۱۰ غذای ضد پیر شدن کدام ممکن است باید در رژیم غذایی شخصی بگنجانید

خواه یا نه می دانستید کدام ممکن است مصرف کردن غذاهای صحیح ممکن است ممکن است را به همان اندازه شش سال جوانی آرم دهد؟ به مالی در نظر گرفته شده کنید کدام ممکن است برای لوسیون ها، لوسیون ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید معامله با های دردناکی کدام ممکن است ساده در مختصر مدت پاسخ این است می دهند، صرفه جویی می کنید. خیلی خارق العاده است، مناسب است؟ ضرب المثل عجیب و غریب “ممکن است شبیه به چیزی هستید کدام ممکن است می خورید” در واقعً جای شخصی را دارد، را انتخاب کنید و انتخاب کنید در همین جا ده غذای ضد پیر شدن موجود است کدام ممکن است بالقوه است بخواهید به رژیم غذایی روزانه شخصی اضافه کنید.

آب نبات تلخ

سرشار اجتناب کرده اند فلاونوئیدها، ۹ تنها خوب معامله با منحط است کدام ممکن است در دهان ذوب تبدیل می شود، اما علاوه بر این الگو پیر شدن را نیز تدریجی می تدریجی.

پروتئین های آجیل

Der Verzehr von 1/4 Tasse (ungefähr eine Handvoll) Mandeln, Cashewnüssen, Walnüssen oder Pekannüssen pro Woche bekämpft nicht nur Herzkrankheiten und Krebs, sie reparieren auch Zellschäden und verlangsamen den Alterungsprozess aufgrund des Magnesiums, der gesunden Fette und der Vitamine B und E enthalten ممکن است.

دانه های انار

آب حال {در این} دانه ها سرشار اجتناب کرده اند اسید الاژیک را انتخاب کنید و انتخاب کنید پانیک آلاژین است – ۲ مسئله محکم کدام ممکن است همراه خود آسیب رمان های آزاد نبرد می کنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید کلاژن را در منافذ و پوست ممکن است محافظت می کنند.

بسیاری از توت های غنی اجتناب کرده اند آنتی اکسیدان

توت ها ۳ بار در هفته خوب فنجان برای فنجان (اخیر هر دو منجمد) خوردن می شوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید تقریباً اجتناب کرده اند هر غذای عکس آنتی اکسیدان های طبیعی محافظتی ضد پیر شدن دارند. آنها ۹ تنها خطر ابتلا به بیماری را کاهش می دهند، اما علاوه بر این به جلوگیری اجتناب کرده اند کاهش حافظه را انتخاب کنید و انتخاب کنید نبرد همراه خود رمان های آزاد کدام ممکن است باعث چین را انتخاب کنید و انتخاب کنید چروک می شوند نیز کمک می کنند. اجتناب کرده اند آنجایی کدام ممکن است سرشار اجتناب کرده اند فیبر دست و پا گیر هستند، به مهار افزایش وزن نیز کمک می کنند.

امگا اوه من می خواهم!

مصرف کردن ماهی قزل آلا ۲ بار در هفته به ترتیب فشار خون، خلاص شدن از شر بیماری های قلبی {کمک می کند} را انتخاب کنید و انتخاب کنید {به دلیل} سطوح بالای ویتامین های B12 را انتخاب کنید و انتخاب کنید D کدام ممکن است {در این} تضمین ها موجود است، منافذ و پوست ممکن است را انعطاف پذیر .

سبزها به وفور

ممکن است نمی توانید نیازهای غذایی شخصی را با بیرون این چیزها برآورده کنید: اسفناج، کلم پیچ، کلم پیچ، شاتوت سوئیس را انتخاب کنید و انتخاب کنید کاهوی رومی. آنها از ویتامین A ضد پیر شدن را فراهم می کنند کدام ممکن است اجتناب کرده اند استراتژی تجدید سلول های منافذ و پوست کمک می کند را انتخاب کنید و انتخاب کنید منافذ و پوست ممکن است را احساسی را انتخاب کنید و انتخاب کنید لطیف . اگر می توانید زمانی ۲ وعده بخورید… مثلا خوب فنجان سبزیجات پخته هر دو ۲ فنجان سبزی نپخته.

دانه درست

اینها خوب نیروگاه خورده شدن ای هستند کدام ممکن است می توانند اجتناب کرده اند بسیاری از مشکلات بهزیستی مشابه بیشتر سرطان ها، بیماری قلبی، {فشار خون بالا}، دیابت را انتخاب کنید و انتخاب کنید مشکلات وزنی جلوگیری کنند. هدف اینجا است کدام ممکن است شش غلات پیشنهاد شده روزانه شخصی را در هفته بخورید، مشابه خوب تکه نان سبوس دار، ۱/۲ فنجان برنج اسپرسو ای هر دو کینوآ، هر دو خوب فنجان غلات درست روزانه.

سبزیجات ترکیب کردن

خوب وعده سبزیجات زرد را انتخاب کنید و انتخاب کنید نارنجی ۵ برابر بتاکاروتن می خواست روزانه را برای کاهش خطر ابتلا به بیشتر سرطان ها، دفاع کردن اجتناب کرده اند شخصی در مخالفت با را انتخاب کنید و انتخاب کنید عفونت، دفاع کردن اجتناب کرده اند منافذ و پوست در مخالفت با آسیب آفتاب خورشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید محافظت سلامت منافذ و پوست اوج را انتخاب کنید و انتخاب کنید موهای خوب را انتخاب کنید و انتخاب کنید جوان . مورد توجه قرار گرفت از گرفتن. پتاسیم حال {در این} سبزی ضربان مرکز را مفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید فشار خون ممکن است را نیز کاهش می دهد. ۲ وعده ۱/۲ فنجانی در روز را هدف قرار دهید، کدام ممکن است ممکن است برابر خوب سیب زمینی شیرین هر دو خوب فنجان کدو حلوایی هر دو هویج باشد.

پروبیوتیک ها

ماست (استاندارد، کم‌چرب، با بیرون چربی) تأمین برتر ویتامین‌های B، پروتئین، کلسیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید کشت‌های پرانرژی (میکرو ارگانیسم‌های مفید اغلب به عنوان شناخته می شود پروبیوتیک‌ها) است کدام ممکن است میکروب‌های بیماری‌زا را اجتناب کرده اند بین می‌برند. حداقل ۴ فنجان هر دو تا حد زیادی در هفته وارد سیستم هیکل شخصی کنید هر دو همراه خود خوب پروبیوتیک انصافاًً خالص تقویت می کند کنید.

لوبیا

اینها سرشار اجتناب کرده اند پروتئین هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید همراه خود آسانسور الیاف (مشابه کلیه، لیما، پینتو، سفید، نخود، سیاه)، سلول های مو را ضخیم تر می کنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید باعث انبساط مو می شوند.

رژیم وب مبتنی بر دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر