اغلب از من س askedال می شود که در ورزشگاه چه کار می کنم و تمرینات یک بارم در صعودهایم چیست ، بنابراین می خواستم در این پادکست کمی اطلاعات در مورد تمرینات ارائه دهم.

من برنامه را تماشا کردم به جز قدیمی تر Leaner Stronger بیش از 2 سال می گذرد و من پربازده ترین چرخه های درشت خود را تکمیل کرده ام.

چقدر قدرت در آسانسورهایم پیدا کردم؟ چه چیزی منجر به توسعه این توسعه ناگهانی شد؟

این جزئیات را در پادکست می گویم!

در نهایت ، اگر می خواهید از نمایش پشتیبانی کنید ، لطفاً سریع آن را در iTunes نگاه کنید. واقعاً کمک می کند!

تمبرهای زمانی:

1 0:44 – استانداردهای قدرت برای زنان

11:57 – چه چیزی پیشرفت ناگهانی من را توضیح می دهد؟

در نمایش ذکر شده است:

به جز قدیمی تر Leaner Stronger

کتابهای مایک متیوز

نظر شما در مورد این قسمت چیست؟ آیا چیز دیگری برای به اشتراک گذاشتن دارید؟ با گذاشتن کامنت در ادامه به من اطلاع دهید!

رتبه دانشجویی

بدون رتبه بندی