کدام مواد غذایی باید همیشه با هم خورده شوند تا مواد مغذی بهتر جذب شوند؟ (و چرا؟): غذا خوردن


از بالای سرم

آهن و ویتامین C (جذب آهن غیر گوهر را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد)

ویتامین D و کلسیم (شکل فعال ویتامین D در چرخه ای است که جذب کلسیم را در بدن افزایش می دهد)

غذاهای غنی از ویتامین های محلول در چربی (A ، D ، E ، K) منبع سالم چربی هستند و جذب را افزایش می دهند.

من فکر می کنم تحقیقات اخیر نشان داده است که ترکیب سولفورافان (کلم بروکلی ، کلم ، گل کلم) و سلنیوم (موجود در آجیل برزیلی و سایر غذاهای غنی از پروتئین) ، که دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی هستند ، دارای خواص آنتی اکسیدانی است. اثرات سرطان بر بدن

گوجه فرنگی جایزه ، که منبع چربی است (به عنوان مثال ، روغن زیتون) ، جذب و فراهمی زیستی لیکوپن ، آنتی اکسیدان قوی موجود در گوجه فرنگی را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید