گندم غنی شده همان چیزی است که وجود دارد و چرا باید از آن اجتناب کرد


امروزه یک انتخاب صبحانه بد در همه جا وجود دارد. من اخیراً به یک پمپ بنزین محلی رفتم و متوجه شدم Dunkin Donuts یک پیشخوان سریع جدید باز کرده است. همه چیز روشن ، تخفیف های عالی ، رنگ های روشن ، پیراشکی های فصلی جدید ، پاستیل ، ساندویچ و قهوه. فکر می کنم می فهمیم. خوب کار میکنی دانکین تجارت فروش آرد و شکر فرآوری شده در هزاران ترکیب مختلف به سرعت در حال رشد است. 20 دونات مختلف ، 15 پاستیل مختلف ، 10 کیک مختلف و سایر نان های پخته شده متفاوت ، همه مواد یکسانی دارند. آرد گندم غنی شده. بگذارید واضح باشیم. این چیز برای شما بد است. این شما را مجبور به کاهش سریع وزن می کند ، تقریباً هیچ گونه مواد مغذی ، پروتئین و فیبر را از بین نمی برد و به نظر می رسد اعتیاد آور است (بعداً در مورد آن).

آرد گندم غنی شده چیست؟

شما به دنبال غذا برای صبحانه در سوپر مارکت و موارد دیگر هستید. اولین ترکیب پاپ تارت؟ آرد گندم غنی شده. مقدار زیادی نان ، غلات و حبوبات / گرانول؟ همین چیز این آرد از دانه ای به نام گندم می آید. گندم گیاهی است که از 3 قسمت تشکیل شده است. شوره ، میکروب و آندوسپرم. شوره سر و میکروب ها حاوی فیبر ، پروتئین و سایر مواد مغذی مورد نیاز بدن شما هستند. آندوسپرم؟ زیاد نیست. اما اندوسپرم برنده آزمایش های طعم شرکت های آمریکایی شده است. و مهمتر از همه ، در قفسه ها بیشتر طول می کشد. حذف سبوس و میکروب ها از آرد گندم در قرن بیستم ، شرکت های غذایی تصمیم گرفتند بیشتر محصولات خود را بدون نگرانی در مورد ماندگاری بفروشند. امیدوارم متوجه شده باشید که تا کنون ، شرکت های چندملیتی مواد غذایی بیشتر غذا می فروشند و سود خود را افزایش می دهند. انتخاب سالم ترین گزینه ، مفیدترین راه برای انجام کار نبود.

اکنون ، به قسمتی می رسیم که در مورد حد وسط صحبت می کنیم. از نظر علمی اثبات نشده است که گندم غنی شده می تواند منجر به اعتیاد مانند نیکوتین یا کوکائین شود. با این حال ، به طور علمی ثابت شده است که فیبر باعث می شود احساس سیری کنید. بنابراین اگر یک دانه کدو نارنجی و بنفش سرد را در کمتر از 120 ثانیه مصرف کنید ، چه اتفاقی می افتد؟ به هر حال ، بدن شما پر به نظر نمی رسد. حتی اگر ترکیبی خوشمزه از آرد گندم غنی شده ، شکر سفید فرآوری شده و کره مصرف کرده اید ، هنوز کمتر از 1 گرم فیبر دارید. بنابراین شما چهارصد کالری مصرف کرده اید و اصلاً سیر نیستید. بسته به رژیم غذایی شما ، حدود 20 دقیقه طول می کشد تا مغز شما متوجه شود که معده شما بعد از غذا پر است. بنابراین شما هنوز گرسنه بودید ، به سراغ دوغ دوم بروید. شما فقط 900 کالری برای صبحانه مصرف کردید ، تقریباً هیچ پروتئین یا فیبر و ویتامین نداشتید. ناامیدی

محاکمه 14 روزه – از آرد گندم غنی شده خودداری کنید

بیایید معامله کنیم. در 14 روز آینده ، به مدت 8 ثانیه به محتوای غذای صبحانه خود توجه کنید. این شامل خرید غذا در سوپرمارکت ، بازار کشاورزان ، یا خواربارفروشی مخصوص صبحانه است. برای رعایت قرارداد ، غذاهای صبحانه که از 5 ماده اولیه مانند آرد گندم غنی شده است نخورید و حتی نخرید. شما روز خود را سالم شروع می کنید ، حتی اگر اولین وعده غذایی شما باشد.

از چه غذاهایی اجتناب می کنید؟ آیا شگفتی وجود دارد؟



دیدگاهتان را بنویسید