گوشت خورده شدن شده همراه خود علف روغن امگا ۳ را تامین می تدریجی

چرا گوشت همراه خود علف خورده شدن تبدیل می شود؟

احتمالاً شنیده اید کدام ممکن است مصرف کردن گوشت همراه خود بیماری قلبی گفته می شود. این اراده مناسب باشد، با این حال این تمام ماجرا نیست. ارجاع به بیماری قلبی در حیواناتی است کدام ممکن است اجتناب کرده اند غلات خورده شدن می کنند – با این حال حیواناتی کدام ممکن است ساده همراه خود علف خورده شدن می شوند فواید بهزیستی a فوق العاده ای دارند.

اول اجتناب کرده اند همه، ما باید پیش آگهی دهیم کدام ممکن است هیکل به چرخ دنده مغذی خاصی برای “انجام خرید و فروش” هر روز خواستن دارد. مراقبت اجتناب کرده اند خرید و فروش برای ادغام کردن حصول ضمانت اجتناب کرده اند انبساط، ترتیب را انتخاب کنید و انتخاب کنید کار کردن صحیح سلول است. یکی اجتناب کرده اند اجزا حیاتی کدام ممکن است ما باید داشته باشیم (هیکل {نمی تواند} آن را بسازد) اسیدهای چرب است. ما به تامین مشترک اسیدهای چرب حیاتی امگا ۳ را انتخاب کنید و انتخاب کنید امگا ۶ خواستن داریم. نسبت اندیشه آل ۲ امگا ۳ به ۱ امگا ۶ است. تا حد زیادی اشخاص حقیقی نسبتی بین ۱۵:۱ را انتخاب کنید و انتخاب کنید ۵۰:۱ دارند. اجتناب کرده اند اینجاست کدام ممکن است مشکلات آغاز تبدیل می شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید ارجاع به بیماری مطرح تبدیل می شود.

سود گوشت همراه خود علف چیست؟

اسیدهای چرب امگا ۳ در غذاهای دریایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید برخی آجیل ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید دانه ها قابل مقایسه با دانه کتان را انتخاب کنید و انتخاب کنید گردو را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاوه بر این در گوشت، بره، گاومیش کوهان دار را انتخاب کنید و انتخاب کنید آهو کدام ممکن است همراه خود علف خورده شدن تبدیل می شود، فراوان است. امگا ۳ حال در گوشت فوق العاده تا حد زیادی اجتناب کرده اند امگا ۳ حال در پوشش گیاهی برای هیکل ما به راحتی در دسترس است است را انتخاب کنید و انتخاب کنید گوشت را مهمترین را انتخاب کنید و انتخاب کنید مثبت ترین تأمین ما می تدریجی. ما در رژیم غذایی شخصی از امگا ۶ اکتسابی می کنیم کدام ممکن است به وفور در غلات را انتخاب کنید و انتخاب کنید روغن های طبیعی کشف شد تبدیل می شود (روغن زیتون هر دو روغن نارگیل بهتر از کار را انجام می دهد).

امگا ۳ در کلروپلاست برگ های بی تجربه را انتخاب کنید و انتخاب کنید جلبک ها کشف شد تبدیل می شود. گاوها اسیدهای چرب امگا ۳ حال در علف را می خورند را انتخاب کنید و انتخاب کنید آنها را در چربی شخصی می ریزند. گاوهایی کدام ممکن است اجتناب کرده اند علف های غنی اجتناب کرده اند امگا ۳ به غلات غنی اجتناب کرده اند امگا ۶ روی معرفی شده است اند در مدت کوتاهی فواید چربی امگا ۳ را در چربی شخصی اجتناب کرده اند انگشت می دهند. همین اتفاق با توجه به تخم مرغ بی تجربه محروم می افتد را انتخاب کنید و انتخاب کنید تأثیر مشابهی دارد.

گوشتی کدام ممکن است همراه خود علف خورده شدن تبدیل می شود، ۲ به همان اندازه ۳ برابر تا حد زیادی اجتناب کرده اند حیواناتی کدام ممکن است همراه خود غلات خورده شدن می شوند، اسیدهای چرب امگا ۳ دارد.

پس چه اتفاقی می افتد روزی کدام ممکن است ما از اسیدهای چرب امگا ۳ اکتسابی کنیم؟ در همین جا به برخی اجتناب کرده اند تنظیمات مهمی کدام ممکن است در هیکل ما رخ می دهد ردیابی می کنیم. فشار خون زیرین، ضربان روده ها نامنظم کمتر را انتخاب کنید و انتخاب کنید ۵۰ سهم کمتر احتمال حمله قلبی. علاوه بر این این، سطوح زیرین تری اجتناب کرده اند کلسترول ناسالم «LDL» را بیانیه خواهید کرد. (۱)

ذهن علاوه بر این به از اسیدهای چرب امگا ۳ خواستن دارد را انتخاب کنید و انتخاب کنید اکتسابی آن ممکن است در نتیجه مالیخولیا کمتر، ADHD (اختلال بیش فعالی ضعیف ملاحظه) هر دو بیماری آلزایمر شود. (۲)

را انتخاب کنید و انتخاب کنید ما مجبور نیستیم در آنجا متوقف شویم. نماد داده شده است کدام ممکن است اسیدهای چرب امگا ۳ انبساط بیشتر سرطان ها را تدریجی می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند توسعه بیشتر سرطان ها جلوگیری می تدریجی. آنها علاوه بر این درمانی پس اجتناب کرده اند جراحی را سرعت می بخشند را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند هیکل به سمت کاهش چند پوند مرتبط همراه خود بیشتر سرطان ها شیک دفاع کردن می کنند. (۳)

گوشتی کدام ممکن است همراه خود علف خورده شدن تبدیل می شود، چربی را انتخاب کنید و انتخاب کنید انرژی کمتری دارد.

انگار همه اینها کافی نبود. گوشتی کدام ممکن است همراه خود علف خورده شدن تبدیل می شود ممکن است ۱/۳ به ابعاد گوشت خورده شدن شده همراه خود غلات چربی داشته باشد. این تقریباً قابل مقایسه با گوزن، گوشت گوزن، سینه مرغ با بیرون منافذ و پوست را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر گوشت های با بیرون چربی است. اگر مقدار روزمره گوشت (۶۶ کیلو در سال) بخورید را انتخاب کنید و انتخاب کنید به گوشت خورده شدن شده روی علف بروید، می توانید حدود ۱۸۰۰۰ انرژی در سال ذخیره کنید. با بیرون تنظیمات تا حد زیادی، ممکن است حدود شش کیلو در سال اجتناب کرده اند انگشت خواهید داد.

متعاقباً، برای بهزیستی شخصی، به خانوار شخصی گوشتی را کدام ممکن است همراه خود علف خورده شدن تبدیل می شود، راهنمایی دهید. را انتخاب کنید و انتخاب کنید برای سند، سبک آن نیز برتر است.

۱. Siscovick، DS، TE Raghunathan، را انتخاب کنید و انتخاب کنید همکاران. (۱۹۹۵). “بلعیدن وعده های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سطوح غشای سلولی اسیدهای چرب غیراشباع همراه خود زنجیره بلند n-3 را انتخاب کنید و انتخاب کنید خطر ایست قلبی اولین.” جاما ۲۷۴(۱۷): ۱۳۶۳-۱۳۶۷. ۲. Simopolous، AP را انتخاب کنید و انتخاب کنید Jo Robinson (1999). رژیم غذایی امگا نیویورک، هارپر کالینز. کتاب زودتر ممکن است، همکاری همراه خود دکتر. آرتمیس پی سیموپولوس، عالی فصل درست را به موقعیت حیاتی اسیدهای چرب امگا ۳ در کار کردن ذهن اختصاص داده است. ۳. Rose, DP, JM Connolly, et al. (1995). “تأثیر رژیم های غذایی شامل ایکوزاپنتانوئیک اسید هر دو دوکازاهگزانوئیک اسید بر انبساط را انتخاب کنید و انتخاب کنید متاستاز سلول های بیشتر سرطان ها سینه در موش های برهنه.” روزنامه موسسه سراسری بیشتر سرطان ها ۸۷ (۸): ۵۸۷-۹۲.

رژیم تحت وب دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر