گم نشو، نخواه | دریافت کرد بهزیستی


همراه خود تعدادی از اندیشه خلاقانه با اشاره به اصل العمل ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید ذخیره وعده های غذایی، می توانید عمر سبزیجات را انتخاب کنید و انتخاب کنید میوه های اخیر شخصی را افزایش دهید. (برای برداشتن طیف مفید)

همراه خود افزایش از حداکثر قیمت چرخ دنده غذایی، جای سوال کردن نیست کدام ممکن است متعدد اجتناب کرده اند مردمان در جستجوی راه هایی برای کاهش ضایعات چرخ دنده غذایی هستند – ویژه به ویژه کدام ممکن است محصولات اخیر بیشتر اوقات می توانند برای عجله رسیده شوند.

همه این کار را انجام دادند: آنها همراه خود حسن نیت خوب دسته محصول اجتناب کرده اند خواربارفروشی خریدند، ساده ۲ هفته بعد سبزیجات بقیه استفاده نشده را گرفتند.

اکثر مردمان اندیشه درستی دارند، با این حال استفاده اجتناب کرده اند تمام میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجاتی کدام ممکن است می خرند برایشان ضرر است.

بر ایده خوب تحقیق، بیش اجتناب کرده اند خوب سوم محصولات غذایی هدر {می رود} را انتخاب کنید و انتخاب کنید اکثریت قریب به اتفاق قریب به اتفاق آن در مرحله بلعیدن کننده رخ می دهد.

این بدان معنا نیست کدام ممکن است مردمان باید اجتناب کرده اند کسب میوه را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات اخیر خودداری کنند.

این ساده نشان می دهد که آنها نیاز دارند با اشاره به نحوه کسب را انتخاب کنید و انتخاب کنید استفاده اجتناب کرده اند آن هوشمندتر باشند. این برای سیاره پایین، جیب ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سلامت آنها {مفید است}.

در همین جا تعدادی از نکته فوری را انتخاب کنید و انتخاب کنید سرراست برای گرفتن را انتخاب کنید و انتخاب کنید تهیه شام ​​ کارآمدتر – را انتخاب کنید و انتخاب کنید کاهش ضایعات چرخ دنده غذایی موجود است.

محصولات همراه خود ماندگاری تمدید شده

برخی اجتناب کرده اند وعده های غذایی به گونه ای طراحی شدند کدام ممکن است در حالت خالص شخصی دائمی شوند. سیب زمینی را انتخاب کنید و انتخاب کنید هویج در صدر این لیست قرار دارند. با این حال اگر در جستجوی ذخیره سازی تمدید شده مدت هستید، اقلام کنسرو شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید منجمد نیز انتخاب های هوشمندی هستند.

  • سیب زمینی برای تعدادی از هفته در دمای اتاق اخیر {می ماند} را انتخاب کنید و انتخاب کنید برای تعدادی از ماه در مکانی خشک را انتخاب کنید و انتخاب کنید تاریک در دمای ۵۰-۶۰ سطح نگهداری تبدیل می شود.
  • هویج را انتخاب کنید و انتخاب کنید کرفس هفته ها هر دو ماه ها در یخچال نگهداری می شوند. آنها برای میان وعده هر دو سوپ برتر هستند.
  • سبزیجات کنسرو شده هر دو منجمد را می توان برای ماه ها هر دو سال ها نگهداری کرد. کسب بسیاری از کم سدیم را در ذهن داشته باشید.
  • کلم (زرشکی هر دو بی تجربه) ممکن است برای ۲ هفته به همان اندازه ۲ ماه اخیر نگه دارد، بسته به اینکه آن را درست بخرید.

باقی مانده های شخصی را یک بار دیگر اختراع کنید

هیچ کمبودی مورد استفاده قرار گیرد مجدد اجتناب کرده اند وعده های غذایی {وجود ندارد}، ویژه به ویژه اگر همراه خود سوپ ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید ترکیب کردن های خلاقانه ماجراجو باشید.

  • پوره سیب زمینی را می توان همراه خود سوپ ذرت، سوپ سیب زمینی هر دو سوپ کدو حلوایی برای غلیظ کننده کم چرب ترکیب کردن کرد.
  • بقیه کلم بروکسل برای صبحانه همراه خود پیاز را انتخاب کنید و انتخاب کنید سیب زمینی شیرین برتر است.
  • برنج بقیه را می توان شناخته شده به عنوان برنج سرخ شده هر دو حرارت دادن در ماهیتابه همراه خود سبزیجات را انتخاب کنید و انتخاب کنید پروتئین دلخواه استفاده کرد. این باعث دوباره پر کردن خوب بوریتو سرراست تبدیل می شود.

اجتناب کرده اند هر نیمه بیشترین استفاده را ببرید

آموزش موقعیت مهمی در کاهش ضایعات چرخ دنده غذایی دارد. وقتی یاد می گیرید کدام ممکن است چه نیمه هایی اجتناب کرده اند غذای شخصی را می توانید مجدداً در غذاهای تولید دیگری بیشترین استفاده را ببرید، دنیای جدیدی اجتناب کرده اند جایگزین های غذایی را ارائه می دهیم باز می تنبل.

  • منافذ و پوست پیاز را ترکیبی کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید به تعیین کنید آبگوشت درآورید. این کار را می توان همراه خود استفاده اجتناب کرده اند منافذ و پوست سیر هر دو ساقه سبزیجات نیز انجام داد.
  • اجتناب کرده اند سبزی ها در بالای سبزیجات اساس دار معادل هویج، تربچه را انتخاب کنید و انتخاب کنید شلغم بیشترین استفاده را ببرید. برای تهیه سالاد اجتناب کرده اند محصولات اخیر باقی مانده بیشترین استفاده را ببرید.
  • منافذ و پوست سیب را روی حرارت به عادی بپزید – روی آنها به سختی دارچین را انتخاب کنید و انتخاب کنید آب لیمو بپاشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید مقداری منافذ و پوست میوه خانگی را همراه خود آن ترکیب کنید.
  • نان بیات را انتخاب کنید و انتخاب کنید پاشنه پا را برای تهیه نان بررسی فرانسوی، آرد سوخاری را انتخاب کنید و انتخاب کنید نان بررسی ذخیره کنید.
  • اجتناب کرده اند موز اسپرسو ای برای نان موز هر دو خامه “خوشایند” بیشترین استفاده را ببرید، خوب معامله با سرراست را انتخاب کنید و انتخاب کنید مفید.

غذای تعدادی از منظوره

شلغم، فلفل را انتخاب کنید و انتخاب کنید کلم بروکلی فوق العاده متنوع هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیشتر اوقات به خوبی نگهداری می شوند.

  • کلم پیچ را می توان در سالاد استفاده کرد، شناخته شده به عنوان چیپس کلم کم انرژی مناسب کرد هر دو شناخته شده به عنوان مینسترون به سوپ ها اضافه کرد. آن را در دستان شخصی بغلتانید به همان اندازه تلخی آن کاهش یابد.
  • پاپریکا خوب ماده رنگی است کدام ممکن است برای سوختن، فاهیتا هر دو حتی دانش کردن شناخته شده به عنوان میان وعده برتر است.
  • گل کلم در کاری را انتخاب کنید و انتخاب کنید سوپ انعطاف پذیر است. کلم بروکلی را انتخاب کنید و انتخاب کنید پوره سیب زمینی مناسب کنید هر دو در مقابل برنج سفید اجتناب کرده اند گل کلم دانش شده بیشترین استفاده را ببرید. گل کلم مقطر کم انرژی را انتخاب کنید و انتخاب کنید فیبر بیشتری دارد.

یخ زدگی

قابل دستیابی است برای فریز کردن برخی اجتناب کرده اند غذاهای اخیر به سختی امتحان شده بیشتری اجباری باشد، با این حال سرانجام قطعا ارزش آن را دارد آن را دارد. غذاهای منجمد ماندگاری تمدید شده دارند را انتخاب کنید و انتخاب کنید تازگی شخصی را محافظت می کنند.

  • اسفناج، فلفل هر دو پیاز را فریز کنید به همان اندازه بعداً در ماکارونی، کاسرول هر دو سوپ بیشترین استفاده را ببرید.
  • توت ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر میوه ها را در گذشته اجتناب کرده اند پوسیدگی منجمد کنید. اینها برای اسموتی میوه، جو دوسر هر دو بستنی برتر هستند.