کلاس های یوگا برای تناسب اندام برای 10 نفر


یوگا ترکیبی از تمرینات جسمی ، روحی و معنوی است که از هند سرچشمه گرفته است. یوگا یکی از شش مکتب فلسفی هندوئیسم ارتدکس است. در فرهنگ مدرن آمریکایی ، این رشته عمومی افراد فعال است که می خواهند بر سلامت ، انعطاف پذیری و آگاهی ذهنی خود تمرکز کنند.

انواع تکنیک های یوگا وجود دارد که برای کسانی که می خواهند این رشته را به عنوان بخشی از شیوه زندگی خود بپذیرند مفید است.

یافتن سبکی متناسب با نیازهای شما ممکن است دشوار باشد. برخی برای تقویت ، تعادل یا انعطاف پذیری مفیدتر هستند ، در حالی که برخی دیگر بر کاهش وزن ، معنویت یا تمرکز تأکید دارند.

طبقه بندی انواع مختلف یوگا و تعیین اینکه چه چیزی را امتحان کنید بسیار دشوار است. حتی ممکن است بهتر باشد گزینه های مختلف را امتحان کنید و آنچه را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید. در زیر نه شکل رایج علم یوگا که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد آورده شده است.

یوگا

تمرکز یوگا بر آناتومی و سازگاری بدن شما است. کارهایی که شامل بلوک های یوگا و یک پتو هستند می توانند در این سبک یوگا مفید باشند. به طور معمول ، این نوع یوگا به وضوح و با جزئیات متمرکز است ، بنابراین معلمان سعی می کنند توضیح دهند که چگونه حرکات مختلف بر استخوان ها و گروه های عضلانی مختلف تأثیر می گذارد. اگر حرکات معمول در یوگای لنگار را نمی دانید ، بهتر است با یک تمرین سطح مبتدی شروع کنید.

خطای یوگا

یوگای خطا بهترین نوع یوگا برای تمرین برای اولین بار است. اصول یوگا که به اشتباه حرکت می کنند. هر حالت برای چند نفس نگه داشته می شود ، شما بر وضعیت جسمانی خود تمرکز می کنید. از آنجا که این نوع یوگا نرم تر در نظر گرفته می شود ، برای مبتدیانی که می خواهند با راحتی یوگا آشنا شوند بسیار مناسب است.

بیکرام یوگا

اگر می خواهید در یک نظم باشید ، Bikram بهترین نوع یوگا برای شما است. این مجموعه منحصر به فرد از بیست و شش حالت و دو تمرین تنفسی است. پس از چند بار انجام این کار ، می دانید وقتی تخت خود را باز می کنید باید چه کار کنید. حالت ها هر بار در یک دنباله نود دقیقه ای تمرین می شوند ، بنابراین این یک نوع تقریبی یوگا است. دمای اتاق حدود 105 درجه و رطوبت حداقل 40 درصد است ، بنابراین برای عرق کردن آماده باشید. این یوگا می تواند بسیار سنگین باشد ، در درجه اول به دلیل گرما است ، بنابراین در صورت نیاز آرام باشید و رطوبت را حفظ کنید.

وینیاسا یوگا

وینیاسا یوگا می تواند برای کاهش وزن عالی باشد زیرا به سرعت توسعه می یابد. اگر تمرینات تناوبی با شدت بالا را دوست دارید ، این می تواند یک سبک ورزشی دلپذیر باشد. این شامل بستن تنفس و حرکت در مجموعه ای از حالت های مداوم است که مدت زیادی دوام نمی آورد. وینیاسا می تواند بسیار شبیه رقص باشد و بسیاری از معلمان اغلب موسیقی سریع را با سرعت حالت ها پخش می کنند.

یوگای ترمیمی

هدف اصلی یوگا ریکاوری کاهش سرعت و آرامش است. این حالتها برای مدتی طولانی در یک انتقال آهسته حفظ می شوند که به بدن شما کمک می کند وارد سیستم عصبی شده و تسکین عمیق پیدا کند. اغلب بلوک ها به عنوان پایه ای برای حمایت از قسمت های خاصی از بدن شما استفاده می شوند. ممکن است احساس کنید کار زیادی انجام نمی دهید ، اما می تواند برای ورزشکارانی که در روزهای اضطراب ، استرس و ریکاوری جسمانی به سر می برند بسیار مفید باشد.

اشتانگا یوگا

اگر روال پیچیده با روالهای سخت را دوست دارید ، یوگا اشتانگا می تواند بهترین سبک یوگا شما باشد. هر کلاس شامل شش حالت متوالی یکسان است. شما نفس و حرکت خود را در هر حالت ترکیب می کنید ، که باعث می شود سوزش داخلی عضلات را احساس کنید ، جریان خوبی برای تقویت بدن ایجاد می کند. در برخی از کلاس ها ، معلمان در مورد تمرینات صحبت می کنند ، در حالی که دیگران مستلزم گذراندن دنباله ها به طور مستقل هستند و فقط در صورت نیاز راهنمایی می خواهند.

یوگا کندالینی

یوگای کوندالینی بسیار متفاوت از انواع دیگر یوگا است. این یوگا ذهنی است که شامل تنفس همراه با تمرینات مکرر است. همچنین ، آواز خواندن ، سرودن و مدیتیشن جزء لاینفک این نوع یوگا است. هدف کوندالینی این است که شما را با رهاسازی انرژی دفن شده در درون خود به سطح بالاتری از خودآگاهی برساند.

یوگای داغ

مانند تمرین بیکرام ، تمرین یوگا داغ در یک اتاق مرطوب و مرطوب انجام می شود. تفاوت اصلی این دو در این است که یوگای داغ به دنباله ای از همان بیست و شش حالت متصل نیست و می تواند حالت های بیشتری را به روش های مختلف درگیر کند. گرما به شما کمک می کند احساس کنید که در هر ژست عمیق تر هستید ، که اگر مراقب نباشید می تواند منجر به کشش بیش از حد شود. این درس شما را بسیار عرق کرده و سخت می کند ، بنابراین مطمئن شوید که از سطح ابتدایی شروع می کنید.

یین یوگا

اگر می خواهید ذن را بیابید و یک تجربه آرامش بخش برای کشش همه ماهیچه های خود داشته باشید ، یین یوگا را امتحان کنید. این یک تمرین مدیتیشن است که بر بافت های پیوندی عمیق تر تمرکز دارد. شما ابتدا اجازه می دهید بدن شما به جای اینکه در حالت ژست قرار گیرد ، در موقعیت آزاد قرار گیرد. این تمرین خاصیت ارتجاعی را بازیابی می کند و در عین حال ذهن و بدن را متعادل می کند.

فرض کنید مدتی است که یوگا انجام می دهید. در این صورت ، احتمالاً مزایای سلامتی آن را خواهید دید ، مانند خواب خوب ، بیماری کمتر و سرماخوردگی ، کاهش استرس و اضطراب ، افزایش قدرت و انعطاف پذیری.

اگر تمرین یوگا را شروع کرده و به آن پایبند باشید ، باید منتظر مزایایی باشید. علم شروع به درک نحوه عملکرد یوگا برای بهبود سلامت شما ، درمان دردها و اختلال در ذهن و بدن شما کرده است.

مهمترین مرحله حرکت اولین مرحله تغییر سبک زندگی و ورزش است. حتی پس از یک جلسه یوگا ، می توانید قدرت روحی و جسمی خود را قوی تر و بهتر از سایر تمرینات مشابه احساس کنید.

از وب سایت ما دیدن فرمایید: https://fitnessfor10.com/ برای یافتن یک کلاس یوگا که به شما نزدیکتر است و با نیازهای تناسب اندام شما مناسب است.

بیانیه مطبوعاتی گروه رسانه آلفا کسیدی سامرویل

شاین للند

تناسب اندام برای 10 +1 775-352-8663 10 +1

دیدگاهتان را بنویسید