همان اندازه جایی کدام ممکن است قابل انجام است دستی را انتخاب کنید و انتخاب کنید دستی در وضعیت شخصی بمانید.